וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מאוהב בדרוגבה

אחרי אתלטיקו, מאמן צ'לסי מחמיא לחלוצו: "לא הייתי מחליף אותו באף חלוץ בעולם". באיירן בצרות, מילאן זועמת על השופט

רויטרס

צילום: רויטרס

לצד משחקים דרמטיים וכמה תוצאות שהעלו כמה קבוצות לשמינית גמר ליגת האלופות אמש (שלישי), המפגש המסקרן בין מילאן לריאל מדריד הסתיים בקול ענות חלושה משהו, עם 1:1 שהותיר את שתיהן בראש בית ג', נקודה אחת מעל מארסיי שהביסה 1:6 את פ.צ ציריך.

קאקה חזר הביתה

"הייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת ואנחנו יכולים לדבר עכשיו על התקדמות", אמר קאקה, שהתייחס לאחר מכן לחזרתו לסן סירו לראשונה מאז עזב את מילאן והתקבל בקריאות עידוד מכיוון לפחות חלק מהיציעים: "אני שמח על הדרך בה קיבלו אותי, זה סימן שעשיתי כאן דברים טובים. אבל עכשיו אני מתכוון לעשות דברים דומים במדריד".

ריאל אכן הייתה טובה יותר במשחק והמאמן מנואל פלרגיני הוסיף על דברי הכוכב הברזילאי: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה. הצגנו גישה נכונה ובעטנו לכיוון השער 16 פעמים. שלטנו בחלקים גדולים מהמשחק, אבל המחצית השנייה הייתה יותר קשה. חבל שבסוף החמצנו שתי הזדמנויות לניצחון מוצדק".

יחד עם זאת ולמרות שסיכנה הרבה פחות את השער, גם מילאן יכולה לראות בעצמה מקופחת. קארים בנזמה העלה הערב את ריאל ליתרון בדקה ה-29, רונאלדיניו השווה בפנדל בדקה ה-35 וכשתי דקות לאחר מכן כבש אלשנדרה פאטו שער שנפסל מסיבה לא ברורה על ידי השופט הגרמני פליקס בריץ'.

"מאוד שמחתי מהשער כי הייתי משוכנע שהוא חוקי. הורדתי את הכדור עם הכתף ולא עם היד", אמר החלוץ המאוכזב, "מאוד רציתי לכבוש ולנצח הלילה ועשיתי את זה, אבל השופט פסל לי גול חוקי. למרות זאת אני מרוצה מהתוצאה כי אנחנו בעמדה טובה לקראת ההמשך".

מאמן מילאן, לאונרדו, הוסיף על השער שנפסל: "דברים כאלו קורים, אני תמיד מאמין שלשופטים יש כוונה טובה. לי זה נראה כמו שער רגיל וחוקי. אנחנו משתפרים ומשחקים יותר טוב ממשחק למשחק".

ואן חאל: "יש עוד סיכוי קטן"

רק שני ניצחונות בשני המשחקים שנותרו לה ואיבוד נקודות של יובנטוס נגד בורדו, יעניקו לבאיירן מינכן עלייה לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי ההפסד הביתי 2:0 אמש לבורדו.

"אנחנו עדיין לא בחוץ, אבל נותר לנו סיכוי קטן ואנחנו תלויים בבורדו", אמר לואיס ואן חאל המואכזב אחרי המשחק, "במשחק כל כך חשוב אתה חייב לכבוש ולא היה לנו מזל בכלל הלילה וגם לא היינו טובים. נלחמנו, אבל לא עשינו זאת. בליגת האלופות אתה צריך להיות בשיאך".

קשר הקבוצה, מארק ואן בומל, הוסיף: "ספגנו שער ראשון לא מחוייב ובמחצית השנייה הגבנו היטב ועשינו הכל חוץ מלבעוט לשער. היו לנו שלוש או ארבע הזדמנויות, אבל זה לא מספיק. זה עדיין לא נגמר, נותרו לנו שני משחקים".

בצד השני חגגו לא רק ניצחון חוץ יפה ויוקרתי, אלא גם עלייה לשמינית הגמר והמאמן המנצח, לורן בלאן, אמר: "באנו לשחק כדורגל טוב, הכרנו את הקשיים מולם נעמוד וידענו שבאיירן לא נמצאת בשיא הבטחון כרגע. זה עבד היטב ובכל פעם שהכדור היה ברגליים שלנו ניסינו לצאת קדימה. כבשנו במצב הנייח הראשון שלנו וזה עשה עבודה פסיכולוגית מצוינת עבורנו. זה הישג גדול לנצח במינכן ולעלות לשמינית גמר ליגת האלופות".

יוהאן גורקוף, שכבש את השער הראשון במשחק, הוסיף: "היינו יציבים הלילה. שלטנו במשחק אחרי השער הראשון, למרות שזאת היתה ההזדמנות הראשונה שלנו במשחק. למדנו מהניסיון של לפני שנה, התבגרנו".

האופי של היונייטד

מנצ'סטר יונייטד אומנם הופיעה בהרכב חסר מאוד למשחקה מול צסק"א, אך גם זה לא יכול להוות תירוץ לפיגור הגדול שאליו נקלעה באולד טראפורד. סגנית אלופת אירופה פיגרה 3:1 עד הדקה ה-84, ורק שני שערים דרמטיים של סקולס ושל ולנסיה (שהיה למעשה עצמי) קבעו 3:3 בסיום ומנעו ממנה מבוכה מיותרת והסתבכות בבית המוקדם.

דארן פלטשר יודע מה שמר על השדים האדומים במשחק. "אופי חזק תמיד אפיין את המועדון הזה, וגם האוהדים היו נפלאים הערב", אמר הקשר הנהדר, "אנחנו כבר לא זוכרים מתי ניצחו אותנו פה, וזה מצוין. כך גם כשאנחנו סופגים שער, אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לדחוף קדימה ותמיד יכולים להשוות".

ווין רוני, שבילה את הימים האחרונים לצד אשתו שכרעה ללדת, נכנס במחצית השנייה, ושינה מעט את המומנטום מול הרוסים המפתיעים. "אין ספק שהכניסה שלו העירה את המשחק ואת האוהדים", החמיא לו פלטשר.

המגן הוותיק גארי נוויל אף הפריז מעט ואמר כי "אני חושב שזו פתיחת העונה הכי טובה שלנו זה הרבה שנים. תמיד יש פה ביקורת אחרי שאנחנו מפסידים לליברפול, אבל אנחנו ברבע גמר גביע הליגה, שתי נקודות מהמקום הראשון, ועלינו לשלב הבא בצ'מפיונס. אנחנו לא מודאגים".

האופטימיות של אתלטיקו

תוצאה מעניינת נוספת נרשמה במדריד, שם נפרדו אתלטיקו המקומית וצ'לסי ב-2:2 דרמטי. אתלטיקו, כידוע, סובלת מפתיחת עונה זוועתית, כשבליגה הספרדית היא מתחת לקו האדום עם ניצחון אחד בלבד בתשעה משחקים, ובליגת האלופות הייתה עד אתמול עם נקודה אחת בלבד ואפס שערי זכות. אבל צמד שערים נפלאים של קון אגוארו העניקו לאתלטיקו נקודה חשובה, שאולי תוציא אותם לדרך חדשה.

"שיחקנו די טוב, אבל אחרי שני מהלכים חסרי מזל זה נגמר רק בתיקו", אמר צ'יקה פלורס, המאמן שאמור להוציא את העגלה מהבוץ, "זו היכולת שאנחנו יכולים להפגין, ולאט לאט הקבוצה מסתגלת לשיטה שלי. אני לא חושב שהעפלה לליגה האירופית מהמקום השלישי היא כישלון, כל קבוצה מגיעה למה שהיא יכולה".

"מכעיס אותי שלא ניצחו את המשחק הזה", אמר אגוארו, שבעיטה חופשית נפלאה שלו בתוספת הזמן קבעה 2:2. עכשיו אתלטיקו תיאבק עם הפואל ניקוסיה על המקום השלישי, והארגנטינאי יודע: "זאת לא בושה לשחק בליגה האירופאית, כי מה שחשוב זה שהמועדון הזה ימשיך במסגרת האירופאית".

עבור צ'לסי היה זה שוב דידייה דרוגבה שהתעלה מעל כולם וכבש צמד נהדר, שחשף באיזה כושר נהדר נמצא החלוץ מחוף השנהב לקראת המפגש המסקרן של הכחולים בסוף השבוע מול היונייטד. "אני מקווה שהוא יוכל להציג את אותה יכולת גם במשחקים הבאים שלנו", החמיא קרלו אנצ'לוטי לחלוץ שלו, "הוא בכושר טוב, ואני מאוד שמח". כשנשאל אם דרוגבה כרגע הוא החלוץ הטוב בעולם, ענה אנצ'לוטי: "אני רק שמח שהוא אצלנו, ויודע שלא הייתי מחליף אותו בשום שחקן אחר".

התירוץ של ציריך

את התוצאה המרשימה של הלילה השיגה מארסיי, שמחצה בביתה 1:6 את ציריך. "זו תוצאה לא אופיינית לליגת האלופות", יודע מאמן מארסיי דידייה דשאן, "אבל זה לא היה פשוט כמו שזה נראה. במחצית השנייה היינו יעילים, והשחקנים יכלו לשחק בחופשיות כפי שהם רצו".

ציריך אומנם מדורגת במקום האחרון בבית, אבל עדיין לא איבדה את סיכוייה בבית הקשה (יחד עם מילאן וריאל). "כל הכבוד למארסיי, ששיקו משחק אגרסיבי ויעיל במשך 90 דקות, אבל המשחק יכול היה להתפתח בצורה שונה לחלוטין", אמר בסיום המאמן ברנרד שלאנד, "שני השערים הראשונים שלהם נכבשו מנבדל, בזה אין ספק בכלל, כולם רא את זה. אם השופט היה עושה את זה נגד מארסיי, היו הורגים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully