וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן: "אולי אנחנו באמת חלשים בליגת האלופות"

4.11.2009 / 0:04

קפטן מכבי חיפה היה מאוכזב בסיום, אך הודה: "יובנטוס זה רמה אחרת". פרארה: "סבלנו, אבל הגיע לנו לנצח. הבית מחייך אלינו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עוד ערב עבר של ליגת אלופות עבר, והסיפרה שמאפיינת את מכבי חיפה יותר מכל בבית שלה, היא 0. הירוקים עדיין ללא ניצחון ועדיין ללא שער במפעל, לאחר שגם הערב (רביעי) נחלו הפסד, שוב ליובנטוס, שוב 1:0. בקרב הירוקים היתה תקווה גדולה שדווקא במשחק הזה, תצליח הקבוצה הקטנה מישראל לחולל סנסציה, אבל יובנטוס, במשחק קר ומחושב לא איפשרה לקבוצתו של אלישע לוי למצוא את הרשת. עתה ינסו החיפאים למצוא את השער והנקודות המיוחלות בשני המשחקים שעוד נותרו להם, בתקווה לסיים בטעם טוב את ליגת האלופות.

ההפסד ליובה והדרך בה שיחקה הקבוצה, הכעיסו מאוד את הבעלים של מכבי לחיפה, יעקב שחר. בחיפה ציינו כי שחר נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק, נראה כעוס ולא דיבר עם השחקנים. בחיפה הסבירו כי "שחר ציפה מהשחקנים שייקחו נקודות, או לכל הפחות יבקיעו - אבל זה לא קרה ואפשר להבין את הכעס שלו. נשארנו הקבוצה היחידה בליגת האלופות שלא הבקיעה". אלישע לוי נכנס גם הוא לחדר ההלבשה ובחר לא לדבר עם השחקנים.

"תמיד צריך להאמין"

חלוץ מכבי חיפה, יניב קטן, שלא הגיע למצבים רבים הערב, והיה יחסית ליכולתו הרגילה די חלש, אמר בסיום המשחק: "זה מאוד מאכזב מבחינתנו. אולי באמת אנחנו חלשים בליגת האלופות, אבל התמודדנו מול קבוצה טובה. בדקות כאלה לקבל שער זה מאוד משמעותי, ואסור לקבל גולים בדקות כאלה". על כך שחיפה עדיין לא הצליחה למצוא שער, אמר קטן: "זה מאכזב וזה קצת לא נעים אפילו. אנחנו קבוצה טובה אבל לא מצליחים לנצל את המצבים שאנחנו מגיעים אליהם. הם לא הגיעו להרבה מצבים אבל בהתקפה אחת טובה שלהם הם ניצחו את המשחק".

עם זאת, גם קטן יודע כי האיטלקים היו משוכה גבוה מאוד עבור הירוקים. "יש הבדלי רמות, יובנטוס זה רמה אחרת ממכבי חיפה. אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו שווים ואנחנו עושים את המקסימום שלנו, בגלל זה האכזבה לא כזאת גדולה, כי יש הבדלי רמות". על התצוגה שלו, אמר החלוץ: "שיחקתי פחות טוב, אבל זה כדורגל. אני בטוח שנתקדם ונהייה טובים בהמשך".

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי ניסה להתגבר על ההפסד הצורב, וכשנשאל מה תחושתו לאחר המשחק, אמר: "בעיקר אכזבה. בוודאי שכולם ציפו לתוצאה טובה וגם אנחנו. אני חושב שאם מנתחים את המשחק, זה היה משחק פחות טוב מהמשחקים שהיו לנו. יובנטוס לחצו בהתחלה ולקח לנו זמן להשתחרר, בטח בחצי השני. ליובה לא היו הזדמנויות, לנו היו יותר, אבל אנחנו צריכים להסתכל על הדברים החיוביים. שחקנים נותנים את המקסימום, וזה לא הספיק במקרה הזה ונמשיך הלאה".

על השער שקיבלה חיפה, 2 דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, אמר לוי: "השער של קמוראנסי היה כבר אחרי הזמן, וזה תמיד קשה לקבל שער בדקה כזאת. כשגדיר נכנס היה לנו עוד טיפה מהירות. קבוצה כמו יובה לא הגיעה להזדמנות אחת בחצי השני, ואנחנו כן הגענו. תמיד צריך להאמין, תמיד צריך לקוות ולשאוף למקסימום ולעשות תוצאות טובות יותר".

שלומי ארבייטמן, שסוף סוף עלה בהרכב, אמר לאחר ההפסד: "משחק פחות טוב שלנו. קיבלנו גול בהתקפה מתפרצת, אבל זה הכדורגל ואנחנו צריכים ללמוד ולהמשיך הלאה. הצ'מפיונס זו הרמה הכי גבוהה שאפשר להגיע אליה, אבל היום הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. זה עניין של ניסיון. ברור שאנחנו רוצים להבקיע ובהמשך גם הגולים יבואו. בשביל לסיים במקום השלישי צריך לנצח במינכן ויש לנו עוד משחק נגד בורדו. אין ספק שהכדורגל יותר חזק מטכני בלגיה הזו. אני לא נביא, אבל אני מקווה מאוד שנבקיע".

אייל משומר אמר בסיום: "אני חושב שהגענו למצבים אבל זה שוב ה'כמעט גול'. יש לנו חוסר מזל וצריך לעבוד על הסיומת" על הטענה שהיריבות של חיפה אינן מתאמצות, אמר משומר: " לא חושב שקבוצות לא צריכות להתאמץ נגדנו. עצם ה-0:1 מראה שקשה להם. אני מקווה מאוד שבהמשך נשיג יותר מנקודה. אנחנו באים עם מוטיבציה מאוד גבוהה וכל משחק הוא חדש. נעשה את המקסימום להביא נקודות".

על השער שחטפו, אמר השחקן: "לא ראיתי מה קרה בגול, אראה בוידאו. צריך לזכור ששיחקנו מול מעצמת כדורגל כמו יובה. הם שיחקו עם הניסיון שלהם, הם מכירים ויודעים את הדברים הקטנים והם לא פראיירים. הם באו למשחק חוץ ועשו 0:1". על כך שהחיפאים עדיין ללא שער במפעל, אמר משומר: "זה מתסכל ומפריע לנו מאוד. אנחנו צריכים להבקיע מספר שערים, אולי במשחק הבא".

דקל קינן אמר בסיום: "אסור לשכוח ששיחקנו נגד מעצמת כדורגל. יובנטוס היא לא סתם עוד קבוצה. בכל יום נתון הם קבוצה מנוסה מאיתנו, טובה מאיתנו, עם הרבה מסורת. במפעל הזה אלו דברים משמעותיים. זה לא היה משחק גדול שלנו וגם יובנטוס לא נתנה הופעה אדירה, אבך הם חכמים ומנוסים, לא פראיירים. מציק לנו מאזן של אפס שערים ואפס נקודות. כבר היינו צריכים להיות עם כמה נקודות וכמה שערים".

הקשר ג'ון קולמה שהוחלף במחצית סובל מפגיעה בברכו וכנראה שהוא סובל ממתיחה בירך. מחר (רביעי) הוא ייבדק שוב על ידי הצוות הרפואי.

"אף פעם לא הפסקנו להתקדם"

ביובנטוס לא חגגו רבות בסיום, לאחר שגם הם ידעו שההופעה שלהם במשחק לא היתה מהמשובחות שלהם העונה, אבל 3 נקודות הן 3 נקודות, וגם מאמן הקבוצה, צ'ירו פרארה יודע זאת היטב: "הבית עדיין מחייך אלינו, ועדיין יש שני משחקים נותרים", אמר פרארה. "אנחנו מקווים להגיע לבורדו, לנצח ולהעפיל כשנותר לנו עוד משחק". על המשחק של הערב אמר המאמן: "בהחלט זה היה חשוב שניצחנו הערב. אחרי התיקו עם בורדו במשחק הראשון, אף פעם לא הפסקנו להתקדם".

פרארה אף ראה דברים דומים במשחק הערב מול מכבי חיפה, כמו גם התקשותה של הגברת הזקנה מול נאפולי בליגה במחזור האחרון: "שמתי לב שלקבוצה היה קושי, ולא הצלחנו לסגור את המשחק בדיוק כמו מול נאפולי. אבל היה חשוב לקחת את שלושת הנקודות. סבלנו, אבל הגיע לנו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully