וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: מכבי חיפה הפסידה ליובנטוס 1:0

שער אחד של קמוראנסי (45) חתם עוד ערב עגום של מכבי חיפה, ששוב הפסידה ושוב נשארה בלי שער לאחר משחק חלש

מכבי חיפה קיבלה היום (שלישי) עוד שיעור במסע שלה בליגת האלופות. זה היה שיעור בטקטיקה, שיעור בסגירה נכונה, במשחק לחץ וגם שיעור בצניעות. בדיוק כמו לפני שבועיים בטורינו, חיפה נכנעה 1:0 לסגנית אלופת איטליה, למרות כל ההערכה לאלופה הישראלית, יובנטוס היא עדיין יובנטוס. גם כשהיא פצועה, גם כשהיא חסרה וגם כשהיא בתקופה רעה, יובנטוס היא קבוצה שגדולה בכמה מידות על הכדורגל שלנו וזה בא היטב לידי ביטוי בכל דקות המשחק.

פיטר מסיללה שחקן מכבי חיפה מול מאורו קמוראנסי שחקן יובנטוס. ברני ארדוב
זה לא הוא, זה אנחנו. קמוראנסי ומסיללה/ברני ארדוב

זו הייתה ההופעה הכי פחות מרשימה של חיפה בקמפיין עד כה. הביאנקונרי השתלטו על המשחק מהדקה הראשונה, הפעילו לחץ והפגינו עליונות פיזית וטכנית במרכז המגרש. לחיפה היו שבועיים להתכונן, אבל היא לא מצאה תשובה לא לדייגו ולא לעוצמה של פולסן ומלו במרכז השדה. ניר דוידוביץ' עוד הציל את הירוקים מספיגה מספר פעמים, לפני שהשער, בישראליות אופיינית טיפוסית, הגיע בתוספת הזמן. דייגו שלח כדור מהיר, קאסרס המשיך בנגיעה וקמוראנסי כבש. חד. פשוט. מהיר וקל. לפחות זה לא היה מצב נייח.

למחצית השניה חיפה עלתה עם יותר התלהבות, הרבה הודות לכניסתו של מוחמד גדיר (היה צריך לפתוח), אבל לא הפגינה ת'כלס, לא תקפה נכון ושחקניה ההתקפיים פשוט לא הופיעו למשחק. אם בשבועות האחרונים דיברו בחיפה על החמצות ותחושה של פספוס, הערב לא הצליחה הקבוצה לסכן בצורה משמעותית את שערו של בופון במשך 90 דקות. אלישע לוי שוב גילה כמה הסגל שלו קצר ויובנטוס, בהילוך ראשון, העבירה 45 דקות ללא מאמץ מיוחד ובעקבות הפסדה של באיירן לבורדו, היא מתקרבת לשלב הבא.

וחיפה? היא צריכה להפיק את הלקחים ובעיקר ללמוד מהחוויה. המטרה שלה צריכה להיות לחזור לאותו מעמד בעונה הבאה. נכון, אפשר לצפות מחיפה ליותר תעוזה בחלק ההתקפי, לייצר יותר מצבים ולשחק כדורגל קצת יותר שמח (חיפה היא הקבוצה היחידה בשלב הבתים שלא כבשה אחרי שאתלטיקו עשתה זאת הערב) וזאת לצד המחמאות על עמידה סבירה מול אריות היבשת. מצד שני, אולי ההפסד הרביעי ברציפות יכניס קצת את אנשי חיפה וכל הסובבים לפרופורציות - אנחנו עדיין רחוקים מאוד מיובנטוס, בורדו ובאיירן מינכן.

מהלך המשחק

דקה 6: דייגו חלף על פני קולמה, חדר לרחבה ובעט חזק, דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 8: מלו הכניס כדור נפלא והשאיר את אמאורי לבד מול דוידוביץ', שיצא היטב ובלם את הבעיטה.

דקה 10: דייגו סובב כדור חופשי מכ-25 מטרים, דוידוביץ' זינק והדף לקרן.

דקה 29: קטן הרים קרן, קינן הוריד בראש לדבאלישווילי, אבל בופון הקדים אותו ביציאה נהדרת ומנע שער.

דקה 33: כדור עומק מצוין של קמוראנסי מצא את אמאורי בתוך הרחבה, אבל דוידוביץ' שוב היה עירני ובזינוק נפלא הדף את הבעיטה של הברזילאי.

דקה 38: ארבייטמן הוריד כדור לדבאלישווילי על מפתן הרחבה, הגיאורגי הסתובב על לגרוטלייה ובעט מ-16 מטרים כדור שנהדף ברגל של קאסרס ועלה מעל השער.

דקה 45: גול! דייגו הקפיץ כדור אומנותי לקאסרס באגף הימני, המגן האורוגוואי המשיך בנגיעה לרחבה וקמוראנסי החופשי שלח את הכדור, שפגע בדרך בקינן, פנימה. 0:1 יובנטוס.

דקה 54: אמאורי המשיך פנימה כדור חופשי של דייגו, אך השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 66: דייגו התעלם מקיומם של עותמאן וטשיירה ובעט כדור מתוחכם מ-18 מטרים, שחלף רק בסמוך לקורה.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה (מוחמד גדיר, 46), גוסטבו בוקולי (ישראל זגורי, 71), עלי עותמאן, יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי (ליאור רפאלוב, 56).

הרכב יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, מרטין קאסרס, ניקולה לגרוטלייה, ג'ורג'יו קייליני, פאביו גרוסו, פליפה מלו, כריסטיאן פאולסן, מאורו קאמורנסי, דייגו, טיאגו (פאולו דה צ'לייה, 60), אמאורי (דוד טרזגה, 84).

שופט המשחק בין יובנטוס מכבי חיפה מפריד בין מלו ג'ון קולמה. ברני ארדוב
בחוץ סוער, על המגרש חם. קולמה ומלו מתעמתים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully