וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: טורס עלול להיעדר חודשיים

הבעיות בליברפול מצטברות לפני ליון, כשהחלוץ סובל מפציעה במפשעה, בניטז יודע: "אם נלחץ עליו, נגרום לו לפציעה ממושכת"

הצרות ממשיכות לנחות על ליברפול. אחרי ההפסדים המביכים בליגה ובאירופה, אתמול (שני) גם רפא בניטז נאלץ להודות שחלוץ הקבוצה פרננדו טורס עלול להיעדר חודשיים מהמגרשים בעקבות ניתוח שייאלץ לעבור במפשעה.

הספרדי סובל מהפציעה כבר זמן מה, אך עד עתה הסתדר בלי ניתוח. הוא צפוי לקחת חלק במשחקה של ליברפול מול ליון, למרות הפציעה, אך בניטז יודע שהמצב רגיש: "אנחנו בינתיים מנסים להסתדר, אבל הוא כבר היה קרוב לניתוח. יומיים אחרי המשחק מול פולהאם, הוא עדיין מרגיש את הכאבים.

"הוא לא חש בנוח ועדיין אין לו את הכוחות שהיו לו בעבר, כך שאנחנו חייבים לנסות לשמור עליו. פרננדו לא יכול להמשיך לשחק אם נמשיך ללחוץ עליו. אולי אם נלחץ עליו יותר מדי, נגרום לו לפציעה ממושכת יותר".

בניטז, כזכור, הוציא את טורס במהלך המשחק מול פולהאם כדי לשמור עליו לקראת המשחק המכריע מול ליון מחר בליגת האלופות. "נהיה חייבים לקחת אותו לצרפת, כי אין לנו יותר מדי אופציות", יודע המאמן הלחוץ, שיחסר במשחק גם את ג'רארד וריירה.

מי משרגיע את אוהדי ליברפול הוא דווקא הרופא של פורטסמות', נייג'ל סלרס, שאומר ל"טיימס" כי טורס לדעתו עדיין יכול להציג 90 אחוז מהיכולת שלו, ואם הוא יצטרך לעבור ניתוח, לדעתו תוך שבועיים הוא יוכל לחזור למגרש.

ליברפול, כידוע, מדורגת רק במקום השלישי בבית 5, שש נקודות מאחורי ליון ושלוש מאחורי פיורנטינה, והלחץ על בניטז לא פסק לאחר ההפסד 3:1 לפולהאם בליגה. ליברפול, כידוע, מדורגת רק במקום השלישי בבית 5, שש נקודות מאחורי ליון ושלוש מאחורי פיורנטינה, והלחץ על בניטז לא פסק לאחר ההפסד 3:1 לפולהאם בליגה.

בניטז על האש

הביקורת באנגליה על בניטז רק הולכת וגוברת, כשהפעם גם איאן רייט, חלוצה האגדי של ארסנל, מבקר את המאמן בטורו האישי ב"סאן": "קבוצה שמתיימרת לזכות באליפות חייבת לפחות שני חלוצים ברמה עולמית. ליונייטד יש את רוני, ברבאטוב ואואן. לצ'לסי יש את דרוגבה, אנלקה וקאלו. לארסנל יש את אדוארדו, ואן פרסי ובנדטנר. אז איך לעזאזל רוצה בניטז לזכות באליפות עם חלוץ אחד בלבד? בגלל זה ליברפול כבר לא מקדימה את אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, שמגלות שהיא גם מנוצחת וגם חלשה".

"הדיילי מייל" אף מדווח היום שרוברטו מאנצ'יני מועמד לאימון ליברפול במידה שיתחולל זעזוע באנפילד ובניטז יעזוב. הסיכויים שבניטז יעזוב נראים נמוכים מאוד כרגע, אבל התקשורת האנגלית כבר מסמנת מאמנה לשעבר של אינטר כמועמד.

מי שמכה על חטא על מצבה של הקבוצה הוא ג'יימי קראגר, שפתאום נזכר להתחרט על העובדה שליברפול שחררה את ניקולס אנלקה. הצרפתי שיחק באנפילד למשך שישה חודשים בעונת 2001/02, אך שוחרר על ידי ז'ראר הוייה, שרכש במקומו את אל חאג'י דיוף תמורת 12 מיליון ליש"ט. "זו ללא ספק הייתה טעות", אומר קראגר על מלך השערים בפרמיירליג בעונה שעברה, "זה עדיין לא יצא לנו מהראש".

אגב, בעקבות הבעיות הקשות של ליברפול בסגל לקראת המשחק בצרפת, אופ"א אישרה לה להרחיב את רשימת השחקנים שיכולים להיכלל בסגל. בניטז עלול לכלול בסגל את סטיבן דרבי בן ה-21, שמעולם לא פתח בהרכב הקבוצה, וזאת אם אכן גלן ג'ונסון לא יהיה כשיר. כמו כן, גם דני אייאלה, הבלם בן ה-18, עשוי להיות בסגל.

עם בעיות שכאלה, אין פלא שבליון מרגישים ביטחון גדול לקראת המשחק. "זאת לא תהיה הפתעה אם ננצח אותם שוב", אומר סזאר דלגאדו, שכבש את שער הניצחון לצרפתים באנפילד, "אנשים חשבו שליברפול תגיע בוודאות לרבע הגמר, אבל עכשיו אנחנו נוודא שהם יישארו בחוץ. הבעיה עם ליברפול זה שהיא קבוצה לא יציבה, עם הבדלים גדולים בין משחקים שונים. ניתחנו אותם בווידאו במשחקים מול יונייטד ופולהאם, וזה כאילו ראינו שתי קבוצות שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully