וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "לא ראיתי שחקן על הדשא, אני מתנצל"

כובש שער הניצחון של באר שבע הגיב לטענות אשדוד לחוסר ספורטיביות. מזרחי: "חבל שהתנהגו כך, במקומם לא הייתי שמח"

רוני לבנה

צילום וידאו: יוסי בדלוב, עריכת וידאו: לירז ליבנה

המחזור השמיני של ליגת העל ננעל הערב (שני) באיצטדיון וסרמיל עם המשחק בין שתי הדרומיות של הליגה, הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד. הקבוצה של גיא עזורי הצליחה לראשונה העונה לשמור על שער נקי, וניצחה 0:1 משער של הקפטן מאור מליקסון - שער שגרם להתמרמרות גדולה וטענות על חוסר ספורטיביות בקרב אנשי אשדוד, להם היה שחקן שרוע על כר הדשא בזמן המהלך. בתוספת הזמן יכלה אשדוד לאזן את התוצאה, אבל משה אוחיון בעט פנדל רע אותו עצר איש המשחק, טברטקו קאלה.

עזורי מתמקד בצד המקצועי

מבקיע שער הניצחון, מאור מליקסון, אמר מיד לאחר החלפתו: "לא ראיתי שחקן שלהם על הדשא ואני מתנצל בפני שחקני אשדוד. באמת שלא ראיתי. רק כשרצתי לחגוג שמתי לב שהם מתלוננים".

המאמן גיא עזורי ביקש לא להיכנס לוויכוחים על "כשרות" שער הניצחון של קבוצתו: "אני לא רוצה להיכנס לדברים האלו. רק לפני שבוע שיחקנו בנתניה, הגיע לנו פנדל של 200 אחוז ולא אמרתי מילה. אני לא רוצה להכנס לדברים של כן ספורטיביים ולא ספורטיביים, אלא להתייחס רק לדברים מקצועיים".

על המשחק אמר המאמן הבאר שבעי: "במחצית הראשונה היינו לא טובים, השחקנים היו קפואים ואנמיים, אבל במחצית השנייה היה שינוי. מה שחשוב זה הנקודות. זה היה שבוע שבו קבוצות התחתית לקחו נקודות ואין ספק שהניצחון הזה חשוב מאוד. אני לא יודע אם יש שינוי בהגנה אחרי שסופסוף לא ספגנו, אני אדע רק בעוד כמה משחקים. אני לא אוהב לקבוע דברים אחרי משחק אחד. זה בסך הכל מחזור שמיני, זו קבוצה שעלתה ליגה ונבנתה וצריך סבלנות. אני יודע שזה לא פשוט בבאר שבע, אבל בסופו של דבר אם תהיה סבלנות כולם ייצאו נשכרים".

דוד רביבו, שהחל במהלך של השער וזכה עקב כך לנזיפות של שחקני אשדוד, עימם שיתף פעולה עד לעונה הנוכחית, על כך שלא הוציא את הכדור לחוץ, סיפר: "כבר עברו שני מהלכים אחרי שמסרתי. לא שמתי לב ואחרי שראיתי צעקתי לליאור אסולין להוציא את הכדור. בדרך כלל אני מוציא את הכדור. אני מצטער בשביל אשדוד, אבל שמח בשביל באר שבע. אני שמח שניצחנו. היו לנו משחקים יוצאים מן הכלל ולא השגנו נקודות, כך שאני שמח שניצחנו גם ביום שבו לא שיחקנו טוב".

מזרחי יודע שהכדורגל אכזרי

יוסי מזרחי היה מאוכזב בסיום: "זה מראה כמה כדורגל יכול להיות אכזרי. פעם זה לצד שלך, פעם לצד השני, זה הכדורגל. את המשחק הפסדנו במחצית הראשונה הטובה, החמצנו שערים, באר שבע לא הייתה במשחק, וכשלא מבקיעים זה מה שקורה. במחצית השנייה איבדנו את הסדר, לא היינו שקטים עם הכדור וגם כשהגענו למצבים לא הבקענו".

מאמנה של מ.ס. אשדוד התייחס גם לשער של באר שבע, ששחקניה לא הוציאו את הכדור למרות שעידן ויצמן שכב פצוע באזור מרכז המגרש: "יש חוק בלתי כתוב בין קבוצות וחבל מאוד שהם לא התנהגו בצורה הזו. הם שמחים עכשיו, אני לא הייתי כל כך שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully