וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת חן עדיין ללא הפסד

קבוצתו של עדני דגן נעזרה במשחק מצוין של טיפני ג'קסון (27 נק', 14 ריב') כדי לנצח את הפועל ת"א 72:81 במחזור השלישי

המחזור השלישי בליגת העל לנשים יצא הערב (שני) לדרך עם משחקה של מכבי רמת חן והפועל תל אביב, במפגש שהיווה סוג של משחק קצוות - רמת חן עדיין לא הפסידה, הפועל תל אביב עוד לא ניצחה. הסטאטוס קוו בין השתיים נשמר גם הערב, כשהמארחות של עדני דגן ניצחו בסופו של דבר 72:81, והמשיכו את פתיחת העונה המוצלחת. האלופה מרמת השרון הצליחה לשמור אף היא על המאזן המושלם, לאחר שניצחה 68:78 את בנות השרון. מכבי אשדוד רשמה ניצחון ראשון העונה, 75:88 על אליצור רמלה בחוץ. המשחק בו אירחה אליצור חולון את אס"א ירושלים הופסק.

מכבי רמת חן - הפועל תל אביב 72:81

אחרי שהשיגו שני נצחונות צמודים בשני המחזורים הראשונים, פעם על אליצור נתניה ופעם על מכבי תל כביר, הגיעו הערב השחקניות של עדני דגן למשחק מול רועי איזנברג ושחקניותיו, שעדיין לא ניצחו העונה. המארחות פתחו בצורה טובה יותר, ונעזרו בדקות טובות של טיפני ג'קסון, שהיתה מצוינת במחזור הראשון העונה, כדי להוביל 16:20 בסיום הרבע הראשון ו-34:41 עם הירידה למחצית.

רמת חן המשיכה לשמור על הפער גם במהלך הרבע השלישי, תוך שהיא מנסה לעצור את רנדי הנרי, ואף הגדילה אותו, כשלקראת סיום הרבע היא הובילה 42:59. הנרי המשיכה את היכולת הטובה גם ברבע האחרון וניסתה להשיב את האדומות למשחק, אך לשווא. רמת חן מנעה את נסיון הקאמבק, כל הדרך לניצחון 72:81. ג'קסון הובילה את המנצחות עם 27 נקודות ו-14 ריבאונדים, כשקארים ג'יי הוסיפה 12. מהעבר השני, משחק גדול של הנרי (28 נקודות, 9 ריבאונדים) ונטאשה איבנוביץ' (26 נקודות, 14 ריבאונדים) לא הספיק.

רמת השרון - בנות השרון 68:78

לאחר נצחונה הדרמטי על מכבי אשדוד במחזור הקודם, פגשה הערב האלופה מרמת השרון את בנות השרון, ושוב נקלעה למשחק צמוד אך הצליחה לבסוף לצאת עם הניצחון. אחרי רבע ראשון צמוד של 14:14, הצליחו השחקניות של אורנה אוסטפלד לפתוח פער קטן ולרדת לחדרי ההלבשה ב-31:37. המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבעים שלוש וארבע, אלא ששם הנסיון של האלופה נתן את אותותיו, בדרך ל-68:78 בסיום. אמברוסיה אנדרסון הובילה את המנצחות עם 20, כשעליסה וייץ הוסיפה 19 ושרי סם 12. מנגד, הובילה אולינקה סאני את המפסידות עם 21 נקודות.

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 88:75

אחרי שני הפסדים מאכזבים למדי הצליחה הקבוצה השאפתנית של עדן ענבר לנצח, דווקא בחוץ, דווקא את סגנית האלופה. רבע שלישי של 11:28 סלל לאשדוד את הניצחון במשחק בו נפגשו משני עברי המתרס האחיות קורטני (אשדוד) ואשלי (רמלה) פאריס. הראשונה קלעה הערב 24 נקודות עבור המנצחת וניצחה גם בדרבי הפרטי כשאשלי קולעת 23. אשלי ווקר תרמה 23 לאשדוד ושירן צעירי המצוינת הוסיפה 14 ו-5 ריבאונדים. נופר שלום ואורנית שוורץ הוסיפו 8 כל אחת למנצחות, נואל קווין קלעה 20 לרמלה.

אליצור נתניה - מכבי תל כביר 56:79

אחרי רבע ראשון שקול שהסתיים ב-19:19, פתחו שחקניות נתניה את הפער בצורה הדרגתית עד לניצחונן השני העונה. תל כביר עם שלושה הפסדים משלושה משחקים. הירבו לקלוע לנתניה: מוניק קוקר 25, ליעד קרני סואץ 15, אוקישה הווארד 11. לתל כביר: דאיונה ג'קסון 22, הילה יזהר וסווהלי מונסאק 8 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully