וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם חוזר למילאן

השמועות הפכו למציאות, כשקשרה האנגלי בן ה-34 של לוס אנג'לס גלאקסי יושאל לרוסונרי עד סיום העונה החל מחודש ינואר

זה היה באוויר במשך זמן רב, והערב (שני) השמועות הפכו למציאות: דייויד בקהאם ישוב למילאן החל מחודש ינואר הקרוב. כזכור, לפני שבועיים בלבד הקשר האנגלי השייך ללוס אנג'לס גלאקסי אמר כי העסקה "סגורה ב-95 אחוזים", והערב הוציאו הרוסונרי הודעה רשמית וסופית על חזרתו של בקהאם לשורות המילאנזים, כאשר העסקה, בדומה לשנה שעברה, היא עסקת השאלה עד סיום העונה.

בקהאם הביע את רצונו בעבר לשוב למילאן, גם לאור חצי העונה המוצלחת שבילה בשורותיה, וגם כי הוא מאמין שכך יוכל להימנות על הסגל של מאמן הנבחרת האנגלית, פביו קאפלו, לקראת דרום אפריקה 2010. כזכור, גם בעונה שעברה הגיע הקשר לשורות הרוסונרי בהשאלה באמצע העונה, והספיק לשחק 18 משחקים עבור המילאנזים בהם הבקיע פעמיים.

"אני צריך לתת לעצמי את הצ'אנס הטוב ביותר להגיע לסגל לקראת המונדיאל, ולשחק במילאן יעזור לי לעשות כך. מאוד נהנתי מהתקופה שלי בקבוצה, ואני מחכה לפגוש שוב את השחקנים והצוות", אמר האנגלי לאחר החתימה.

"אנחנו מאוד שמחים לראות שוב את דייויד בקהאם עם חולצה של מילאן לאחר העונה המצוינת שלו איתנו בשנה שעברה", הוסיף סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני. "אנחנו בטוחים שזה יעזור לו לקחת חלק במונדיאל הקרוב, ומודים ללוס אנג'לס גלאקסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully