וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

מליקסון כבש בדקה ה-57, כשבאר שבע לא עצרה את המשחק בזמן שוויצמן שרוע על הדשא. קאלה עצר פנדל בתוספת הזמן

המשחק הנועל של המחזור השמיני בליגת העל הערב (שני) היה הסנטימנטלי מכולם. הדרבי של הדרום חזר לאחר היעדרות של מספר שנים עם המפגש בין הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד, כאשר לכך ניתן להוסיף את העימות בין יוסי אופיר ודוד רביבו לקבוצתם לשעבר, בהרכבה עלה האח הצעיר לבית רביבו, שי. אלא שההתמודדות בין הקבוצה האטרקטיבית בליגה לזו המשעממת, הלכה לכיוון היבשושי וניצלה מתיקו מאופס רק הודות לשער של מאור מליקסון, שעל הגינותו הספורטיבית ניתן לדסקס ארוכות, אך קבע 0:1 והעניק שלוש נקודות חשובות לגיא עזורי, שנשם לרווחה לאחר החטאת הפנדל של אשדוד בדקת הסיום.

טברטקו קאלה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
החזיר את החוב. קאלה/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע החליט לוותר על אוהד קדוסי והציב לצד ליאור אסולין את גיל בלומשטיין. השינוי גרם למארחת להתבסס משום מה על מתפרצות במשחק בית בו היא פייבוריטית, והחלוץ הצעיר לא מצא עצמו על המגרש כשהבעיה הבולטת לעין מצויה באופן קבלת ההחלטות. דוד רביבו כנראה התרגש מהעימות עם האח, מאור מליקסון לא התבלט עד לשער שכבש בזמן שעידן ויצמן מאשדוד נותר שרוע על הקרקע, ובאר שבע נזקקה לעירנות של טברטקו קאלה בשער כדי לשמור על שער נקי לראשונה העונה. השוער הקרואטי הגיע לשיאו עם עצירת פנדל של משה אוחיון בתוספת הזמן לאחר תפיסה מיותרת של פאבל פרגל ברחבה, והחזיר את החוב על השערים הרבים שספג העונה.

אשדוד המשיכה במסורת שסיגלה לעצמה העונה, והפכה מקבוצה אטרקטיבית ובלתי צפויה לשבלונית בליגה. הקפטן משה אוחיון עוד ניסה עם מסירות חכמות, אבל החלוצים דימיטאר מקרייב ועידן שריקי נראו חלודים מאוד והחמיצו ברשלנות מספר מצבים טובים במחצית הראשונה, ואוחיון עצמו קילקל בשניות הסיום עם פנדל אומלל והחמצה שנייה שלו העונה מהנקודה הלבנה. גם שי רביבו לא הרשים בקישור של יוסי מזרחי, שכנראה מתגעגע מאוד לאח דוד, שיצר עבורו מעל 20 שערים בעונה שעברה. באר שבע עם פניה כלפי מעלה וחולפת על פני אשדוד, שחייבת למצוא דרך לכבוש שערים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

דקה 7: שריקי מסר אחורה לאוחיון, שמקצה הרחבה העביר למקרייב החופשי שבעט מחמישה מטרים לרגליו של קאלה. ההגנה של באר שבע לא למדה דבר.

דקה 10: אופיר ניסה להפתיע את קבוצתו לשעבר, אבל הבעיטה שלו נקלטה בקלות בידיו של סטויקיץ'.

דקה 11: דוד רביבו מצא במסירת עומק נהדרת את בלומשטיין, שהתעכב ונבלם על ידי אוזן.

דקה 17: צ'קול בחן את קאלה עם בעיטה מזווית אלכסונית מצד שמאל, אבל השוער הדף טוב.

דקה 28: אוחיון השאיר את מקרייב מול קאלה, אבל עד שהחלוץ הבין איפה הוא נמצא והסתובב, השוער זינק לרגליו ומנע מצב מצוין לכיבוש.

דקה 37: אוחיון מסר נהדר לשריקי, אבל החלוץ בעט רע מתוך הרחבה וביזבז עוד הזדמנות טובה.

דקה 49: דוד רביבו הגביה כדור חופשי לרחבה, סטויקיץ' איגרף רע ולמזלו הכדור יצא.

דקה 57: גול! ויצמן נפל ונפצע, דוד רביבו לא הוציא את הכדור החוצה ומסר לאסולין שהעביר רוחב למליקסון בצד שמאל של הרחבה, וזה בעט בימין באומנות מעל ידיו המושטות של סטויקיץ'. 0:1 לבאר שבע.

דקה 74: שריקי בהזדמנות מצוינת מול קאלה, אבל שוב השוער הקרואטי עם הצלה גדולה.

דקה 85: קדוסי הקדים את גונזאלס במירוץ לעבר כדור ארוך שנשלח לעברו והקשית מעל השוער, אך הכדור יצא החוצה.

דקה 90: לביא ניסה עם בעיטה מ-20 מטרים, מטר מקורת שערו של קאלה.

דקה 90+4: כדור קרן לאשדוד, פרגל תפס את מקרייב בבירור ברחבה ושטרית שרק לפנדל מוצדק. אוחיון בעט את הפנדל, אבל הכדור הלך למרכז וקאלה הדף מצוין ברגלו. 0:1 לבאר שבע בסיום.

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, אביתר אילוז, פאבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש (נדב קידר, 90), אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון (סיראז' נאסר, 82), דוד רביבו, גיל בלומשטיין (אוהד קדוסי, 56), ליאור אסולין.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, עידן וייצמן (אמיר לביא, 60), משה אוחיון, שי רביבו (ברק בדש, 68), עידן שריקי (עידן שדה, 79), דימיטאר מקרייב.

שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון כובש נגד מ.ס אשדוד. רוני לבנה
להוציא את הכדור החוצה? אפשר לבעוט פנימה. מליקסון כובש/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully