וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ביי ביי באיירן?

הגרמנים נוצחו 2:0 ע"י בורדו והתרחקו משמעותית מש. הגמר, הצרפתים דווקא עלו. גם צ'לסי ויונייטד שם, מילאן - ריאל 1:1

שבועיים חלפו, והנה אותה גברת בשינוי אדרת. המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות הפגיש בין אותן הקבוצות, כשרק הביתיות התחלפה. בבית א', בזמן שמכבי חיפה חיפשה שער ראשון נגד יובנטוס, ניצחה בורדו 0:2 את באיירן במינכן ועלתה לשמינית הגמר. לואיס ואן חאל ושחקניו לעומת זאת, בצרות צרורות וכדי לעלות הם יהיו חייבים ניצחונות על יובנטוס וחיפה בשני מחזורי הסיום ובתוך כך לקוות למעידה של האיטלקים נגד בורדו.

בבית ב' כמעט נרשמה ההפתעה של הערב, כשצסק"א מוסקבה כבר הוליכה 1:3 על מנצ'סטר יונייטד, שלבסוף העלתה הילוך והמשחק הסתיים ב-3:3, כשהשדים האדומים מבטיחים את מקומם בשמינית הגמר. וולפסבורג ניצחה במשחק המקביל 0:3 את בשיקטאש ועשתה עוד צעד בדרך להבטחת אחד משני המקומות הראשונים.

המשחק של המחזור, בדיוק כמו לפני שבועיים, נערך בין מילאן לריאל מדריד, כשהפעם קאקה הגיע לביקור ראשון בסן סירו עם מדיו החדשים והבלאנקוס חיפשו נקמה. זה גם היה הכיוון מספר דקות כשריאל הוליכה, אבל רונאלדיניו השווה ולמעשה קבע את התוצאה - 1:1. במשחק השני בבית ג', מארסיי דרסה את ציריך 1:6.

אתלטיקו מדריד, כמו מכבי חיפה, חיפשה שער ראשון במשחק הבית מול צ'לסי האימתנית במסגרת בית ד', אבל בניגוד לירוקים הם דווקא מצאו אותו פעמיים במשחק שהסתיים ב-2:2. במשחק השני בית ניצחה פורטו את אפואל ניקוסיה 0:1 ולאור התוצאות הללו היא חברה לצ'לסי ושתיהן כבר בשמינית הגמר.

בית א'

באיירן מינכן - בורדו 2:0

ערב המשחק הייתה באיירן מינכן מדורגת במקום השלישי והיא ידעה שאסור לה לאבד נקודות באליאנץ ארינה אם ברצונה להעפיל לשלב הבא, אבל לא רק שהיא איבדה אותן, היא לא השיגה אפילו אחת וכרגע נראה שהבווארים בדרך לליגה האירופאית בלבד. המאמן לואיס ואן חאל חסר את פרנק ריברי הפצוע ותומאס מולר המורחק, אבל למרות שהיה זקוק לפרץ יצירתיות, החליט שלא לפתוח עם אריאן רובן. ואן חאל דאג לשלוח את בן ארצו למגרש עם פתיחת המחצית השנייה ובאיירן הצליחה להגיע ליותר מצבים מסוכנים מול יריבה שביקשה להתגונן באותן דקות, אבל דווקא בורדו הצליחה לכבוש שוב ולהבטיח את ההעפלה לשמינית הגמר.

דקה 37, 0:1 לבורדו: וונדל העלה כדור חופשי קשתי וגבוה מכ-45 מטרים, ההגנה האדומה לא הצליחה להתמודד ויוהאן גורקוף נגח מזווית קשה. האנס יורג בוט לא סגר היטב את הפינה והנגיחה של הכשרון הצרפתי נכנסה.

דקה 90, 0:2 לבורדו: כדור ארוך מצא את ההגנה הבווארית מבולבלת, וטעות נוראית של בוט אפשרה למרואן שמאק להבקיע בקלילות מול שער ריק. 0:2 לבורדו.

בית ב'

מנצ'סטר יונייטד - צסק"א מוסקבה 3:3

אחרי שצברו שלושה ניצחונות רצופים מאז תחילת הקמפיין האירופאי ידעו אלכס פרגוסון ושחקניו שאפילו תיקו יבטיח להם כבר כעת את העלייה לשמינית הגמר, מה שיאפשר להם להתכונן בנחת לשלב הבא ולהתרכז במאבקי הליגה העיקשים. אלא שכשהמצב כל כך טוב באירופה ועוד רגע כבר מגיע המשחק המרתק נגד צ'לסי ביום ראשון, אפשר לעשות הנחות מסויימות בליגת האלופות.

פרדיננד, וידיץ', גיגס ופארק היו פצועים, ווין רוני, שהפך אמש לאב לראשונה בחייו, פתח על הספסל ופרגוסון הרשבה לעצמו לעלות הרכב טלאים עם ווס בראון וג'וני אבנס במרכז ההגנה, פאביו הצעיר כמגן שמאלי וקיקו מאקדה הזאטוט לצד מייקל אואן בחוד. הטלאים של מנצ'סטר יונייטד הן חלום רטוב מבחינת רוב קבוצות הכדורגל בעולם, אבל הערב גם הם נתקלו ביריבה עיקשת שכמעט ניצחה אותם. כשהשדים התעוררו צסק"א נכנעה פעמיי, המשחק הסתיים בתיקו והאנגלים בשמינית הגמר.

דקה 25, 0:1 לצסק"א מוסקבה: התקפה קטלנית של הרוסים. נסיד הצ'כי קיבל כדור ארוך והסיט בחזה לדזאגוייב, הכשרון הצעיר התקדם, התגבר על ג'וני אבנס והפציץ מזווית קשה ברגל שמאל לפינה הגבוהה.

דקה 29, 1:1: ולנסיה הגביה מימין, מאקדה נתן קטנה עם העקב בתוך הרחבה ואואן עט על הכדור ובעט אותו מקרוב שטוח ופנימה.

דקה 31, 1:2 לצסק"א מוסקבה: עוד מהלך קבוצתי יפהפה של הרוסים הסתיים בשער. נסיד שוב שימש כפיבוט והפעם השתלט על כדור עם הגב לשער ונתן פס מצוין למילוש קרסיץ', הסרבי חלף על פני ואן דר סאר ובעט פנימה.

דקה 47, 1:3 לצסק"א מוסקבה: דזאגוייב העלה כדור חופשי ארוך מצד שמאל לכיוון הקורה הרחוקה, וסילי ברזוצקי נגח מזווית קשה לרצפה ופנימה.

דקה 84, 2:3 לצסק"א מוסקבה: גארי נוויל העלה כדור חופשי, סקולס נגח פנימה.

דקה 90+2, 3:3: בעיטה חזקה של אנטוניו ולנסיה מ-25 מטרים פגעה בגיאורגי שניקוב והטעתה את איגור אקינפייב, כל הדרך אל הרשת.


בשיקטאש - וולפסבורג 3:0

בשיקטאש אמנם הגיעה למשחק אחרי ריצה נאה של חמישה ניצחונות ליגה רצופים במהלכם ספגה רק פעם אחת, אבל הסטטיסטיקה סיפרה גם על כך שהיא הפסידה חמש פעמים וסיימה משחק נוסף בתיקו בששת משחקיה האחרונים נגד יריבות גרמניות והערב הגיע השביעי. הגרמנים עושים צעד גדול בדרך להבטחת המקום השני.

דקה 14, 0:1 לוולפסבורג: זבזדאן מיסימוביץ' התקדם לעומק המגרש ושלח בעיטה אדירה בחצי גובה, מכ-23 מטרים, לפינה הימנית של הקאן אריקאן.

דקה 80, 0:2 לוולפסבורג: הגרמנים יצאו למתפרצת, אריקאן בלם פעם אחת את אדין דזקו שהגיע מולו לאחד על אחד, אבל כריסטיאן גנטנר השתלט ובעט לרשת החשופה מ-16 מטרים.

דקה 87, 0:3 לוולפסבורג: מיסימוביץ' שלח כדור עומק נהדר לדזקו, זה התקדם לתוך הרחבה וכבש בקלות.

בית ג'

מילאן - ריאל מדריד 1:1

אחרי שהפתיעה את ריאל מדריד בברנבאו ויצאה לדרך חדשה בליגה שהובילה אותה עד למקום הרביעי, מילאן קיוותה להשלים דאבל על הבלאנקוס ולעשות צעד נוסף לעבר השלב הבא. גולת הכותרת של המשחק, אף יותר מאשר במפגש הקודם, הייתה חזרתו של קאקה לסן סירו.

הברזילאי התקבל במספר שלטים אוהדים והחזיר במבצע שיצר את השער הראשון של ריאל בדקה ה-29. היתרון הלבן באותן דקות הגיע בצדק אחרי שריאל פתחה טוב, לחצה על המגרש וסיכנה הרבה יותר את שער יריבתה, אבל מילאן לא ויתרה והשוותה כעבור זמן קצר. הקצב נמשך בצורה דומה, ריאל סיימה את המשחק עם 20 בעיטות לכיוון השער לעומת 7 בלבד של מילאן, אבל אף אחת מהן לא הצליחה להכריע את המשחק.

דקה 29, 0:1 לריאל מדריד: קאקה התקדם לכיוון הרחבה ובעט כדור שטוח וחזק שפגע בשחקן יריב, דידה הדף לא טוב ובנזמה שהגיע ראשון לריבאונד, בעט פנימה.

דקה 35, 1:1: זמברוטה נכנס לרחבה מצד שמאל וניסה להעביר כדור רוחב, הכדור פגע בידו של פפה והשופט הורה על הנקודה הלבנה, משם שלח רונאלדיניו את הכדור פנימה.


מארסיי - ציריך 1:6

הצרפתים שמעט מאכזבים בליגה ידעו שאחרי תיקו מאכזב נגד טולוז הם יוכלו לפצות את האוהדים עם ניצחון במפעל האירופאי, מול קבוצה בעלת סגל הרבה פחות טוב על הנייר. המאמן האורח, ברנאר שלאנד, הכיר בעובדות ואמר ערב המשחק ש"אנחנו חולמים על ניצחון בצרפת, אבל לא שוכחים את הבדלי הרמות" וכבר אחרי 11 דקות אותם הבדלים באו לידי ביטוי כשמארסיי עלתה ליתרון מבטיח. השוויצרים עוד הצליחו לצמק, אבל משם נפתח השיטפון של המארחת

דקה 3, 0:1 למארסיי: גבריאל היינצה הוכשל כ-25 מטרים אלכסונית מהשער, הבעיטה החופשית מצאה את הראש של סילבאן אגרטר, שנגח דווקא לשערו הוא והעלה את מארסיי ליתרון.

דקה 11, 0:2 למארסיי: מארסיי קיבלה כדור חופשי באותו אזור כמו בשער הראשון, פבריס אבריאל העלה לרחבה, אף אחד לא נגע, הכדור קפץ על הרצפה ונכנס.

דקה 31, 1:2 למארסיי: אדמיר מחמדי העביר כדור לכיוון הרחבה הצרפתית, אלפונס שניצב כ-17 מטרים מהשער השתלט ובעט כדור חד וחזק פנימה.

דקה 52, 1:3 למארסיי: ממדו ניאנג ובקארי קונה החליפו מסירות כפולות על חשבון ההגנה החדירה של השוויצרים וניאנג לא התקשה להקפיץ את השלישי מעל ג'וני לאוני השוער.

דקה 80, 1:4 למארסיי: הילטון קיבל כדור בתוך הרחבה ושלח מהאוויר פנימה.

דקה 87, 1:5 למארסיי: מתיו ולבואנה שלח כדור לבנואה שיירו, שמקצה הרחבה בעט יפה ברגל שמאל לפינה.

דקה 90, 1:6 למארסיי: ממאדו ניאנג עבר לתפקיד המבשל ואת כדור הרוחב שלו מהאגף ניצל ברנדאו מקרוב כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בית ד'

אתלטיקו מדריד - צ'לסי 2:2

זהו, מכבי חיפה לבד. אתלטיקו מדריד, הקבוצה היחידה מלבד הירוקים שלא כבשה עד הערב, עשתה זאת וכבונוס הוסיפה ניצחון יוקרתי על אחת מהקבוצות הטובות בעולם. קון אגוארו שנמצא בתקופה לא טובה, נכנס כמחליף בדקה ה-53 במקומו של פלורן סינמה פונגול ואחרי 13 דקות מצא את הרשת, דידייה דרוגבה, שחזר מהרחקה של שלושה משחקים ורשם בכורה באירופה השנה, הפך בצמד מצוין, אבל הארגנטינאי אמר את המילה האחרונה עם שער שוויון יפהפה. צ'לסי עולה שלב בקלות, אתלטיקו כנראה תסתפק העונה במעבר לליגה האירופאית.

דקה 66, 0:1 לאתלטיקו: אגוארו, שנכנס כמחליף 13 דקות לפני כן, קיבל כדור כ-10 מטרים מהשער ומצא את הרשת של פטר צ'ך.

דקה 82, 1:1: צ'לסי לחצה, אתלטיקו התגוננה עם מספר גדול של שחקנים בתוך הרחבה, אבל הגבהה של מאלודה הגיעה דווקא לראשו של דידייה דרוגבה, שנגח מקרוב פנימה.

דקה 88, 1:2 לצ'לסי: דרוגבה לקח כדור מהחצי והתקדם בכוח, התגבר על שחקני ההגנה ובעט, אסנחו הדף, אבל החלוץ מחוף השנהב בעט את הכדור החוזר פנימה.

דקה 90+1, 2:2: בעיטה חופשית נפלאה של סרחיו אגוארו עקפה את החומה הכחולה וננעצה ברשת. צמד מצוין של הארגנטינאי.

אפואל ניקוסיה - פורטו 1:0

בשקט בשקט, בלי הרבה רעש, פורטו שוב עלתה לשלבי הנוק אאוט של ליגת האלופות והרי לכם קבוצה עם מסורת מפוארת במפעל הקבוצות היוקרתי בעולם. השחקנים של ז'סואלדו פריירה עבדו קשה כדי לעשות זאת בקפריסין, אבל העיקר מבחינתם זה שהם עשו זאת.

דקה 84, 0:1 לפורטו: פלקאו קיבל כדור מארנסטו פריאס ומקצה הרחבה שלח בעיטה שטוחה ומוצלחת אל הפינה. 0:1 לפורטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully