וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובנס באריקלו עובר לוויליאמס

הנהג הברזילאי הוותיק עובר לקבוצה השישית בקריירת הפורמולה 1 המפוארת שלו. ניקו רוזברג יחליף אותו בבראון

רובנס באריקלו, הנהג הברזילאי שסיים את עונת הפורמולה 1 הנוכחית במקום השלישי, הוצג היום (שני) כנהגה המוביל החדש של קבוצת וויליאמס. כזכור, באריקלו התחרה השנה עבור קבוצת בראון ויחד עם האלוף ג'נסון באטון הוביל אותה גם לתואר אלופת היצרנים. מי שיחליף אותו בבראון יהיה ניקו רוזברג הגרמני, שהיה השנה נהגה המוביל של וויליאמס.

וויליאמס, שסיימה השנה במקום השביעי בתחרות היצרנים, נפרדה גם מהנהג היפני קאזוקי נקאג'ימה, ולרובנס באריקלו יחבור בעונה הבאה הגרמני ניקו הולקנברג, שהיה נהג המבחן של הקבוצה בעונה שעברה. מקים הקבוצה פרנק וויליאמס אמר היום: "באריקלו הוא לא רק נהג הפורמולה 1 המנוסה ביותר כיום, הוא גם נהג מוכשר ומלא תשוקה שנלחם על תואר האליפות השנה. ניקו הולקנברג זכה בסבב הגרנד פרי 2 השנה כרוקי, וניצח בעבר מירוצים גם בסבבים אחרים".

באריקלו הוותיק, שהיה חבר טב של איירטון סנה והצטרף לסבב הפורמולה 1 כבר ב-1993, יהיה הנהג הראשון שמצטרף לוויליאמס כמי שכבר ניצח מירוצים מאז שנהגו עבורה חואן פבלו מונטויה וראלף שומאכר ב-2004. וויליאמס תהיה הקבוצה השישית בקריירה של באריקלו אחרי ג'ורדן, סטיוארט, פרארי, הונדה ובראון. כעת, הברזילאי מקווה שהוא זה שיצליח להחיות את וויליאמס, שלא רשמה שום הישג משמעותךי בסבב מאז 2004: "אני מאוד מקווה שתהיה לי מכונית טובה בשנה הבאה, כי מה שאני רוצה לעשות זה להמשיך ולנצח מירוצים", אמר באריקלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully