וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "חיפה טובה יותר, אנחנו משחקים טוב יותר"

קשר הפועל ת"א, שחגגה ללא לאות את הניצחון בדרבי, מתקשה להחליט מי הכי חזקה. דה סילבה: "אנחנו משחקים למען הקהל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

צעקת ה'יש' של אלי גוטמן והחיבוקים עם יוסי אבוקסיס והשחקנים אמש (ראשון) עם שריקת הסיום בדרבי הגדול, העידו אולי יותר מכל עד כמה האדומים היו בלחץ לפני המשחק, וכמה הניצחון בדרבי על מכבי תל אביב (0:1) במחזור השמיני של ליגת העל היה חשוב עבורם.

אחרי החגיגות על הדשא של שחקני הפועל עם האוהדים, המשיכה ההילולה גם בחדר ההלבשה. שם, במשך דקות ארוכות, השחקנים רקדו ושרו. מעבר לחשיבות של הניצחון בדרבי, אוהדי הקבוצה חגגו את העובדה שהאדומים השוו את מניין הניצחונות של כל אחת מהקבוצות בדרבי, שעומד כעת על 41 לכל קבוצה (עד לפני מספר שנים הפער היה 12 לטובת מכבי!)

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה אדומה/ברני ארדוב

ורמוט: "זה היה 0:1 קטן, אבל לא כזה מגעיל"

קשר הפועל תל אביב גילי ורמוט, שאמר טרם המשחק ש'הוא קונה 0:1 קטן ומגעיל להפועל', התקשה להחביא את שמחת הניצחון: "אמנם זה היה 0:1 קטן אבל לא כזה מגעיל. אני שמח שסופסוף הצלחנו לנצח בבלומפילד בליגה העונה ועוד בדרבי".

על היכולת החלשה יחסית של הפועל אמר הקשר: "נכון שזה לא היה אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל הובלנו מוקדם וככל שהמשחק התקדם רצינו לשמור על התוצאה. במחצית השנייה מכבי ניסו להשוות את התוצאה ופתחו יותר מאחור, כך שהיה לנו קצת יותר חופש בחלק הקדמי והגענו להזדמנויות. בסך הכול, מכבי למדו אותנו טוב וסגרו את שחקני המפתח שלנו, כך שהיה לנו קשה לפתח את המשחק הרגיל שלנו".

על המשך הליגה והמאבק נגד מכבי חיפה אמר ורמוט: "כרגע מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בארץ לפחות על פי הטבלה. יש להם קישור מאוד אגרסיבי, הגנה חזקה וקשה להבקיע מולם, אבל אני חושב שכעת אנחנו משחקים כדורגל יותר טוב מהם. אני מקווה שהם יפסידו נקודות, אבל אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. במשחק מול אשדוד חשבנו על הפסד של חיפה ובסופו של דבר אנחנו לא ניצחנו.

"ביום חמישי, המשחק יהיה שונה לגמרי ממה שהיה פה מול 50 אלף צופים של ראפיד", אמר ורמוט לגבי המשחק של האדומים נגד האוסטרים במחזור הרביעי של הליגה האירופית."כל ניצחון נותן לנו ביטחון ואני מקווה שנמשיך במומנטום הטוב שאנחנו נמצאים". כזכור, הפועל הביסה את ראפיד 1:5 במשחק הקודם בין שתי הקבוצות.

דה סילבה: "אנחנו עובדים על הדברים האלה באימונים"

את אותו אושר אדום המשיך לתאר דגלאס דה סילבה, כובש שער הניצחון בנגיחה, לאתר הרשמי של הקבוצה: "קשה לתאר במילים את התחושה להבקיע גול בדרבי, מעין התפרצות שמחה שקשה לשלוט עליה, אבל בגלל שהשער היה מוקדם יחסית במשחק היינו צריכים להשתלט על עצמנו ולהקשיב למאמן.

"אני שמח מאוד שהגול שלי הכריע את המשחק", הוסיף הבלם האדום. "נאתכו מסר כדור מצוין והייתי חופשי לנגוח, זה בדיוק מה שאנחנו עובדים עליו באימונים".

על הטירוף ביציעים הוסיף הברזילאי: "אנחנו משחקים בשביל האוהדים שלנו, הם תומכים בנו במשחקים הגדולים והקטנים ואנחנו צריכים להחזיר להם על המגרש. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה ונתנו להם לשמוח עד המשחק הבא.

"ביום שלישי אנחנו כבר ממריאים לווינה למשחק לא פשוט ונצטרך להתכונן אליו טוב במעט הזמן שנשאר לנו, כך שאין הרבה זמן לחגיגות", חתם הבלם. והשאלה היא האמנם? חרף לוח הזמנים הצפוף של הקבוצה, שחקני הפועל מצאו זמן להמשיך ולחגוג לאחר המשחק כאשר רובם נפגשו במסעדה.

האדומים יחלו בהנות לקראת ראפיד, ידין יהיה כנראה כשיר

הפועל תערוך היום אימון שחרור בצהריים ולמעשה תחל את הכנותיה למשחק בווינה ביום שלישי. הקשר אביחי ידין, שהחסיר את הדרבי עקב פציעה, עדיין בספק למשחק נגד האוסטרים אבל הוא ככל הנראה יהיה כשיר, כשהערב ערך הקשר אימון מלא.

אם ידין יחלים, קיימת אפשרות טובה שגוטמן יחזור אל שיטת חמשת הקשרים כפי שעשה בתחילת הקמפיין האירופי, כשסמואל יבואה המאכזב יירד לספסל. אם אכן יעלה גוטמן עם 5 קשרים, איתי שכטר יפתח כחלוץ בודד בהתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully