וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדו האריך את חוזהו בבוסטון בחמש שנים

הגארד ישתכר בכ-55 מיליון דולר. כרמלו מפנטז: "אני חושב רק על אליפות". מה עשה כריס פול בחדר ההלבשה של הסלטיקס?

גם סגנית אלופת המערב, דנבר נאגטס, שמרה לפנות בוקר (שני) על מאזן מושלם, כשניצחון 123:133 על ממפיס העלה אותה ל-0:3. לא פחות מרשים הוא מאזנו של כרמלו אנתוני, שקלע בפעם השניה ברציפות יותר מ-40 נקודות, הפעם 42. בסביבתו כולם כבר מדברים על תואר MVP, אלא שמלו חושב רחוק יותר, וזה אומר רק דבר אחד. "אמרתי עוד לפני מחנה האימונים בקיץ שאני מרגיש טוב יותר מתמיד. אני פשוט מרגיש נהדר ויש דבר אחד שעומד לפני והוא תואר האליפות", אמר אנתוני בסיום המשחק.

מאמנו בדנבר ג'ורג' קארל הסביר את פתיחת העונה המצויינת של אנתוני, שקלע 113 נקודות בשלושה משחקים: "אני חושב שהמודעות של מלו לשמירה שמולו השתפרה, היכולת שלו לנוע ולהתקמם בעמדות שונות היא נדירה".

ואם כבר מדברים על שחקנים שקולעים מעל ל-40 נקודות למשחק, אי אפשר שלא להזכיר את קובי בריאנט, שעשה זאת בפעם ה-97 בקריירה בניצחון של הלייקרס על אטלנטה 110:118. הכוכב של האלופה בחר לפרגן בעיקר לרון ארטסט, שהוכיח במשחק השלישי של הלייקרס עד כמה הוא חיוני לה בהגנה, וזה עוד אחרי ההפסד לדאלאס. "החזרנו לעצמו את העצמה, והכל התחיל במספר 37", פירגן בריאנט לארטסט והוסיף: "הוא הכתיב את הקצב בהגנה, ואמרתי לו שהכל תלוי בו. הרגשתי שהאנרגיה של המשחק השתנתה וכולנו הלכנו בעקבותיו".

את תפקיד המפרגן לבריאנט תפס הפעם אנדרו ביינום, שאמר: "ג'ו ג'ונסון (מאטלנטה) התחיל לעבוד בשלב מוקדם, אבל קובי הוא זה שיכול להמשיך בלי לעצור. הוא פשוט הכעיס את קובי, וזה לא דבר חכם לעשות". ג'ונסון עצמו הסביר את הרבע השלישי הנוראי מבחינתם של ההוקס, בו הלייקרס רצו ל-3:22 כדי לסגור עניין: "לא יכלתי לראות כלום והשמירה של ארטסט לא ממש עזרה לי. מה שקרה זה שכולם פשוט התחילו לשחק אחד על אחד, וזה אופייני לקבוצה צעירה כמו שלנו. אבל כולם כאן יודעים שיש לנו את מה שצריך כדי לחזור לעצמנו".

פאו גאסול, שלא שיחק בשלושת המשחקים הראשונים, יצטרף לאלופה במסע בן שני המשחקים לאוקלהומה סיטי ויוסטון, אבל עדיין לא ברור שיוכל לשחק.

* רייג'ון רונדו חתם על הארכת חוזהו בבוסטון לחמש עונות נוספות תמורת 55 מיליון דולר. "זה באמת חוזה הוגן", אמר סוכנו של הגארד של הסלטיקס, בילי דאפי. "רצינו שישלמו לו כאחד מחמשת הגארדים הטובים ביותר בסביבה. זה גם מאפשר לבוסטון לשמור על המשכיות להיות אחת מקבוצות הבולטות בליגה". ובחזרה למשחק של יום ראשון, בו ניצחה בוסטון את ניו אורלינס 87:97, מסתבר שאותו רונדו הצליח להתריח כהוגן את כריס פול מההורנטס. אחרי ששני השחקנים קיבלו עבירות טכניות במהלך המשחק בעקבות חילופי דברים, פול הזועם ניסה לפרוץ לחדר ההלבשה של הסלטיקס בסיום המשחק במטרה להתעמת עם רונדו. בסופו של דבר הוא נעצר, והתקרית הסתיימה "ללא פגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully