וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "הרווחנו בלם מצוין"

2.11.2009 / 11:45

הצהובים מצאו נקודת אור בדרבי, בדמות ראלדס ושיתוף הפעולה שלו עם טומאסיץ'. מיטש גולדהאר התלהב מנחישות השחקנים

הבעלים הקנדי של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, עזב הבוקר (שני) את ישראל והמריא לקנדה, בכך סיים גולדהאר ביקור ארוך בן שלושה שבועות בישראל. גולדהאר צפוי לשוב למדינה בקרוב, ובמועדון אמרו כי הבוס מתכנן להגיע לפחות פעם בחודש לארץ.

המיליארדר הקנדי, שצפה אמש בהפסד 1:0 להפועל תל אביב בדרבי, נהנה מאוד מהאווירה באצטדיון וציין בפני אנשי המועדון את ההופעה המצוינת של הקהל הצהוב. הבוס הקנדי התאכזב, כמובן, מההפסד אולם אמר לראשי הקבוצה כי הוא מרוצה מהנחישות והלחימה שהפגינו השחקנים וכי הוא ראה במשחק המון נקודות אור שנותנות לו תקווה לעתיד, והוא בטוח שהקבוצה רק תלך ותשפר עם הזמן.

כולם מתלהבים מראלדס

"אנחנו ברגשות מעורבים אחרי הדרבי הזה, מצד אחד הפסדנו וזה מאכזב אבל מצד שני יש כמה נקודות חיוביות שצריך לקחת מהמשחק הזה", אמר בכיר בהנהלת המועדון לוואלה! ספורט. "רונאלד ראלדס היה טוב מאוד, מדובר בבלם מצוין שעדין לא נמצא בכושר מלא. במחצית הראשונה היינו טובים יותר מהפועל, הם הגיעו רק לשני מצבים - הבעיטה של ורמוט (שפגעה במשקוף – ר.ב.) והשער. חבל שהיו כמה שחקנים שלא ממש הגיעו לחצי השני אצלנו, צריך להסתכל קדימה אל המשחק הבא".

גם בצוות המקצועי חלקו שבחים רבים לבלם הבוליביאני שערך אמש את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים, וציינו את שיתוף הפעולה בין צוות הבלמים: "הרווחנו בלם מצוין, לשחק ככה במשחק הראשון שלך כשאתה עדין לא בכושר בדרבי, מול 15 אלף איש, זה מראה הרבה על האיכויות שלו. אף אחד לא הצליח לעבור אותו, הוא חזק מאוד, לקח את כל הכדורים בראש ובנוסף הוא גם נותן המון שקט לאיגור טומאסיץ' שהיה מצוין גם הוא".

מי שנראה מתוסכל מאוד אתמול היה הקשר הסלובני אנדריי קומאץ', שהתחמם כמעט בכל המחצית השנייה ובסופו של דבר נשאר על הספסל. הסלובני יצא מהמגרש עם פנים נפולות והתאכזב מאוד על כך שלא שולב במשחק.

משחקה של הקבוצה בשבת הקרובה נגד מכבי פתח תקוה יערך באצטדיון רמת גן עקב שזרוע החורף במשטח הדשא בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully