וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ולז בראש, בוקה יצאה כנראה מהמירוץ

הקבוצה של גארקה ניצחה 0:2 את גודוי קרוז. הבוסטרוס נוצחו 2:1 ברוסאריו. פרננדו קאסרס, שחקן נבחרת לשעבר, נורה בראשו

המחזור ה-12 בליגה הארגנטינאית אמנם עדיין לא הסתיים, אבל כנראה שממנו יצאה בשורה אחת די ברורה - בוקה ג'וניורס לא תזכה גם הטורניר בתואר. זה לא שבוקה הייתה קרובה לחבורת הצמרת, אבל אחרי ההפסד לרוסאריו סנטראל 2:1 נראה שהקבוצה של אלפיו באסילה גמרה את הסיפור. הצמרת בארגנטינה כה צפופה, כאשר בין המקום הראשון למקום התשיעי מפרידות ארבע נקודות בלבד, כשנותרו עוד שבעה משחקים ו-21 נקודות.

* מגנה לשעבר של נבחרת ארגנטינה פרננדו קאסרס נורה אמש (ראשון) בראשו, והוא שרוי במצב של תרדמת. קאסרס, שעזר לארגנטינה לזכות בקופה אמריקה ב-1993 ושיחק עם האלביסלסטה במונדיאל 1994 בארה"ב, נהג במכוניתו כאשר נורה בראשו, כנראה כאשר שודדים ניסו לתקוף אותו, כך מסרו במשטרה. קאסרס בן ה-40 הובהל לטיפול נמרץ.

ולז סרספילד - גודוי קרוז 0:2

הקבוצה של ריקרדו גארקה רצה לתואר שני ברציפות, והיא עלתה למקום הראשון, לפחות מבחינה זמנית, כאשר השיגה ניצחון חלק. לאחר 13 דקות פביאן קוברו העלה את המארחים ליתרון, כאשר ליאנדרו סומוזה חתם את התוצאה בדקה ה-57.

רוסאריו סנטראל - בוקה ג'וניורס 1:2

שבוע לאחר התיקו בסופרקלאסיקו, הגיעה הקבוצה של באסילה לרוסאריו במטרה לשוב למסלול הניצחונות, אחרי שהשיגה שלושה כאלה לפני ריבר, אלא שהאשליה שלה התנפצה לה בפנים עם הפסד, שכנראה מחסל סופית את סיכוייה לזכות בתואר בקמפיין הנוכחי. חסוס מנדס העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי ארבע דקות, בדקה ה-36 חואן קרופובייסה איזן, אלא ש-16 דקות לסיום גונזאלו קסטיז'חוס כבש את שער הניצחון.

חימנסיה לה פלאטה - סן לורנצו 2:2

סנלו איבדה שתי נקודות חשובות במאבק האליפות שהיא מנהלת עם עוד מתחרות רבות בצמרת. חוסה ויסקארה העלה את חימנסיה ליתרון בדקה ה-22. האורחים הפכו עם שערים של חואן מנסגז (42) ופבלו פינטוס (48), אלא שדקה בתוספת הזמן רובן מלדונדו כבש את השוויון.

ארסנאל - אינדפנדיינטה 0:1

גם חלומות האליפות של השדים האדומים קיבלו מכה, כשהם נוצחו בחוץ. פרנקו חארה כבש את שער הניצחון בדקה ה-58.

ראסינג קלאב - אתלטיקו טוקומן 0:4

ללה אקדמיה כנראה ממש נמאס להיות בתחתית, אז היא השיגה ניצחון ראשון העונה, ועוד בסטייל עם רביעייה בקרב תחתית. היא עדיין מדורגת במקום ה-18, אחד פחות מטוקומן. פבלו לוגורסיו (6), פבלו קבאז'רו (13), הקטור דסבו (עצמי, 35) לוקאס אלבדנו (71) כבשו. לאחר המשחק נערכו שינויים בעמדת המאמן בשתי הקבוצות: ראסינג מינתה את קלאודיו ויואס, עוזרו של מרסלו ביילסה שנכשל בעונה שעברה עם ארחנטינוס, בעוד הקטור ריבואירה התפטר מתפקידו בטוקמן.

ריבר פלייט - לאנוס 1:0

המיז'ונריוס בעוד עונה איומה, חווים הפסד נוסף בבית, השישי שלהם בליגה, שבוע לאחר שיצאו בתיקו בסופרקלאסיקו. הפעם זה הגיע עם אחד קטן. מקסימיליאנו ולאסקז כבש (32).

צ'קאריטה ג'וניורס - ארחנטינוס ג'וניורס 2:2
לצ'אקריטה: כריסטיאן גרבינסקי (32), פאקונדו פארה (68). לארחנטינוס: ניקולס פבלוביץ' (60), מאורו בוגדו (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully