וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי אזולאי נפגע מבקבוק שנזרק עליו במשחק

2.11.2009 / 9:44

מהומה גדולה במשחק קרבאנוס של המאמן הישראלי נגד אפואל. אזולאי: "לא ישנתי הלילה. זו שערורייה". קרבאנוס תגיש ערעור

דרמה גדולה התחוללה אמש (ראשון) במשחק הגדול של הליגה הקפריסאית בין קרבאנוס של עדי אזולאי, לאפואל ניקוסיה בה משחקים עוסמאן סיסה, ג'רון רוברטס ועמית תמיר. סביב הכדורסל הקפריסאי מתנהלות בתקופה האחרונה חשדות על הטיית משחקים לטובתה של אפואל, שנשיאה פדרומוס פדריטס הוא נשיא קבוצת הכדורסל ואחד מהאנשים החזקים בספורט הקפריסאי. במהלך משחקה של אפואל בשבוע שעבר נפצע שחקן יריב מזריקת חזיז, ולכן האולם בניקוסיה היה מאובטח לגמרי.

במהלך הרבע הרביעי, ביתרון של קראבנוס החלו צוות השופטים לשרוק עבירות טכניות לשחקני קרבאנוס, כששני שחקנים מסגל הקבוצה אף מורחקים, אך השיא התרחש 3 שניות לסיום ביתרון 3 לקרבאנוס. הקבוצה של אזולאי ביצעה עבירה על שחקן ניקוסיה במחצית המגרש של ניקוסיה, שחקנה של ניקוסיה ברנדון הית' התקדם עד קו החצי, שיחרר שלשה, קלע והשופטים לא אישרו את הסל. לאחר מספר דקות אישרו השופטים את הסל, ובאולם התפתחה מהומה כשגם התערבות צוות הטלוויזיה שניסה להוכיח כי הסל לא צריך היה להיות מאושר, לא עזרה. הית' קלע את זריקת העונשין ונתן לניקוסיה ניצחון 76:77.

לאחר המשחק התפתחה מהומה גדולה אף יותר, כשבשיאה נזרק בקבוק מים מפלסטיק מיציעי ניקוסיה ופגעה בראשו של המאמן הישראלי. "לא ישנתי כל הלילה", אמר הבוקר אזולאי בשיחה עם וואלה! ספורט, "זו שערורייה מה שקרה פה, היינו מוכנים למשחק ושיחקנו מצוין". בקרבאנוס הגישו הבוקר ערעור על תוצאת המשחק ובמידה והוא לא התקבל עשוי נשיא הקבוצה לבקש את הפסקת הליגה. שחקני הישראלים של ניקוסיה, תמיר ורוברטס, שותפו לדקות בודדות בלבד.

התקשורת בקפריסין רתחה הבוקר בעקבות המשחק, "רפובליקת בננות", זעקו הכותרות של אתרי האינטרנט. בחלק מהאתרים קוראים לעצירת הליגה עד לחקירת אירועי המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully