וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד יחמיץ גם את ליון

כוכב ליברפול הפצוע ייעדר ממשחק ליגת האלופות ביום רביעי. טורס ואקווילאני עשויים לשחק. רוני ווילן משתלח בבניטז

כאילו שהצרות של ליברפול על הדשא לא מספיקות, התברר הערב (שני) כי כוכב הקבוצה הפצוע, סטיבן ג'רארד, יחמיץ גם את משחק ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב מול ליון. הקשר הבינלאומי, ששיחק רק 28 דקות בשלושת המשחקים האחרונים של האדומים, לא יוכל לעזור לרפא בניטז לאור פציעתו במפשעה, אם כי דומה כי הוא יהיה כשיר למשחק הליגה הבא של הקבוצה. החדשות הטובות בקרב האדומים מגיעות מכיוונם של פרננדו טורס ואלברטו אקווילאני, שצפויים להיות כשירים למפגש ויכללו בסגל.

ובתוך כך, נראה שבאנפילד מתחילים להריח את הסוף של רפא בניטז כמנג'ר ליברפול, והסכינים הארוכות מתחילות להישלף ולהינעץ במנג'ר הספרדי. רוני ווילן, אגדת כדורגל אדומה, הפך לראשון מגדולי שחקני אנפילד שיוצא בפומבי נגד בניטז.

ווילן, 48, שחקן נבחרת אירלנד לשעבר שזכה ב-12 תארים, מאוד לא אהב את החילוף של פרננדו טורס בהפסד 3:1 לפולהאם שהגיע בתואנה של בניטז לשמור אותו למשחק האלופות נגד ליון באמצע השבוע. ווילן, שהתראיין לטלוויזיה האירית, אמר: "אני לא מבין למה הוא מוציא החוצה את השחקנים היחידים שיכולים לנצח עבורו משחקים".

"הוא רוצה לזכות בליגת האלופות", הוסיף ווילן, "כדי שהוא יוכל למצוא עבודה באירופה. לדעתי, ימיו בליברפול ספורים. למה אחרי תוצאה נהדרת כמו נגד מנצ'סטר יונייטד, הוא עשה צעד גדול אחורה עם ההפסד לארסנל?

"כשאני רואה את ליברפול אני חושב שהוא לא מוטרד מהמשחק שלה", המשיך האירי. "הוא שם את כל הביצים בסל אחד ואני לא מבין למה הוא עושה זאת".

בניטז מעדיף תהליך התקדמות

בניטז עצמו, לפני המתקפה של ווילן עליו, נשמע אדיש וכאחד שמסתפק במועט עם ליברפול. כנראה ש-19 שנים ללא אליפות עושים את שלהם.

"אני לא מסכים כשאנשים אומרים שאתה חייב לזכות בתארים", אמר בניטז שאולי לא מבין את מהות הספורט והכדורגל? "אני תמיד אומר שאתה צריך להיות שם, חייב להיות קרוב, ליצור קבוצה של שחקנים שיכולה להילחם על תואר.

"השגנו 86 נקודות בעונה שעברה, ועדיין אנשים טוענים שזה לא מספיק טוב כי סיימנו במקום השני. אני חושב שצמצום הפער מקבוצות הצמרת לליברפול לארבע נקודות אשתקד הוא הישג ענק", אמר בניטז. "תארים משמעותיים מאוד, אבל הדבר החשוב ביותר זה לראות תהליך התקדמות ולהציג ראיות לכך שאתה משתפר ויכול להילחם על תארים.

"אני אומר", הוסיף הספרדי, "תראו את הערך של המועדון לפני חמש שנים, כשהגעתי למועדון, ותראו כעת. ראו את הערך של הסגל לפני חמש שנים וראו עכשיו. אפשר לראות התקדמות".

עדכון ראשון: 9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully