וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי בתפקיד יונת השלום

הפורוורד של סקרמנטו יתמודד בלילה שבין שני לשלישי מול ממפיס עם חאמד חדאדי האיראני, שכבר הצהיר: "אלחץ את ידו"

הגעתו של עמרי כספי לליגה הטובה בעולם קבעה היסטוריה בכל הנוגע לספורט הישראלי, אך עתה נראה שהיא עשויה גם לקבוע תקדימים גדולים יותר, במובנים גלובליים. בלילה שבין שני לשלישי תפגוש קבוצתו של כספי, סקרמנטו, את הממפיס גריזליס, בה משחק הסנטר האיראני, חאמד חדאדי. עד כה, במרבית אירועי הספורט בהם עמד ספורטאי איראני לפגוש יריב ישראלי, זה נגמר בניצחון טכני לצד הישראלי, כשהאיראניים מרבים להחרים התמודדויות מסוג זה. אלא שעושה רושם שחדאדי הוא לא איראני רגיל.

"זה רק ספורט", אמר חדאדי לקראת המשחק מול הישראלי. "אני לא יודע מה קרה בין שתי הארצות, ולא אכפת לי. אני רק עושה את העבודה שלי. אני לא חושב על פוליטיקה". על האפשרות כי מדינתנו לא תראה זאת בעין יפה, אמר חדאדי: "אני לא חושב על מה אירן או ישראל תחשוב". חדאדי אפילו הלך צעד אחד קדימה, וכשנשאל האם הוא מתכוון ללחוץ את ידו של הישראלי, אמר: "למה לא? מה המספר שלו? אני חושב שזה יכול להיות רעיון טוב".

וכספי? עבורו נראה כי ישנם דברים חשובים ממפגש ישראלי-איראני, במיוחד כאשר הוא כבר נושא מדינה שלמה על כתפיו. כשהיה במחנה טרום העונה בלאס וגאס, התייחס הישראלי לאפשרות שמפגש שכזה יתקיים. "זאת לא בעיה עבורי", אמר אז כספי. "אני לא מכיר אותו". עתה נותר לראות האם האיראניים אכן ימנעו מפגש שכזה, שכן חדאדי עצמו כבר עמד בסיטואציה דומה, כאשר לא קיבל רשות לטוס לאליפות העולם לנבחרות עתודה ב-2005, מחשש שאירן תפגוש את ישראל. "אני לא יודע", אמר על כך חדאדי. "הממשלה לא אוהבת את זה". איך שלא יהיה, סביר להניח שעבור כספי המשחק עצמו יהיה חשוב יותר, כשסקרמנטו עדיין נטולת ניצחון בשלב מוקדם של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully