וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים יודעת לקחת

אחרי שהראשונות איבדו נקודות, הקבוצה של רלף רנגניק ניצחה 0:1 בפרייבורג ועלתה למקום ה-5. צרפת: ולנסיין לא עוצרת

במהלך מחזור השבת בבונדסליגה, איבדו כל שש הראשונות נקודות, ומי שניצלה זאת עד תום היא הופנהיים. הקבוצה של רלף רנגניק ניצחה 0:1 בפרייבורג ועלתה למקום החמישי עם 20 נקודות, שלוש פחות מהמוליכה, לברקוזן. פרייבורג נותרה במקום ה-13.

השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-39 על ידי מייקוסל. הקשר הברזילאי בן ה-23, שהגיע הקיץ מבוטפוגו, ניצל מסירה של ודאד איביסביץ' וירה כדור מדויק מ-16 מטרים לרשת של סיימון פופלין.

במשחק נוסף, גברה פרנקפורט 1:2 בביתה על בוכום. קאיו כבש בבעיטה חופשית בדקה ה-14 והעלה את פרנקפורט ליתרון. 11 דקות מאוחר יותר כבש מייק פרנץ לשערו הוא וקבע שוויון, אך אותו פרנץ היה גם זה שחתום על שער הניצחון כשנגח פנימה כדור קרן של כריס בדקה ה-53. בוכום, שגם איבדה את שינג'י אונו שהורחק, ספגה את הפסדה השביעי העונה והשלישי ברציפות והיא שקועה עמוק במקום הלפני האחרון.

צרפת: ניצחון שלישי ברציפות לולנסיין

במחזור ה-11, של הליגה הצרפתית המשיכה ולנסיין את כושרה הנפלא כשהשיגה ניצחון שלישי ברציפות, 0:3 במגרשה של ראן. דיאנבובו באלדה (58), פאיד בן חלפאלה (78) וגרגורי פוז'ול (86) כבשו לקבוצה של פיליפ מנטנייה, שעלתה למקום השישי עם 19 נקודות ורחוקה רק שש נקודות מבורדו.

אחרי ששפעת החזירים הגיעה לקבוצה וגרמה לביטול המשחק נגד מארסיי, התאוששו שחקני סן ז'רמן, תרתי משמע, וחזרו הביתה עם ניצחון גדול 1:4 על סושו. ז'רמי קלמון, אחד הנדבקים במחלה, כבש את הראשון בדקה ה-35 וקבע את תוצאת המחצית. קלמון שנטומה הצעיר כבש את השני בדקה ה-56 וארדינג מבלוט הטורקי עשה 0:3 בדקה ה-75. סטפן דלמה הוותיק צימק בבעיטה מחוץ לרחבה שלוש דקות לסיום, אבל כעבור דקה חתם פגי ליונדולה את החגיגה של הקבוצה מהבירה. פ.ס.ז' עלתה למקום ה-10 וחלפה בדרך על פני יריבתה, סושו.

במשחק נוסף גברה ניס במגרשה 0:1 על לה מאן משער של איסמעל גאסה בדקה ה-40 לאחר בישול של שאוקי בן סעדה המצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully