וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה לא דוחא סיפוקים

סרינה וויליאמס זכתה בטורניר המאסטרס בדוחא אחרי שניצחה את אחותה ונוס 2:6, 6:7 והוסיפה לחשבונה 1.55 מיליון דולר

טורניר המאסטרס לנשים בדוחא סיפק השנה משחקים מותחים, דרמות ולא מעט רגעים איכותיים. הפרישה של דינארה סאפינה, הפציעות והדמעות של קרוליין ווז'ניאקי והקאמבק של ילנה יאנקוביץ' הסתיימו לבסוף בגמר קלאסי - יש שיאמרו צפוי ולא מרגש - בין האחיות ונוס וסרינה וויליאמס. בדו קרב הפרטי של האחיות ניצחה הערב (ראשון) סרינה, שגברה על ונוס בתוצאה 2:6, 6:7, וזכתה בטורניר האליפות של סבב הנשים וגם בהמחאה שמנה על סך 1.55 מיליון דולר.

ונוס התקשתה מהקו האחורי, סרינה הצליחה לענות על מכות גב היד של אחותה ושברה אותה כבר במשחקון השלישי בדרך ליתרון 1:3. סרינה, עם תחבושת גדולה לרגלה הימנית, לא התקשתה מול הגשות חלשות מאוד של ונוס, שהייתה חבושה בברכה השמאלית. ונוס נראתה חסרת אנרגיה והתקשתה מול החבטות החזקות של סרינה, ששברה במשחקון השביעי ועלתה ל-2:5. ונוס לא הייתה ממוקדת וסרינה השלימה ניצחון 2:6 במערכה הראשונה.

למערכה השנייה עלתה ונוס חדה ומפוקסת. השתיים מיעטו לעלות לרשת, וניהלו דו קרב מהקו האחורי כשסרינה תוקפת ו-ונוס מתגוננת. השתיים שמרו על ההגשה, אולם בעוד ונוס נאבקה על נקודותיה, סרינה השיגה אותן בקלות בזכות סרבים עוצמתיים. בשוויון 4:4 ונוס התעוררה לחיים, שלחה כדורים חזקים לצדדים, ונראתה חיונית יותר מאחותה. סרינה נראתה לא מפוקסת, אך ונוס לא הצליחה לשבור והשתיים הלכו לשובר שוויון. ונוס איבדה ריכוז, שיגרה חבטות כף יד לא מדויקות, וסרינה ניצלה זאת למיני-ברייק ויתרון 0:3. ונוס העלתה את רמת האגרסיביות וצימקה ל-5:4, אולם סרינה שוב נעזרה בסרב החזק שלה, ובהמשך שלחה כף יד מוצלחת שקבעה ניצחון 4:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה. סרינה השלימה ניצחון חלק וזכתה בטורניר המאסטרס 2009.

"ההרגשה מצוינת, היה קשה לשחק נגד ונוס כי היא מחזירה כל כדור", אמרה סרינה בסיום. כשנשאלה לגבי יכולת ההגשה שלה אמרה: "כשמשחקים נגד ונוס חייבים סרב טוב".

* יורגן מלצר האוסטרי זכה היום בטורניר וינה, אחרי שניצח את הקרואטי מרין סיליץ' בתוצאה 4:6, 3:6. היה זה הטורניר השני בקריירה בו זוכה מלצר בן ה-28, כשהקודם היה בבוקרשט 2006.

* איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי זכה בטורניר הגראנד פרי של ליון, אחרי ניצחון 5:7, 3:6 על הצרפתי מיכאל לודרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully