וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מוריניו שבע נחת

מיליטו כבש את השביעי שלו, כשאינטר ניצחה 0:2 בליבורנו ופתחה פער שבע נקודות בפסגה. 0:0 לסמפדוריה מול בארי

אז מה היה לנו בפרקים הקודמים באיטליה? סמפדוריה המפתיעה ניצחה את אינטר, אבל הובסה אצל יובנטוס, שבעצמה איבדה לא מעט נקודות כולל הפסד 3:2 בבית לנאפולי בשבת. גם יובנטוס וגם סמפדוריה הוזכרו כמי שאמורות לאיים על ההגמוניה של אינטר, אך בינתיים הנראזורי בשלהם, עם ניצחון ליגה תשיעי היום (ראשון) 0:2 על ליבורנו, שיצר פער של שבע נקודות בפסגה.

סמפדוריה פיספה הזדמנות לעלות למקום השני כשסיימה ב-0:0 ביתי מאכזב מול בארי, בעוד פיורנטינה חזרה לנצח עם 1:3 על קטאניה. ומה עם הרומאיות? רומא ניצחה 1:2 את בולוניה ומרקו די ואיו, בזמן שלאציו סיימה ב-1:1 מול נועלת הטבלה סיינה.

ליבורנו - אינטר 2:0

עם הפסד אחד בלבד העונה ואחרי ארבעה ניצחונות בהם שתי חמישיות, יצאו הנראזורי לביקור אצל ליבורנו, שהשיגה בשבוע שעבר את ניצחון הבכורה במשחקו הראשון של המאמן החדש סרסה קוסמי. רנה קרהין הסלובני ערך בכורה בהרכב של ז'וזה מוריניו שהשאיר את סמואל אטו על הספסל, אך אחרי מחצית מאופסת נכנס הקמרוני ובעקבותיו גם השער הראשון.

דיאן סטנקוביץ' היה האיש שבישל לדייגו מיליטו הארגנטינאי בדקה ה-49, ומכאן אינטר פשוט העבירה את הזמן בידיעה ששלוש הנקודות בידיה. בדקה ה-81 הגיע השער השני, כשהברזילאי מייקון קיבל כדור והתקדם איתו עד ששלח בעיטה חלשה בשמאל מ-16 מטרים אל הרשת של פרנצ'סקו בנוסי.

סמפדוריה - בארי 0:0

לואיג'י דל נרי טען לפני המשחק כי לשחקניו יש את הכוחות להתאושש מהתבוסה הקשה 5:1 בטורינו מול יובנטוס ביום רביעי, אך מול בארי העיקשת בבית לא קיבלנו את ההוכחה לכך. הקפטן אנג'לו פאלומבו חזר להרכב סמפדוריה, אבל החלוצים אנטוניו קסאנו וג'אמפאולו פאציני לא פגעו במטרה וסבלו מול ההגנה בראשות אנדראה ראנוקיה הצעיר והמוכשר. בארי סחטה נקודה והוכיחה שסמפדוריה אולי קבוצה טובה ומלהיבה, אך לא כזו שמסוגלת לאיים ברציונת על התואר

פיורנטינה - קטאניה 1:3

ארבעה משחקים ללא ניצחון, כולל שני הפסדים בשבוע האחרון, שלחו את פיורנטינה למרכז הטבלה ולמקום התשיעי. משחק הבית מול קטאניה הלפני אחרונה ההוציא את הוויולה מהמשבר. מרקו מרקיוני העלה את המארחים ליתרון בדקה הרביעית, אבל הרחקה של הקפטן דריו דאיינלי בדקה ה-45 שיבשה מעט את התוכניות. ג'וזפה מסקארה איזן עם שער נהדר ממרחק בדקה ה-48, אך הרחקה של צ'ירו קפואנו בדקה ה-59 איפשרה למרקיוני להשלים צמד נהדר בדקה ה-69. אלברטו ג'ילארדינו חתם את התוצאה בדקה ה-86, אחרי בישול שני במשחק של המגן לורנצו דה סילבסטרי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

רומא - בולוניה 1:2

שלושה הפסדים רצופים העמיקו את המשבר ברומא וגם קלאודיו ראניירי הבין שמשימת החלפת לוצ'יאנו ספאלטי קשה משחשב. משחק הבית מול בולוניה היה הזדמנות טובה לחזור למסלול הניצחונות, וכך עשו הג'יאלורוסי. אדאילטון הברזילאי אמנם העלה את בולוניה ליתרון מפתיע בדקה ה-32 מבישול של אקס רומא, מרקו די ואיו, אבל מירקו ווצ'יניץ' השווה בחלוף שלוש דקות לאחר מצב נייח. שער הניצחון הגיע מרגלי הקשר סימונה פרוטה בדקה ה-52, וראניירי יכול לנשום לרווחה.

* קשר נבחרת גאנה, סטיבן אפיה (28), חתם בבולוניה. שחקן העבר של אודינזה ויובנטוס לא שיחק ב-18 החודשים האחרונים לאחר שעזב את פנרבחצ'ה בקיץ 2008. אפיה נבחן בטוטנהאם ושמו נקשר לקבוצות בגרמניה ורוסיה, אך המעברים לא יצאו אל הפועל וכעת אפיה, שסבל מפציעות רבות במהלך הקריירה, ינסה לשקם את הקריירה בקבוצת התחתית מהסריה A.

סיינה - לאציו 1:1

כמו יריבתה העירונית, גם לאציו עוברת עונה קשה עד כה בליגה. הקבוצה של דוידה בלארדיני ניצחה בשני מחזורי הפתיחה, אך מאז חדלה מלנצח והעלתה את חמתם של האוהדים. היום חלמה על ניצחון בסיינה והוליכה משער נגיחה של סטפנו מאורי בדקה השמינית, אבל מאסימו מקארונה השווה עבור נועלת הטבלה בדקה ה-32, עם בעיטה ברגל שמאל מזווית קשה.

משחקים נוספים:

פאלרמו - גנואה 0:0

קליארי - אטאלנטה 0:3
לקליארי: ננה (33 ו-36), אלסנדרו מאטרי (45 בפנדל)

קייבו - אודינזה 1:1
לקייבו: מריו יפס (70). לאודינזה: אנטוניו פלורו פלורס (27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully