וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - מ.ס אשדוד: "אין סנטימנטים לאף אחד"

משה אוחיון מצפה למפגש (ב', 20:00, ספ' 1) עם יוסי אופיר ודוד רביבו. שריקי יפתח. עזורי לא מתכנן שינויים בהרכב הפותח

מ.ס אשדוד תגיע למשחק נגד הפועל באר שבע (שני, 20:00, ספורט 1), אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות ותנסה לשבור את הרצף הזה ולצבור שלוש נקודות בדרבי הדרומיות של ליגת העל. שחקניו של המאמן יוסי מזרחי קיימו ביום ראשון את האימון המסכם והשלימו את ההכנות לקראת המשחק. על פי האימונים האחרונים נראה כי החלוץ עידן שריקי, שהיה מושעה בשבוע שעבר, יחזור לסגל וייפתח בהרכב לצידו של דימיטאר מקרייב בחוד ההתקפה. גם הקשר שי רביבו, שלא פתח בשבוע שעבר, יחזור להרכב למשחק בו הוא צפוי לפגוש מהעבר השני את אחיו דוד, שעבר בקיץ לבאר שבע.

"הרבה שנים לא היה דרבי בדרום במסגרת ליגת העל, וברור לנו שזה יהיה משחק קשה", אומר קשר הקבוצה משה אוחיון ל"וואלה! ספורט", לקראת המשחק. "הפועל באר שבע זו קבוצה טובה מאוד עם הרבה שחקנים טובים, צעירים, ואני מקווה שנציג סוף סוף יכולת טובה על המגרש ונחזור לנצח. אמנם לא הפסדנו עדיין העונה, אבל אנחנו אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות ואני מקווה שבמשחק הזה נחזור לנצח".

אוחיון יפגוש על הדשא שני חברים ותיקים עמם שיתף פעולה שנים רבות במדי אשדוד, הקשרים יוסי אופיר ודוד רביבו, שעברו בקיץ לבאר שבע: "שיחקנו יחד המון שנים, שניהם חברים טובים שלי, אני בטוח שיהיה מעניין, אבל בסוף אנחנו עולים למגרש בלי סנטימנטים לאף אחד, ואסור לשכוח שמשחק אצלנו האח השני לבית רביבו (שי רביבו, ר.ב.). אני בטוח שגם הוא לא יעשה יותר מדי חשבון ליוסי או לדוד. אני בטוח שיהיה משחק טוב ונישאר חברים אחרי המשחק".

אוחיון התייחס לדברי המאמן מזרחי, שאמר לא פעם כי אשדוד עדיין לומדת לשחק בלי דוד רביבו, שהיה ציר מרכזי בקבוצה: "בתחילת העונה דווקא שיחקנו טוב, נכון שדוד היה בורג משמעותי בקבוצה וכעת הסגנון קצת השתנה. בהתחלה דיברו על זה שאנחנו משחקים עם הרבה התלהבות ורצון וגם הגענו להמון מצבי הבקעה. בשלושת המשחקים האחרונים לא שיחקנו טוב אז פתאום כולם חוזרים ומדברים על זה שאין שיטה ואין שום דבר, וזה שטויות. אני חושב שבונים משהו טוב באשדוד עם שחקנים צעירים שצריכים לצבור נסיון ועוד ביטחון ואני מקווה שעם הניצחונות גם יגיע הביטחון וניראה כמו קבוצה טובה. מצד אחד לא הראינו יכולת טובה בתקופה האחרונה אבל מצד שני גם לא הפסדנו ולא ספגנו הרבה שערים בניגוד לשנים קודמות, אז אנחנו מעודדים מזה".

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', אורי אוזן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, סטפן קינגאווה, עידן וייצמן, משה אוחיון, שי רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

עזורי לשחקנים: "תחליטו איך אתם רוצים להיראות"

בהפועל באר שבע מנסים למצוא תרופה לקצב צבירת הנקודות מתחילת העונה ואולי גיבוש קבוצתי הוא הפתרון לכך. הערב (ראשון) יצאה הקבוצה לארוחת גיבוש, יחד עם המאמן גיא עזורי, בתקווה שכך אולי הקבוצה תחזור למסלול הניצחונות. הבעלים אלונה ברקת, אגב, לא נכחה באירוע.

המאמן גיא עזורי לא מתכוון לשנות את ההרכב שאיתו עלה למשחק האחרון בנתניה (2:2). המאמן הקרין קלטת של המשחק בנתניה לשחקניו ואמר: "תחליטו איך אתם רוצים להיראות, כמו במחצית הראשונה או כמו בשניה". דנילו מוריירה המאכזב ימשיך לפתוח במרכז ההגנה לצדו של הבלם הצ'כי פבל פרגל. שמעון הרוש ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי. בקישור האחורי, יוסי אופיר ישתף פעולה עם אייל שן. ליאור אסולין יפתח בחוד ההתקפה יחד עם אוהד קדוסי.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; אביתר אילוז, פבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו; אוהד קדוסי, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully