וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי: "הראנו הרבה אופי"

1.11.2009 / 15:29

מבקיע השיוויון של בני יהודה מול עכו הסתפק בנקודה: "במגרש כזה אין כדורגל". במועדון מעריכים כי יארחו את רעננה בשכונה

בבני יהודה ממתינים לאישור הסופי של המשטרה בכדי לקיים את משחק הבית הקרוב נגד הפועל רעננה במגרש בשכונת התקווה. עד כה לא התקבל האישור הרשמי, אולם במועדון מעריכים כי לא צפויות להיות בעיות מיוחדות ובסופו של דבר המשטרה תאשר את קיום המשחק.

היום (ראשון) יערכו שחקני בני יהודה אימון שחרור קל, וזאת אחרי שאמש שמטה הקבוצה שתי נקודות יקרות כשסיימה ב-1:1 מול הפועל עכו.

"היינו מודעים לכך שזה לא יהיה משחק קל", אומר מבקיע השער, לירוי צעירי לוואלה! ספורט, "הקבוצות האלה תמיד עושות בעיות. המשחק לא התפתח בצורה טובה בהתחלה, אבל בסופו של דבר גם נקודה במשחק כזה בחוץ, היא משהו טוב. לא היינו רחוקים גם מלהשלים מהפך, אבל חוסר מזל מנע מאיתנו את השער הנוסף. מצד שני זה אומר הרבה על האופי והנחישות שלנו כקבוצה, אבל זה לא מהיום. בני יהודה היא קבוצה עם אופי חזק. גם לאבד נקודות זה חלק מהמשחק. כשמגיעים למגרשים כאלה כמו בנצרת עילית אין כל כך הרבה כדורגל וזה המקום להציג את האופי והנחישות ואני שמח שלפחות חזרנו מפיגור".

צעירי לא זוכה לדקות משחק רבות בתקופה האחרונה ואמש הוא נכנס במחצית וגמל למאמנו בשער השוויון: "אני שמח שיצא לי לכבוש שער ולמנוע הפסד. בסך הכל כבר אמרתי שבכל פעם שאני אקבל דקות אני אוכיח את עצמי ואתן כל מה שאני יכול בשביל הקבוצה. השבוע קיבלתי קצת יותר מרבע שעה ואני ממש מאושר שהצלחתי לעזור לחברים שלי".

צעירי, כמו יתר שחקני הבית של המועדון, לא מסתיר את התרגשותו מהעובדה שבשבת אמורה בני יהודה לארח במגרש המיתולוגי בשכונה: "חבל על הזמן, אני ממש מתרגש כי בפעם האחרונה שהייתי שם במשחק ליגה זה היה בתור אוהד שבא לראות את הקבוצה באיצטדיון. עד עכשיו יצא לי לשחק שם רק במשחקי גביע הטוטו או משחקי אימון. לשחק משחק ליגה בשכונה זו תהיה חוויה. אני יודע שהאוהדים כבר בטירוף וגם אני."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully