וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "הקהל בברנבאו מלחיץ יותר מזה באנגליה"

הפורטוגלי גילה את הבעיה: "אוהדי ריאל לא מסוגלים לקבל שום תוצאה פרט לניצחון". קרויף: "המאמן בריאל לא קובע כלום"

בשבוע שעבר טען כריסטיאנו רונאלדו כי הוא לא היה מצרף אף שחקן מברצלונה לריאל מדריד. היום (ראשון), בראיון ל'סאן' הבריטי, התייחס הפורטוגלי להבדלים בין הקהל בספרד לזה שהכיר באנגליה כששיחק במנצ'סטר יונייטד.

"האוהדים שונים לגמרי מאלה באנגליה. יש כן הרבה יותר לחץ, ומהקהל בברנבאו במיוחד", הודה רונאלדו. "אנחנו לא בתקופה טובה כרגע, אבל שום מועדון בעולם לא יכול להיות בטופ כל הזמן. אולי כאן הם מתקשים לקבל את זה. מדריד חייבת לנצח כל משחק והאוהדים פשוט לא מוכנים לקבל תוצאה אחרת".

רונאלדו הוסיף: "יש לנו הרבה שחקנים חדשים וכמובן מאמן חדש, ולכן זה קשה לערבב הכל יחד באופן מיידי. מצפים ממני להיות המושיע במצב כזה, אבל אני יכול לשחק רק בעמדה שלי, לא כשוער או בהגנה".

קרויף: "בריאל אחרים נותנים את ההוראות"

יוהאן קרויף לא מפסיק לבקר את ריאל מדריד אפילו אחרי ניצחונות, וכעת הוא חושף מה הבעיה האמיתית של מנואל פלגריני: אין לו שליטה בקבוצה. הוא לא זורק שמות, אבל לא קשה להבין למי הוא מתכוון.

"בריאל לא המאמן קובע", אמר קרויף, "כולם יודעים שמי שנותן את ההוראות הוא לא המאמן, הן מגיעות מאנשים אחרים. אם בקבוצה יש כל כך הרבה אנשים חדשים, קשה לתפקד בה. פלגריני הוא מאמן מצוין, אבל כולם יודעים שריאל נשלטת על ידי אנשים אחרים".

ומה לגבי ברצלונה? קרויף לא מתרשם מה-1:1 עם אוסאסונה: "הסיטואציה שם שונה, הם במצב טוב, אם כי קשה לשחזר את היכולת שהפגינו בעונה שעברה. לקבוצה יש מאמן שיש לו דעה מגובשת ואני מאמין שהוא יידע לטפל בבעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully