וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברעננה לא רוצים לצאת מהקופסא

דור בלך

1.11.2009 / 13:45

הקבוצה שהשיגה ניצחון ראשון העונה באצטדיון בנתניה, שוקלת לארח שם את משחקיה. ולמה דודו ביטון מקווה לפרוח בקרוב?

לאחר שחוו סוף סוף את ניצחונם הראשון בליגת העל במחזור השמיני (1:2 על הפועל פ"ת), בהפועל רעננה נשמו לרווחה, והחלו בהכנות לקראת המפגש של הקבוצה נגד בני יהודה בשבת הבאה בבלומפילד.

ברעננה מבינים כי החבורה הזהובה של גיא לוזון טובה הרבה יותר, אבל בקבוצה מהשרון ינסו לנצל את המומנטום החיובי שלהם והשלילי של בני יהודה, שסיימה את משחקה בשבת האחרונה בתיקו 1:1 עם הפועל עכו ואיבדה שתי נקודות, כדי לגנוב מהם נקודות.

בקבוצה שמחו כל כך על הניצחון שהושג במגרש הבוצי בנתניה, וכעת שוקלים במועדון לעבור ולארח באופן קבוע. אלא שהעניין אינו פשוט שכן הקבוצה רשמה כבר את האצטדיון העירוני בכפר סבא כאצטדיונה הביתי. כמו כן, בהתאחדות הבהירו להם הבוקר כי זה יהיה בעייתי מאוד להחליף מגרש ביתי כעת. גם ברעננה עצמה יש מתנגדים למעבר עקב טיב המגרש הרעוע בנתניה. מכשול נוסף שייווצר הוא עניין האימונים המסכמים שעלולים להתנגש עם אימוניהם של הקבוצות השונות של מכבי נתניה שמתאמנות בקופסא.

האווירון ישדרג את דודו ביטון?

לאחר שהצליח לכבוש רק שער אחד העונה, החל החלוץ המוכשר דודו ביטון לעבוד באופן אישי עם אלון מזרחי. ביטון, שראה כיצד האווירון תרם לשלומי ארבייטמן שמדורג כעת בראש טבלת הכובשים (עם שמונה שערים), מקווה להשיג תוצאות דומות בקרוב.

כמו ארבייטמן, גם ביטון צמח באקדמיה של טוברוק שארגנה את הקשר הראשוני בין חלוץ הנבחרת האולימפית לחלוץ נבחרת ישראל לשעבר. מזרחי עובד עם ביטון בימים אלה על יכולת הריכוז שלו מול השער ועל התמודדותו עם לחצי המשחק. ברעננה מקווים כי זה מה שיעזור לחלוץ הכישרוני להתחיל לפרוע שטרות ולכבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully