וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת מתכננת זעזוע בינואר

לאחר ההפסד לרעננה 2:1, מסתמן כי מספר שחקנים ישראלים ישוחררו, כמו גם קוקו לומל. גורם בקבוצה: "כולם במבחן עד ינואר"

אחרי שבעה משחקים שכללו הרבה סימפטיה, הרבה החמצות וקצת טעויות שיפוט, הפועל רעננה חגגה הערב (שבת) אירוע היסטורי. ה-31 באוקטובר 2009 ייזכר כיום בו השיגה הפועל רעננה ניצחון בכורה בליגת העל. הקבוצה החביבה מהשרון גברה 1:2 על הפועל פתח תקוה והשאירה את הפועל עכו כקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה.

אולי ברעננה צריכים לשקול להעביר את משחקי הבית לנתניה. במחזור השלישי, במשחק החוץ מול מכבי נתניה, השיגה רעננה נקודה ראשונה (1:1) בליגה. הערב אירחה רעננה את הקבוצה של דני ניראון בקופסה ששוב האירה פנים לאלי כהן ושחקניו. מנגד, הפועל פתח תקוה ממשיכה להציג יכולת לא יציבה. הקבוצה של ניראון ממשיכה לאכזב דווקא מול היריבות הנוחות, על הנייר.

רק 200 צופים חזו בניצחון ההיסטורי וראו משחק חלש מאוד בפתיחה. בדקה ה-37 נגע עידן סרור בידו ברחבה, ואיתי טואף דייק מהנקודה הלבנה והעלה את רעננה ליתרון 0:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה תיקן סרור את הטעות כשפריצה שלו באגף השמאלי הולידה את שער השוויון של עוסמן בשירו. החלוץ הגנאי נפצע תוך כדי כיבוש השער והוחלף בדקה ה-48. שער הניצחון נכבש בדקה ה-61 על ידי כוכב רעננה, סטיבן כהן, שירה מחוץ לרחבה וניצל טעות חמורה של שניר דורי.

מהלך המשחק

דקה 4: גיא צרפתי הגביה כדור לבשירו, שמחמישה מטרים, לבדו מול השער, בועט ברשלנות החוצה.

דקה 16: כדור קרן שמוגבה לרחבה מורחק לעידן סרור, שבבעיטת יעף מחוץ לרחבה בועט לעבר השער, אבל הכדור חולף סמוך לעמוד ויוצא לקרן.

דקה 27: סלמי מקבל כדור כ-20 מטרים מהשער, מקפיץ מעל אבי סופר, חודר לרחבה ובועט לצד הנגדי, אבל הבעיטה החלשה שלו חולפת מטר מהשער.

דקה 37: גול! סרור נגע בידו לאחר קרן של סטיבן כהן. שמואלביץ' שרק לפנדל וטואף דייק מהנקודה. 0:1 לרעננה.

דקה 40: דוס סנטוס הגביה כדור מצד שמאל, הכדור הגיע לסטיבן כהן שבעט מקצה הרחבה לידיים של דורי.

דקה 45: גול! סרור פרץ משמאל והעביר כדור רוחב לבשירו, שהחליק פנימה. 1:1

דקה 61: גול! סטיבן כהן פרץ ובעט כדור מ-18 מטרים שעבר מתחת לידיו של דורי. 1:2 לרעננה.

דקה 84: סלמי פורץ מאגף שמאל, מעביר כדור רוחב לאבו סלאח שמתוך הרחבה בועט לשמיים.

דקה 90: צרפתי מגביה נהדר לרחבה, סמדג'ה עולה מעל כולם והודף את הכדור המסוכן לקרן.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה; גיא קוואז (חיים פונטרמולי, 86), אבי סופר, איתי טואף, עמרי עטיה; תמיר פור, גיל קופר, סטיבן כהן, רז כהן; דודו ביטון, (ארמנדו לסקאנו, 67) כריסטיאנו דוס סנטוס (איתי אלקסלסי, 90).

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי; אלי אברבנל, אודי חנון, גל כהן, ג'ורג' גברו; עידן סרור, קובי דג'אני (ג'יימס קוקו לומל, 80), איאד חוטבא (אסי בוזגלו, 46), גיא צרפתי; עוסמן בשירו (נפצע - איימן אבו סלאח, 48), אלנתן סלמי.

עטיה: "כמו קריעת ים סוף"

תקרית מביכה אירעה בסיום המשחק כשחדר ההלבשה של הפועל פתח תקוה הוצף במים לאחר שהשחקנים סיימו להתקלח. עוסמן בשירו שנפצע התלונן בסיום על כאבים חזקים בכף רגלו וייבדק מחר (ראשון) על ידי הצוות הרפואי. במועדון מתכננים זעזועים בינואר כשמספר שחקנים ישראלים ישוחררו, כמו גם הזר ג'יימס קוקו לומל. גורם בקבוצה: "כולם במבחן עד ינואר".

"זו אכזבה גדולה מבחינתנו", סיכם דני ניראון. "באנו מוכנים וידענו איך רעננה תשחק. אני לא יודע אם היה פנדל, דווקא נגדנו לשרוק על תפסיה בכדור קרן? בסופו של דבר הצלחנו להשוות, אבל היינו צריכים לתת פוש. דיברנו בהפסקה על מומנטום, אבל לא הצלחנו לבצע את זה. רעננה הייתה מסוכנת במתפרצות, הם רצו יותר ולכן ניצחו. לא היינו טוביים מספיק ואנחנו צריכים לחזור לדברים שהביאו לנו נקודות כמו מלחמה".

ברעננה חגגו את הניצחון. המאמן אלי כהן שחרר הרבה אוויר: "כמובן שהייתי רוצה שניצחון יגיע מוקדם יותר. זה הלך קשה. הקבוצה לא הייתה בשיא הביטחון מה גם שספגנו שער בדקה קריטית. במחצית אמרתי לשחקנים שהם מנצחים. לא צריך לצאת מפרופורציות ואני מקווה שהניצחון יפתח דרך חדשה. אנחנו קבוצת תחתית והלחם שלנו זה הקרבה. רעננה צריכה לשחק כדורגל פחות יפה ויותר אגרסיבי".

המגן עומרי עטיה הוסיף: "הרבה מאוד ביטחון ילווה אותנו במשחקים הקרובים. מעכשיו תראו רעננה אחרת. הניצחון היה כמו קריעת ים סוף. עד עכשיו לא היה לנו מזל ובמחצית התבקשנו להרים את הראש ולתת הכל". עטיה הוסיף: "אין לנו בית וכנראה שנתניה זה המבצר שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully