וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירו פרארה: "כמו אגרוף לפנים"

כך כינה מאמן יובנטוס את ההפסד לנאפולי, שלושה ימים לפני מכבי חיפה באלופות. לאונרדו: "היה מוקדם להספיד אותנו"

לאחר כחודש שלא ניצחה, מצאה יובנטוס ניצחון על מכבי חיפה לפני כשבוע וחצי במפגשן במחזור השלישי בליגת האלופות. הגברת הזקנה קיוותה לצאת לדרך חדשה לאחר שקרטעה, אבל כנראה שחייו של צ'ירו פרארה ושחקניו לא יהיו קלים העונה.

אמש (שבת) הובילה יובה 0:2 על נאפולי, אלא שאלופת הקאמבקים מהדרום הפכה ל-2:3 גדול והנחילה הפסד שני בליגה לביאנקונרי. כעת, כאשר הן פצועות, נערכות הזברות למשחק הגומלין באצטדיון רמת גן ביום רביעי הקרוב במחזור הרביעי של האלופות נגד מכבי חיפה.

"זה כמו אגרוף בפנים, ההפסד הזה מאוד כואב לנו", אמר מאמן יובנטוס צ'ירו פרארה. "אחרי שהצלחנו לעלות ליתרון, לא שיחקנו בצורה נכונה נגד נאפולי, שלעולם לא נכנעת. חבל, כי היינו יכולים לכבוש בקלות עוד שערים".

אם לא די במצבת הפצועים ההולכת וגדלה של יובה למשחק נגד חיפה, הרי שגם הקשר האיטלקי ממוצא ארגנטינאי, מאורו קמוראנסי, בספק למשחק, לאחר שנפצע במשחק וסבל מחתך עמוק בראשו. קמוראנסי שנפצע לאחר התנגשות עם מתיאו קונטיני, הוחלף כמובן לאחר הפגיעה במחצית הראשונה, הובהל לבית החולים שם נעשו לו ארבעה תפרים.

סיידורף: "אנחנו שמחים, אבל יש עוד דרך ארוכה"

במשחק השני שפתח את המחזור ה-11, השיגה מילאן המתקאמבקת של לאונרדו ניצחון, 0:2 על פארמה והיא כבר במקום הרביעי בטבלה, לפני סיומו של המחזור. מרקו בוריילו, שפתח בהרכב, כבש צמד משני בישולים נהדרים של רונאלדיניו, שגם מתחיל להראות לאחרונה ביצועים מרשימים.

"היה מוקדם להספיד אותנו", אמר בסיום המשחק המאמן לאונרדו. "אני חושב שעברנו את הזמנים הקשים ,לכל דבר יש דרך משלו, אני מרוצה כרגע ממה שהקבוצה עושה".

לגבי התפתחות המשחק אמר המאמן הברזילאי: "הבקענו שער מוקדם, אחר כך היו לנו אפשרויות לגמור את המשחק, אבל היינו צריכים לסבול כדי לקחת את שלוש הנקודות הללו". עוד התייחס לאונרדו למערך בו משחקת הקבוצה, שנראה כמו 3:3:4. "אפשר לקרוא לזה בצורות רבות. זה משתנה בזמן המשחק, וזה גם תלוי בהחזקת הכדור שלנו. טקטיקה זה דבר אחד, אבל איך שהשחקנים מתייחסים למשחק זה דבר אחר".

ביום שלישי הקרוב תארח מילאן במחזור הרביעי של ליגת האלופות את ריאל מדריד, לאחר שכזכור ניצחה את המפגש הראשון 2:3 בצורה דרמטית בסנטיאגו ברנבאו. "אני חושב שהיעד של מילאן צריך להיות - זכייה בתארים משמעותיים", אמר, "אבל לפני כן אנחנו צריכים להתפתח כקבוצה, למצוא עקביות במשחקים שונים וגם במשחק עצמו".

גם הקשר ההולנדי קלארנס סיידורף התרשם מיכולותיה האחרונות של הקבוצה: "צעד אחד צעד, הקבוצה שלנו יוצאת ומסתערת קדימה. אנחנו שמחים, עם זאת אנחנו יודעים שיש דרך ארוכה לפנינו, אבל אני רואה שאנחנו מתחילים להאמין באיכויות שלנו כקבוצה ואני אוהב את זה".

מאמן פארמה פרנצ'סקו גווידולין אמר לאחר ההפסד: "באופן כללי, הייתה לנו הופעה טובה נגד קבוצה נהדרת, שמרנו על איזון במשחק שלנו. הצרה היא שבסן סירו כזה אתה זוכה בנקודות רק אתה מצליח לעלות ליתרון ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully