וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "לאוהדים שלנו הגיע משחק כזה"

מאמן ריאל הקדיש את הניצחון על חטאפה לקהל, והאמין שקבוצתו תצא לדרך חדשה. גווארדיולה: "מרגיז לא לנצח"

הניצחון הביתי הערב (שבת) 0:2 על חטאפה הרגיע את הרוחות בריאל מדריד, ובסיומו של שבוע מטורף במהלכו דיווחה התקשורת הספרדית על קרעים בחדר ההלבשה, האשמות הדדיות בין השחקנים ושורה ארוכה של מועמדים לרשת את מנואל פלגריני, הלבנים הרשו לעצמם לחייך, בעיקר לאור העובדה שהשיגו את שלוש הנקודות למרות ששיחקו למעלה משעה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ראול אלביול בדקה ה-29, וחשוב מכך - לאור התיקו הדרמטי של ברצלונה באוסאסונה שקירב אותם למרחק של נקודה אחת מיריבתם הגדולה.

פלגריני, שידע שאיבוד נוסף של נקודות יעלה לו במשרתו, היה יותר ממרוצה בסיום ואמר: "אחרי הסיוט בגביע הראנו אופי נהדר עם ניצחון חשוב למרות שספגנו אדום מוקדם. את ניתוח היכולת שלנו על המגרש אני אשאיר לפרשנים. מבחינתי היה יותר חשוב להעניק לאוהדים משחק כזה, אחרי שהם תמכו בנו לכל אורכו, וזה הגיע להם. המשחק הזה היה גורלי כדי לצאת מהמצב בו היינו".

"בסך הכל אנחנו עדיין בצמרת בליגה ובליגת האלופות", המשיך פלגריני, "ואנחנו מקווים לשרוד גם בגומלין בגביע. אני לא מוטרד ממה שאנשים אומרים עלינו, וכל הקבוצה צריכה להישמר מההמולה שמסביב".

הגורם העיקרי להצלת ראשו של המאמן הצ'יליאני היה גונזאלו היגואין, שבצמד בזק בדקות 53 ו-56 הוציא במו רגליו את הלבנים מהמשבר. "זה בדיוק העידוד שהיינו זקוקים לו אחרי שבוע נוראי", אמר הארגנטינאי המצוין לאחר המשחק. "עכשיו מחכים לנו משחקים מול מילאן ואתלטיקו, אז היה חשוב לנו לנצח את חטאפה".

גווארדיולה לא מתרגש

במדריד חגגו לא רק את הניצחון, אלא גם את שער השוויון שכבשה אוסאסונה עמוק בתוך תוספת הזמן (1:1) שצמצם את הפער בצמרת לנקודה אחת. ג'רארד פיקה דחק לשערו הוא ומנע מהבלאוגרנה ניצחון, לאחר שער יתרון של סיידו קייטה.

פפ גווארדיולה היה מאוכזב כמובן אחרי התיקו של ברצלונה, שספגה עמוק בתוספת הזמן שער שוויון עצמי של ג'ראר פיקה, עם זאת המאמן הקטלאני לקח את הדברים בפרופורציה.

"זה מעצבן לא לנצח כאשר היינו כל כך קרובים, אבל כעת יש לנו כבר יעד חדש - לקום, להתאושש ולהשיג תוצאה טובה ברוסיה נגד רובין קאזאן בליגת האלופות". כזכור, אלופת אירופה נוצחה כשאירחה בקאמפ נואו את האלופה הרוסית 2:1, וכעת היא מקווה להחזיר ולנקום בה.

גווארדיולה חלק מחמאות לאוסאסונה. "הם נתנו משחק מצוין", אמר, כמו גם לשחקניו: "ידענו שצפוי להיות משחק קשה, אבל ידענו לשלוט בו. הפסדנו שתי נקודות בסיום אבל אני מרוצה מאוד מההופעה של הקבוצה".

המאמן אף נדרש להחמצות הקבוצה בסיום, שעלו לו לבסוף בשער שוויון בצד שלו. "ככה זה, לעתים אתה מבקיע ולעתים מחמיץ. סדרת התרחשויות גרמה לזה בסיום שספגנו מפיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully