וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הכל מוכן למשחק העונה

מכבי ת"א ניצחה את סגנית האלופה, הוד השרון, ומטה אשר המשיכה בדהירה נגד בת ים, רגע לפני הקרב ביניהן ביום שלישי

המגמה נמשכת ונראה שהפועל מטה אשר תמשיך להיות פקטור מוביל בליגת העל בכדורעף. אחרי הניצחון על הפועל כפר סבא במחזור האחרון, מטה אשר המשיכה לשמור על מאזן מושלם ולא נתקלה כלל בקשיים נגד עירוני בת ים, אותה אירחה בהיכל הספורט נעמן וניצחה 0:3 חלק. שחקניו של נועם כץ, שאיבדו השבוע לראשונה העונה שתי מערכות נגד הקבוצה מהשרון, חזרה לנצח בצורה חלקה (20:25, 23:25, 18:25).

את המחזור פתחה הדאבליסטית, מכבי תל אביב, ששיחקה כבר ביום שישי ורשמה ניצחון רביעי מפתיחת העונה (חסר לה משחק נגד עירוני בת ים בשל השתתפותה בגביע האתגר). אתמול (שישי) היא פגשה את סגניתה, מכבי הוד השרון, שידעה ימים טובים יותר העונה, והצהובים עשו זאת בקלות עם 0:3. הוד השרון, שניצחה רק פעם אחת העונה, הפסידה 25:21, 25:11, 15:12. קינן קופטש, האופסטר הצעיר של תל אביב, החליף את שון פייגה הפצוע בכתפו והצטיין בשורות המנצחים. מכבי תל אביב, שעדיין לא הפסידה העונה, מדורגת שלישית ואילו יריבתה מסובכת בתחתית ומקדימה רק בנקודה את שתי האחרונות.

מי שנחשבת להפתעה הנעימה של העונה עד כה, ארזים רעננה, התגברה סופית על ההפסד בפתיחת העונה למ.ס. עילבון ובמחזור הזה השלימה ארבעה ניצחונות רצופים, הפעם 1:3 על עירוני קרית אתא. אחרי שרעננה ניצחה 19:25 במערכה הראשונה, אתא הצליחה לחזור עם 21:25 משלה. המשחק אמנם המשיך להיות צמוד, אבל רעננה השלימה את הניצחון בזכות 19:25 ו-13:25 בדרך למקום השני עם תשע נקודות.

הפועל כפר סבא, שניסתה להתגבר על פתיחת העונה המגומגמת שלה, שבה לנצח אחרי ההפסדים למכבי תל אביב ולמטה אשר וניצחה 1:3 בעילבון. 150 צופים ראו את העולה החדשה מפסידה 25:19 את המערכה הראשונה ו-25:16 את המערכה השנייה, אבל המקומיים התעשתו וניצחו 23:25 בשלישית. במערכה הרביעית כפר סבא ניצחה 15:25 והשיגה ניצחון שלישי העונה. עילבון, שפתחה את העונה בצורה טובה, סופגת כעת את הפסדה השלישי ברציפות.

אליצור כרמיאל, עולה חדשה נוספת, חיפשה ניצחון בכורה בליגה נגד א.ס. רמת השרן, אך האורחים סיימו עם 0:3 משכנע בזכות 26:28, 20:25, 21:25 לעיני 300 צופים. כרמיאל, שספגה הפסד חמישי העונה מחמישה משחקים, תנסה לחגוג ניצחון בכורה במשחק החוץ הבא שלה ביום שלישי נגד עירוני קרית אתא, שתארח את דרבי הצפוניות.

במשחק המרכזי של המחזור הבא ייפגשו שתי המושלמות, מכבי תל אביב והפועל מטה אשר, כאשר אחריו אצל אחת מהן יהיה רשום '1' בטור ההפסדים. עוד במחזור: הפועל כפר סבא נגד ארזים רעננה, מכבי הוד השרון מול א.ס. רמת השרון ועירוני בת ים נגד עילבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully