וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילי ייבחן בסכנין, יעקובו עשוי להיחתך

חלוץ מכבי ת"א לשעבר עשוי להחליף את הטוגולזי המאכזב שלא שותף בהפסד 1:0 להפועל ר"ג. נעים: "הרבה לחץ השתחרר"

בני סכנין ספגה הערב (שבת) את הפסדה הרביעי העונה ונכנעה 1:0 להפועל רמת גן. עם חמישה שערי ליגה בלבד העונה הבינו במועדון שעליהם לחזק את ההתקפה, והחליטו להנחית למבחנים את החלוץ סקוט סילי, ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב. החלוץ הטרינידדי בן ה-28 נחשב לשחקן חופשי מאז סיים את דרכו אצל הצהובים, במדיהם כבש שער אחד ב-12 משחקים בניצחון על קרית שמונה. אם סילי ירשים, הוא יחליף את שריף יעקובו שלא נכלל בסגל למשחק מסיבות מקצועיות.

מרקו בלבול, שלא הצליח להביא את השינוי המצופה לסכנין מאז הגעתו, אמר לאחר המשחק: "כשהגעתי לסכנין ידעתי שהקבוצה הבקיעה רק ארבע שערים בשמונה משחקים. ידענו שנצטרך להתחזק בחלק ההתקפי ולפתור את הבעיות. אנחנו רק במחזור השמיני ועדין מוקדם לדבר על מיקומים בטבלה. נצטרך להציג יכולת יותר טובה ובעיקר לכבוש. יש כאן עוד הרבה עבודה ואנחנו נעבוד קשה. יש גרעין טוב בקבוצה ומה שחסר זה רק כיבושים. אני מאמין בשחקנים שלי ועם חיזוק טוב בחלק הקדמי אנחנו נשתפר".

נעים: "בדרך כלל סדרות חינוך עוזרות"

מנגד חגגו ברמת גן את שלוש הנקודות שהוציאו אותם לדרך לחדשה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון וקידמו את העולה החדשה למקום השמיני בטבלה.

יובל נעים אמר בסיום: "השתחרר המון לחץ אחרי שבועיים קשים מאוד, היה ברור לנו שרק נצחון ירגיע את המערכת. בסך הכל המשחק היה אחד החלשים שלנו העונה ובכל זאת הצלחנו ללקט שלוש נקודות וזה מה שחשוב. הנחישות של השחקנים והעובדה שלא ספגנו עשו את ההבדל. אנחנו צריכים להבין שאנחנו קודם כל עולים למגרש במטרה שלא לספוג ואנחנו את הגול שלנו כבר נעשה. בשבוע הבא נגד הפועל פ"ת נצטרך להיות הרבה יותר טובים".

נעים התייחס לכובש השער מור גולן, שהושעה לפני כחודש, והיום כבש את שער הנצחון: "בדרך כלל סדרות חינוך עוזרות, הבעיה היא שאני לא כאן בשביל סדרות חינוך. הכל מאחורינו, אמרתי לו לפני המשחק שהוא יבקיע ואני שמח שזה קרה. בן אדם שמשקיע בסוף רואה ברכה. אנחנו שמחים מאוד על הנצחון ופחות מהדרך. אני מוכן לנצח ככה כל שבוע 0:1 קטן".

גולן עצמו אמר: "שיחקנו היום כמעט בלי ביטחון בחצי הראשון ועלינו לחצי השני אחרי שיובל הרגיע אותנו במחצית. היתה לחימה יוצאת מהכלל ואני חושב שהנצחון הגיע לנו. יובל יודע מה אני יכול לתת על המגרש תמיד ש תקווה להמשיך הלאה גם ברגעים לא קלים, נצטרך להביא הרבה מלחמה והרבה התלהבות ואז גם יגיע הכדורגל החיובי".

עדכון ראשון: 31/10 21:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully