וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "בניון יכול להיות שחקן מפתח"

מאמן ליברפול הזים את השמועות על מעבר של הקשר הישראלי בינואר. ונגר: "מגיע לנו הרבה קרדיט". אנצ'לוטי שומר על רוגע

מפלס הלחץ בליברפול עולה הערב (שבת) לרמות חדשות. אחרי הניצחון הגדול 0:2 על מנצ'סטר יונייטד לפני שבוע בוודאי האמינו במחנה האדום שהמועדון המאכזב יוצא סוף סוף לדרך חדשה, אלא שאז הגיע הפסד בגביע לילדים של ארסנל, והערב קיבלנו את החותמת הסופית לכך שליברפול במשבר, והיא ממש לא יצאה ממנו. בניטז ושחקניו יצאו ללונדון ולמפגש עם פולהאם, שלא הבקיעה שער זכות כבר ארבעה משחקים רצופים. והנה, מתברר שלמשבר של הקוטג'רס היתה תרופה די פשוטה: משחק עם ליברפול. זה נגמר ב-3:1 משפיל לפולהאם, כשלקראת הסיום הורחקו ג'יימי קראגר ופיליפ דגן, והפכו את המבוכה לבושה.

האדם הלחוץ ביותר אחרי המשחק הערב הוא כמובן רפא בניטז. כאילו שלא היה מספיק לחץ על המאמן הספרדי, הגיעה המפלה של הערב, במהלכה ביצע בניטז שני צעדים נקודתיים שהפריעו מאוד לאוהדי הקבוצה והתקשורת: הוצאתם של פרננדו טורס ויוסי בניון. הישראלי הוחלף בדקה ה-78 על ידי נייתן אקלסטון הצעיר לקול קריאות הבוז של הקהל האדום, מה שגם גרם לקשר לבוא בטענות ולרדת לספסל כשהוא מסנן מספר קללות. מוקדם יותר, בדקה ה-63 ובמצב של 1:1, יצא פרננדו טורס, מהיחידים בליברפול שתפקדו, לטובת ריאן באבל.

"החלטנו להוריד אותו אחרי שעה כי רצינו להגן עליו ולא לאבד שחקן חשוב כמוהו", ניסה להסביר בסיום בניטז את החילוף. בניטז גם התייחס לאחר מכן לגבי השמועות כאילו בניון עשוי לעזוב את הקבוצה בחלון הההעברות בינואר ואמר: "הוא שחקן מפתח. לאנשים היו ספקות לגביו, אבל ידענו שיש לו הרבה איכויות. יש לו הרבה חכמה ואינטיליגנציה במשחק שלו והוא יכול לשנות משחק עבורנו כאשר אין לנו לדוגמא את סטיבן ג'רארד על המגרש, הוא יכול להיות שחקן מפתח".

באשר לצמד האדומים לקראת הסיום, אמר המאמן: "נערער כנגד שתי ההרחקות", ובנוגע למשחק כולו, אמר הספרדי: "תמיד קשה לקבל הפסדים, אבל קשה לנו במיוחד עם ההפסד הזה כי שלטנו במשחק. מאוד הופתעתי, כי המחצית הראשונה היתה חד-צדדית". בניטז הסתכל אל עבר העתיד, ואמר: "יש לנו משחק קשה מול ליון, ואני חושש כי יש לנו הרבה פצועים. אנחנו חייבים להיות רגועים, להמשיך לעבוד קשה ולמצוא פתרונות".

מנגד, מנג'ר המארחת, רוי הודג'סון, היה מאושר בסיום. "כל פעם שאתה יכול לנצח קבוצות כמו ליברפול אתה חייב להיות מרוצה. היינו טובים מאוד במחצית השניה. יש לנו מנהג להיות טובים במחצית אחת - עשינו את זה נגד רומא, נגד מנצ'סטר סיטי, והיום שוב. הפעם, לשמחתי, זה הוביל אותנו לניצחון ולא לתיקו".

ונגר מבקש קצת קרדיט

הקבוצה המרשימה של המחזור היא אחת הקבוצות המרשימות עד כה בכלל בפרמיירליג, ומדובר בחבורת הילדים של ארסן ונגר. ארסנל דילגה מעל טוטנהאם בדרבי הלונדוני הלוהט עם 0:3 מוחץ, אל מול אצטדיון האמירויות המפוצץ. "ניצלנו שתי הזדמנויות וזה שינה את המשחק לחלוטין", אמר ונגר בסיום. "זה יכול היה להיגמר ארבע או חמש אפס, היינו צריכים להבקיע יותר".

"החמישיה האחורית שיחקה טוב מאוד, לא אפשרנו לטוטנהאם הזדמנויות. למועדון שלנו מגיע הרבה קרדיט - דרבי זה משחק קשה, בלי קשר לכמה טוב אתה. זה מראה שאנחנו יכולים להתכונן ולהופיע למשחק, כל פעם מחדש". ניקלאס בנדטנר, שנפצע במפשעה בדקה ה-37 והוחלף, עלול להיעדר כחודש מהמגרשים.

מנגד, מאמן התרנגולים, הארי רדנאפ, היה מאוכזב שקבוצתו שוב התקפלה במעמד גדול. "הסתכלתי על השעון שלוש דקות לפני המחצית והרגשתי בנוח. ראיתי אותנו משיגים תוצאה גדולה. אבל כל זה השתנה, וביצענו התאבדות, למען האמת. כל השערים היו סקנדליים. אבל עדיין יש לנו 19 נקודות, ועדיין נהיה בפסגה, עד סיום העונה".

אנצ'לוטי לא יוצא מגדרו

מי שממשיכה להסתכל על שאר קבוצות הליגה מלמעלה היא צ'לסי, ששחזרה הערב את הניצחון 0:4 על בולטון מהגביע באמצע השבוע, כששוב מצאה ארבע פעמים את הרשת בדרך לניצחון הגדול, הפעם באצטדיון ריבוק, עם שערים של למפארד, דקו, זאט נייט (עצמי) ודידיה דרוגבה בתוספת הזמן.

"התוצאות שלנו בזמן האחרונות טובות, אבל אנחנו יודעים שלא נוכל לנצח 0:4 כל שבוע", אמר בסיום מאמן הבלוז, קרלו אנצ'לוטי הנהדר. "מסוכן לחשוב כך. זה פשוט לא יקרה. אנחנו חייבים לשמור על הריכוז שלנו ולשחק במשך כל 90 הדקות, זה כל מה שמשנה. כרגע אנחנו משחקים היטב, אנחנו בפסגה, ורוצים להמשיך לנצח כל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פרגוסון מסתכל אל עבר חודש ינואר

למנצ'סטר יונייטד זה הלך קצת יותר קשה. בסופו של דבר, אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הצליחו השדים האדומים למצוא את הרשת פעמיים - פעם עם שער מרהיב של דימיטאר ברבאטוב, פעם עם סיומת מוצלחת של ווין רוני. זה נגמר ב-0:2 על בלקבורן באולד טראפורד, שלוש נקודות חשובות מאוד עבור אלכס פרגוסון אחרי ההפסד לליברפול בשבוע שעבר.

"היה לנו מאוד קשה במחצית הראשונה, אבל אנחנו לא נכנסים לפאניקה", אמר פרגוסון בסיום. "יש הרבה זמן בכדורגל, וכמו שאנחנו יודעים, אפשר לנצח משחקים גם בדקה ה-93. במחצית השניה השתפרנו, וזה היה עניין של זמן עד שגם נבקיע. ברבאטוב הבקיע שער פנטסטי שסגר עבורנו את המשחק. היינו יכולים להבקיע יותר, אבל שיחקנו היטב ולא איבדנו את המומנטום, וזה מה שחשוב במשחקים מהסוג הזה. אם נגיע במצב הזה לחודש ינואר, יש לנו צ'אנס מצוין", סיכם המנג'ר הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully