וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו שמרה על הפסגה

האלופה ניצחה 0:1 את מונאקו השנייה, ונהנתה מאיבוד נקודות של מונפלייה (הפסד 2:1 באוקזר) ומארסיי (1:1 מול טולוז)

המחזור ה-11, שהיה אמור להתקיים באמצע השבוע, נדחה לטובת מנוחה לשחקנים וישוחק רק באמצע דצמבר, וכך קפצו בצרפת היישר למחזור ה-12. במוקד נערך הערב (שבת) קרב צמרת מסקרן בין הראשונה בורדו לשנייה מונאקו, כשהאלופה ניצחה 0:1 ושמרה על הפסגה. מארסיי התקשתה עם 1:1 ביתי מול טולוז, אוקזר התקרב לצמרת עם 1:2 על מונפלייה וליון חזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 בדרבי נגד סנט אטיין. ומה אם גרנובל? הקבוצה האומללה הפסידה בפעם ה-11 ברציפות והיא עדיין ללא נקודה, אחרי הפסד 2:0 לליל.

בורדו - מונאקו 0:1

עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים בכיכובו של "השחקן הטוב בליגה", כפי שהגדיר וונדל מבורדו את מלך שערי הליגה ננה, הגיעה מונאקו השנייה לביקור בסטאד שבאן דלמאס מול מוליכת הטבלה. בורדו ניצחה את כל חמשת משחקי הבית שלה העונה וספגה בהם רק שער אחד, כשהערב היא פגשה לשמחתה סגל חסר מאוד של גי לאקומב. אחרי מחצית מאופסת בשליטה שלהם, הצליחו המארחים למצוא את הרשת בדקה ה-62, כשמארק פלאנוס הבקיע מקרוב לאחר מצב נייח. מונאקו נעצרת, בורדו מוכנה למשחק מול באיירן מינכן בליגת האלופות.

מארסיי - טולוז 1:1

אנדרה פייר ג'יניאק, יליד מרטיג הסמוכה למארסיי, אף פעם לא הפסיד לקבוצה אותה אוהדים כל חבריו. הערב הוא הגיע עם טולוז לסטאד ולודרום אחרי שני מחזורים בהם הקבוצה ניצחה, ושמר על הסטטיסטיקה מול הקבוצה של דידייה דשאן. בדקה השמינית הסתבכה טולוז, כאשר השוער יוהאן פלה ביצע עבירה על ממאדו ניאנג מחוץ לרחבה והורחק. אוליבייה בלונדל נכנס לשער וטולוז בעשרה שחקנים דווקא הצליחה להפתיע, כשמוסא סיסוקו שלח כדור חופשי נהדר לחיבורים. מארסיי ישבה על שערו של בלונדל, אבל השוער בן ה-30 לא נכנע עד לדקה ה-75. אז בקארי קונה בישל לברנדאו הברזילאי את השיוויון.

סנט אטיין - ליון 1:0

הקבוצה של קלוד פואל יצאה למסע של 65 קילומטרים לדרבי של הרון הגדילה את רצף המשחקים ללא הפסד בסטאד ז'ופרה גישאר לעשרה וחשוב מכך - קטעה רצף קטן של שני הפסדים ושמרה על פער קטן מהפסגה. מכת פציעות מוזרה (כעשרה שחקנים עם פציעות במפשעה) גרמה לפואל לפתוח עם ז'רמי טולאלן כבלם וגונזלו ברחסיו המארח היה קרוב לנצל את הטלאים בדקה ה-29, אבל נגיחה שלו נעצרה בקורה של הוגו לוריס. מצד שני ליון בעטה יותר לכיוון השער, אבל הצליחה למצוא את הרשת של סנט אטיין רק בדקה ה-83, דווקא מרגלי באפתימבי גומיס, שכבש במפגש הראשון נגד קבוצתו עד העונה.

אוקזר - מונפלייה 1:2

המארחת הפסידה בשלושת מחזורי הפתיחה ומאז ניצחה חמישה משחקים והוסיפה שתי תוצאות תיקו כדי לתפוס מקום בשיפולי הצמרת. המחזור הנוכחי הציב לה מבחן בדמות מונפלייה הרביעית, שהובסה במחזור הקודם בראן וגם הערב לא אספה נקודות. סדריק הנז'באר, הטוב בשורות אוקזר העונה, נעדר בשל צבירת צהובים, אבל הפולני אירניוש ילן הסתדר מצוין בלעדיו. החלוץ כבש פעמיים בדקות 16 ו-29. אלברטו קוסטה הורחק משורות מונפלייה בדקה ה-75, אבל זה לא הפריע לננאד דזודיץ' לצמק בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

לאנס - לוריין 1:1
ללאנס: אדוארדו (49). ללוריין: פרנקו סוסה (42)

בולון - נאנסי 2:1
לבולון: אלכסנדר קובילייה (16). לנאנסי: איסיאר דיה (10), יוסוף חאג'י (81)

גרנובל - ליל 2:0
לליל: יוהאן קבאיי (27), ז'רביניו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully