וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוחבוט לא יחזור לשפוט בקרוב"

באיגוד השופטים לא יעברו בשתיקה על שערוריית השיפוט ב-1:3 של בית"ר ירושלים על הפועל חיפה בטדי: "לא ידוע מתי יחזור". שלומי דורה: "קל לבחור את איש המשחק". שום: "גם אנחנו וגם השופטים צריכים להשתפר"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי 90 דקות שכללו שני שערים לא חוקיים, שריקה לא מוצדקת לפנדל וכרטיס אדום תמוה, בתום המשחק בו גברה בית"ר ירושלים על הפועל חיפה 1:3, עסקו בעיקר בתצוגת השיפוט השערורייתית של משה בוחבוט בשבת בטדי. הנהלת הפועל חיפה אף שוקלת להגיש תלונה נגד בוחבוט באיגוד השופטים.

באיגוד בכל מקרה מיהרו להוציא הודעה רשמית זמן קצר אחרי המשחק ובה נכתב: "אנחנו מודעים לכך שלצוות השיפוט היה משחק לא טוב ולכן אירועי המשחק ידונו בוועדה המקצועית בימים הקרובים. במקביל, תיעשה עבודה עם השופט משה בוחבוט וקווניו למען ילמדו מטעויות אלה בעתיד". הבוקר (ראשון) מסר בכיר באיגוד השופטים: "בוחבוט לא יחזור לשפוט בקרוב. נדון במקרה ונראה מתי הוא יחזור".

שום: "גם נגד 10 שחקנים לא קל"

מאמן בית"ר, יצחק שום, נדרש לשיפוט וענה: "אראה את הכל בטלוויזיה. בפעם האחרונה ששאלו אותי בבאר שבע על השופטים אמרתי שגם אנחנו צריכים להשתפר וגם השופטים צריכים להשתפר. יצא להם שחקן ב-0:1 לטובתם ואז בדרך כלל הקבוצה סוגרת יותר, כך שזה לא קל לשחק מול 10 שחקנים. אני נותן להפועל חיפה את הקרדיט על החצי הראשון. בחצי השני ידעתי שכשנבקיע את הראשון, יבואו עוד שערים".

לגבי ברק יצחקי, שאולי חזר לעצמו סוף סוף עם צמד מהנקודה הלבנה, הוסיף שום: "אני לא בודק את ברק יצחקי על סמך משחק אחד, יהיו ימים יותר טובים ופחות טובים, אבל כמובן שאנחנו צריכים את ברק יצחקי טוב".

עוזר המאמן, דוד אמסלם, אמר: "נכון שלא נראינו טוב במחצית הראשונה ויש מה לשפר, אבל הרבה יותר קל לשפר אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד. הכדורגל הוא מאוד דינאמי וכבר שכחנו את ההפסד ביום שני. ידענו שיהיה משחק קשה למרות שזה כביכול רק נגד הפועל חיפה, אבל הם קבוצה טובה וקשה וראינו את זה במחצית השנייה. הבנתי שהיו הרבה טעויות שיפוט, אבל גם בלי הטעויות היינו צריכים לנצח 0:1, ככה שזה פחות השפיע".

שמעון גרשון: "נכון שזה עדיין חורק ויש לנו עוד מה לשפר, אבל לפחות אנחנו עושים את השיפורים תוך כדי ניצחונות. אנחנו צריכים להתחיל לשחק טוב גם במחצית הראשונה כי זה כבר תקופה שאנחנו פחות טובים בה. היום בהפסקה ישבנו והבנו שיש לנו עוד מחצית אחת וצריכים לעשות הכל כדי להפוך את התוצאה".

יואב כץ: " לא מסתכל על השופט, רק על עצמנו"

מאמן המפסידים, שלומי דורה, היה מאוכזב מהשופט אך מרוצה מקבוצתו בסיום: "היה משחק טוב מאוד שלנו, וזה הזמן גם להצדיע לבחורים שנתנו 60-65 דקות יוצאות מהכלל. אנחנו לא במשברון, היה משחק הגנה טוב היום, הצלחנו גם לתת את הגול ולהוביל, חבל שזה לא הספיק".

לאחר מכן התפנה דורה לדבר על השיפוט של בוחבוט. "אומרים שזה מתקזז? על המשחק הזה זה צריך להתקזז מהר מאוד. היום הכי קל לבחור את איש המשחק הוא לא היה מאחת משתי הקבוצות. במחצית השנייה השופט איבד את העשתונות וגנב את ההצגה ואנחנו בעקבות זה איבדנו את המשחק".

באשר לכרטיס האדום הלא מוצדק שקיבל שחקנו, חי בן לולו, אמר המאמן האורח: "הייתה פה שליפה מהירה, לא באנו לפה להעיף כדורים אלא לשחק כדורגל. חבל מאוד שחוק ההיגיון לא עבד באדום הזה. לבוא ולפרק קבוצה ואחרי דקה לתת פנדל שלא היה ולא נברא ועוד גול באופסייד, זה אומר דרשני. אין לי מה להתלונן עכשיו על השופט ואז ביום רביעי להגיע לבית הדין המשמעתי ולשלם קנס, כי זה שהיו טעויות לא אומר שמישהו ישלם את הקנס הזה בשבילי".

בעלי חיפה, יואב כץ, דווקא השמיע זמירות שונות: "אני לא מאשים את השופט. שופטים עשו טעויות בעבר ויעשו טעויות בעתיד. זו פעם שלישית ברציפות ששחקן שלנו יוצא בכרטיס אדום, ואני מסתכל אל השחקנים שלנו. זה משחק שלישי ברציפות שאנחנו מפסידים, ואותו דבר חוזר על עצמו במחצית השנייה - זו קבוצה צעירה שלא עומדת בלחץ. אם לא היינו מקבלים את הצהוב השני המשחק אולי היה נגמר אחרת, אבל השחקנים שלנו צריכים לבוא יותר חזקי אופי".

במהלך המשחק נרשמה תקרית בין שחקן הפועל חיפה שי סיבוני לבין צלמי העיתונות כשהשחקן התחמם באיזור הצלמים והפריע להם לצלם ולא בשטח שהוקצה לשחקני הפועל חיפה להתחמם. בין השחקן לצלמים התפתחו דין ודברים כשבסיום פנה דובר בית"ר ירושלים אסף שקד והתלונן בפני השופט על התנהגותו של השחקן. גם בהפועל חיפה נזפו בשחקן בסיום על התנהגותו.

עדכון ראשון: 31.10.09, 21:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully