וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל חיפה 1:3

תצוגת אימים של משה בוחבוט עמדה בעיקר לימינה של בית"ר ירושלים, שגברה על הפועל חיפה 1:3, במשחק שכלל שני שערים לא חוקיים, אחד נוסף מפנדל שלא היה וכרטיס אדום תמוה

תחת תצוגת שיפוט גרועה של משה בוחבוט, שאישר שני שערים לא חוקיים, שלף כרטיס אדום מוזר ושרק לפנדל שלא היה, ניצחה הערב (שבת) בית"ר ירושלים 1:3 את הפועל חיפה במחזור השביעי בליגת העל. סביטי ליפנייה דווקא העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-17, אבל מחזיקת הגביע הפכה במחצית השנייה בזכות צמד פנדלים של ברק יצחקי בדקות 69 ו-83 ושער נוסף של טוטו תמוז בדקה ה-76. רק הפנדל האחרון של יצחקי קרה והיה. כל השאר - פרי יצירתם של בוחבוט וצוותו, שסייעו לקבוצה המארחת להשיג את מלוא הנקודות בטדי.

השופט משה בוחבוט שולף כרטיס צהוב לקפטן הפועל חיפה אייל טרטצקי. מגד גוזני
כוכב המשחק הערב לא לבש צהוב ולא אדום. בוחבוט בדרך לפריזר/מגד גוזני

בית"ר הציגה הרבה כשרון בהתקפה, כשעידן ורד ממשיך להציג ניצוצות, טוטו תמוז עשה קולות של קצת אמביציה וברק יצחקי נראה לעתים כמי שחוזר לעצמו, אבל בחלק השני של המגרש - כמעט קטסטרופה. מי שחשב שהתצוגה ההגנתית החלשה של הצהובים-שחורים מלפני שבוע הייתה מקרית, נוכח לגלות הערב שהוא טעה.

הרביעייה האחורית של בית"ר כמעט ולא זכתה לעזרה מהשחקנים האחרים במגננה, חן עזריאל ואבי ריקן שיחקו רוב חייהם בתפקידים קדמיים ועם או בלי קשר, צמד הבלמים בנאדו את גרשון נראים כרגע פחות טוב מאשר בשלוש השנים הקודמות. התוצאה הייתה שהחיפאים גילו מהר מאוד שכל מתפרצת או כדור עומק הם פוטנציאל לשער ובדקה ה-17 גם כבשו את הראשון, אחרי שבן בסט החמיץ אחרי חור בהגנה המארחת, אבל ליפנייה תיקן בעקבות כדור הקרן והעלה את האדומים ליתרון.

בדיעבד הסתבר שמשה בוחבוט לא היה צריך לאשר את השער מכיוון שהכדור חזר ללוי היישר מהקורה אחרי הקרן ואחרי כדור חופשי אסור לשחקן שבעט אותו לגעת בו בעקבות קורה, אבל השופט דאג לפצות את בית"ר בדקה ה-61, כשהוציא צהוב שני מוזר ואילו שערורייתי לחי בן לולו אחרי עבירה קלילה במרכז המגרש.

אם עד עכשיו בית"ר החזיקה יותר בכדור, אבל תמיד עמדה בסיכון מהמתפרצות האדומות, הרי שכעת המשחק התנהל כמעט ורק בחלק המגרש של חיפה, ובדקה ה-69 העניק בוחבוט פרס נוסף לבית"ר, הפעם בדמות שריקה לפנדל אחרי צלילה ברורה של עידן טל ברחבה. יצחקי השווה מהנקודה הלבנה, בוחבוט גנב סופית את ההצגה. אחר כך הגיע שער של תמוז בנבדל ברור ופנדל, סופסוף מוצדק, שסיים את המהפך וקבע 1:3.

בית"ר אספה את הנקודות, אבל צריכה לתקן עוד הרבה. הפועל חיפה שוב הוכיחה שהיא קבוצת ליגת העל לגיטימית ואף קבוצת חלק עליון כזו ומשה בוחבוט? על פי תקדימי העבר נראה שבשבועות הקרובים הוא יבלה קצת בפריזר.

מהלך המשחק

דקה 4: הרחקה של ליפנייה הגיעה במקרה לחי בן לולו שתפס את הגנת בית"ר לא מוכנה, דהר לכיוון הרחבה, אבל בעט מזווית אלכסונית, מימין לשמאל והחוצה.

דקה 5: יצחקי קיבל כדור ארוך והוריד נהדר בראש לורד, הקשר הצעיר בעט חזק מהאוויר והרעיד את המשקוף של בן שנן.

דקה 16: חיפה שוב מצאה חור בהגנה הצהובה-שחורה, בלו שלח עם העקב לבן בסט שהגיע לבדו מול הרוש, אבל השוער עצר והכדור נבלם לקרן.

דקה 17: גול! ערן לוי בעט את כדור הקרן מההזדמנות הקודמת היישר לקורה, הכדור חזר אליו והפעם הוא הגיע, הגנת בית"ר נעלמה, ליפנייה גלש והגיע ראשון, הרוש בלם את הניסיון הראשון אבל לא הצליח לקלוט והבלם החיפאי דחק מקרוב פנימה. 0:1 להפועל חיפה.

דקה 52: בן שושן ניצל טעות של דורה והוציא כדור רוחב לתמוז, אבל החלוץ בעט גרוע והחוצה מתוך רחבת החמש. החמצה גדולה של בית"ר.

דקה 56: ערן לוי הפציץ מ-25 מטרים למרכז השער, הרוש הדף לא טוב, אבל תיקן כשבלם את בן בסט בתוך הרחבה.

דקה 61: בן לולו ביצע עבירה קלילה סמוך למרכז המגרש, השופט משה בוחבוט החליט לשלוף לו צהוב שני ושלח אותו לחדר ההלבשה.

דקה 67: ויסה העלה כדור קרן, טל הבלתי מכוסה בעט מהאוויר מעט מעל המשקוף של בן שנן.

דקה 69: גול! עידן טל התנהל עם הכדור על סף הרחבה, בסמוך לעדן בן בסט וצלל, בוחבוט הצביע על הנקודה הלבנה. יצחקי בעט וכבש 1:1.

דקה 76: גול! ויסה הגיע ראשון לכדור שחזר מהגנת חיפה ובעט שטוח מחוץ לרחבה, תמוז שהיה בנבדל הסיט והכדור הכניע את בן שנן. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 83: גול! יצחקי בעט, ליפנייה עצר ביד, בוחבוט הצביע על הנקודה הלבנה, הפעם בצדק. יצחקי שוב בעט וכבש, 1:3 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אבי ריקן, קובי מויאל (ג'וניור ויסה, 62), עידן טל, עידן ורד (דייויד גומז, 79), עמית בן שושן, ברק יצחקי, טוטו תמוז (פאולו דה לה האסה, 82).

הפועל חיפה: גליל בן שנן, חי בן לולו (הורחק, 61), סביטי ליפנייה, עודד אלקיים, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל, ערן לוי, עדן בן בסט, ירו בלו (הישאם כיוואן, 71).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully