וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קבלו את ממציאת תורת הקאמבקים

לאחר שסחטה ממילאן נקודה באמצע השבוע, הפכה נאפולי פיגור 2:0 מול יובנטוס לניצחון ענק, 2:3. מילאן - פארמה 0:2

אחרי ה-1:5 הגדול על סמפדוריה במחזור הקודם ועם רצף צנוע של שני נצחונות רצופים, אירחה הערב (שבת) יובנטוס את נאפולי, שבעצמה הרשימה במחזור האחרון, כשסחטה שוויון 2:2 דרמטי עם מילאן הודות לשני שערים בתוספת הזמן. מעבר לעניין הרגיל במשחק, קיבלנו הערב מפגש פיקנטי בין האחים לבית משפחת קנבארו - פביו בצד המארח, פאולו באורח. אלא שהסיפור הגדול היה, שוב, קאמבק ענק של הקבוצה הסימפטית של וולטר מצארי.

הגברת הזקנה, יריבת מכבי חיפה בליגת האלופות ביום שלישי, פתחה היטב את המשחק והגיעה למספר הזדמנויות עוד בתחילת המשחק. בדקה ה-27 הצטרף מאורו קמוראנסי אל מצבת הפצועים של המארחת, והוחלף על ידי טיאגו. כעת גם הקשר האיטלקי/ארגנטינאי נמצא בספק למפגש מול החיפאים, אלא שיובה המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-35 באה על שכרה, כשדויד טרזגה הבקיע את שערו השני ברציפות, הפעם לאחר הגבהה של גריגרה מאגף ימין. בדקה ה-54 ניצל סבסטיאן ג'ובינקו טעות איומה של מגן האורחת, מטאו קונטיני ומקרוב לא התקשה לקבוע 0:2.

אלא שמדובר כאן בנאפולי, קבוצה שכפי שהזכרנו, חזרה מפיגור תוך שלוש דקות מול מילאן בעצמה השבוע. הפעם, הקאמבק של האורחת מלאת האופי התחיל מוקדם יותר, כשמארק המסיק קבע 2:1 בדקה ה-59, לאחר בישול של חסוס דאטולו. נאפולי המשיכה ללחוץ בחיפושה אחרי שער השוויון, ומצאה אותו שש דקות מאוחר יותר, כשהפעם דאטולו היה בתפקיד הכובש, כשניצל ערבוביה ברחבת המארחת לאחר כדור קרן, ולפתע זה 2:2. גמור? ממש לא. יובה יצאה קדימה וניסתה למצוא את שער הניצחון, אלא שלנאופלי היו תכניות אחרות לגמרי, ובדקה ה-81 כוכב המשחק, המסיק, הפציץ ממרכז הרחבה אל החיבורים את שערו השביעי העונה, כדי לקבוע 2:3 מדהים לאורחת. יובה חיפשה את שער השווין הדרמטי, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן כמעט מצא אותו דייגו מבעיטה חופשית, אלא שדה סנצ'יס הציל. אמאורי לכאורה בעט את הכדור על שוער נאפולי אחרי השריקה, והורחק בכרטיס אדום מפוקפק למדי. זה נגמר בהפסד כואב ועגום לגברת הזקנה, שתקווה לתוצאה מוצלחת יותר ביום שלישי ברמת גן.

מילאן - פארמה 0:2

מילאן, שאיבדה שתי נקודות בנאפולי ביום רביעי, התאוששה הערב (שבת) עם ניצחון ביתי 0:2 על פארמה המפתיעה. בשקט בשקט ואחרי כל הביקורות על לאונרדו, הרוסונרי כבר במקום הרביעי ומתחילים להציג את היכולת המוכרת והטובה. מרקו בוריילו פתח בהרכב התקפי של מילאן וניצל בישול של רונאלדיניו כדי לכבוש את שערו הראשון העונה בדקה ה-12. פארמה ניסתה להשוות במחצית השניה ואלברטו פאלוסקי, לשעבר במילאן, היה קרוב להכניע את דידה, אך לא מצא את המסגרת. טיאגו סילבה עלה להתקפה ונגח למשקוף בדקה ה-87, והפעם הרוסונרי ניצלו את תוספת הזמן לטובתם כשבוריילו כבש בבעיטת יעף נפלאה לאחר עוד בישול מצוין של רונאלדיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully