וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לטועמה בתיקו של לאריסה

הקשר שיחק 86 דקות וכבש ב-2:2 נגד אריס. אבוחצירא שיחק 90 דקות. לוקרן והישראלים הפסידו 2:0 לאנדרלכט

סלים טועמה כבש הערב (שבת) את השער השני לזכותה של לאריסה בתיקו 2:2 נגד אריס סלוניקי בחוץ, במשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגה היוונית. בעקבות התיקו עלתה לאריסה למקום ה-11 בטבלה , כשהיא מרוחקת שלוש נקודות מהקו האדום, אבל גם ארבע בלבד מהמקום השלישי. עבור טועמה היה זה שערו הראשון במדי הקבוצה היוונית.

המחצית הראשונה בלאריסה הייתה מלאת אירועים וכבר בדקה השמינית העלה אלכסנדר סימיץ' את המקומיים ליתרון. סבסטיאן אבראו השווה בדקה ה-25, אבל כעבור דקותיים הגיע השער של טועמה, שקבע 1:2. קוקה הספרדי חתם בליץ של שערים כשהשווה ל-2:2 בדקה ה-33 ולמעשה גם חתם את תוצאת המשחק.

דקה למחצית נותרה לאריסה ב-10 שחקנים אחרי שאנטוניו דה ניגריס המקסיקני ביצע עבירה על דריו פרננדז ולשמחתם של המקומיים, אריס לא ניצלה את היתרון המספרי כדי להשלים מהפך. שמעון אבוחצירא שיחק 90 דקות במדי לאריסה, טועמה עצמו הוחלף בדקה ה-86.

* פיני בלילי לא שותף ב-1:1 של אנטליהספור נגד בורסהספור. בעקבות התיקו נותרה אנטליהספור במקום ה-9 בטבלה (מתוך 18) והיא עם 16 נקודות אחרי 11 מחזורים.

* א.א.ל לימסול של המאמן ניר קלינגר קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון כשגברה 1:2 בבית על פראלימני, קבוצתו לשעבר של הישראלי. א.א.ל עלתה למקום הרביעי בטבלה.

עוד ההפסד ללוקרן והישראלים

לוקרן הבלגית הפסידה היום (שבת) 2:0 במגרשה של אנדרלכט במסגרת המחזור ה-13 וירדה מתחת לקו האדום. המאמן ג'קי מאתיסן ערך בכורה על הקווים בליגה והכליל בהרכב את אבי סטרול ויואב זיו. בדקה ה-33 כבש רומלו לוקאקו את הראשון לאנדרלכט. החלוץ בן ה-16 משגע את בלגיה ועל פי דיווחים כבר נמצא על הכוונת של ארסנל.

עומר גולן, שלא היה כלל בתוכניות של המאמן הקודם אלכסנדר ינקוביץ', פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-64, אך דקה לאחר מכן חתם מתיאס סוארז את התוצאה הסופית. זיו וסטרול השלימו 90 דקות מלאות והראשון אף ספג כרטיס צהוב בשל התחזות ברחבה. לוקרן כאמור ירדה מתחת לקו האדום בעוד אנדרלכט נותרה במקום השני אחרי המוליכה, קלאב ברוז'.

אתמול (שישי) ישב רמי גרשון 90 דקות על ספסל סטנדרד ליאז', שסיימה ב-0:0 אכזב במגרשה של מוסקרון מהתחתית. אליניב ברדה וגנק ייפגשו ביום שני את סרקל ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully