וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי ת"א: אביחי ידין ייעדר

קשר האדומים לא התגבר על הפציעה ברגל ויחסר לאלי גוטמן (19:00, ערוץ 1). אצל הצהובים: ראלדס כצפוי יפתח

אחרי ששפע מחמאות מאלי גוטמן במשחק נגד ראפיד וינה, אביחי ידין יחסר למאמן שלו בדרבי התל אביבי במסגרת המחזור השמיני בליגת העל הערב (ראשון, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1). קשר הפועל תל אביב, שערך ביום חמישי בשבוע שעבר אימון ונדמה היה כי הפציעה ברגלו משתפרת, ייעדר מהמשחק לאחר שמצבו הדרדר והוא נטש את אימון יום שישי לאחר תלונות על כאבים באיזור בו מתח את השריר במשחק נגד מכבי אחי נצרת.

ידין נבדק ונמצא כאמור לא כשיר, כשמי שאמור לבוא על חשבונו הוא זוראב מנטשאשווילי, שאמור לפתוח בקישור האחורי של האדומים. מי שככל הנראה ייכלל בסגל הוא מיכאל זנדברג, שהתאושש מפציעה ארוכה ועשוי לפתוח על הספסל. למרות שהקשר משלים אימונים מלאים, הוא עדיין חושש ומתלונן על רגישות ברגלו. כזכור, זנדברג קרע את השריר מול הפועל באר שבע ונעדר כבר כארבעה שבועות. עוד לפני האימון ערך אלי גוטמן אסיפת קבוצה. המאמן ביקש בעיקר לשמור על עקרונות המשחק ועל היכולת שאפיינה את הפועל במשחקים האחרונים.

כ-450 אוהדים הגיעו למתקן האימונים על שם יעקב חודורוב, דחפו את השחקנים והציגו את פולקלור השירים הקבוע לפני משחקי דרבי. האוהדים פוצצו את האימון, כשמה שקצת הפריע להם בחגיגות הוא העובדה שנזרקו שני רימוני עשן צהובים מהכביש הסמוך למגרש. שחקן בקבוצה אמר: "איך אפשר לאכזב כאלה אוהדים. אנחנו מאמינים בעצמנו וניתן הכל למענם בכדי לנצח את הדרבי".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואלדי באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, זוראב מנטשאשווילי, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, סמואל יבואה.

* יריבת הפועל תל אביב ביום חמישי בליגה האירופית, ראפיד וינה, ניצחה 0:1 בליגה את ריד משער שכבש מרקוס קאצר בדקה ה-12 במשחק בו הורחק גם שחקנה רנה גרטלר בדקה ה-56. ראפיד, שחסרה משחק ליגה אחד, נמצאת במקום השני.

* יריבת נוספת של האדומים בליגה האירופית, סלטיק, ממשיכה לעשות חיים בליגה וניצחה 0:3 את קילמרנוק בליגה בדרך למקום הראשון. את השערים כבשו איידן מקגידי (13), גאורגיוס סמראס (32) וניאל מקגין (78).

מכבי: צמח ויברויאן ימתינו על הספסל

כ-250 אוהדים צהובים הגיעו ביום שבת בערב לאימון המסכם של מכבי תל אביב לקראת הדרבי, תלו שלטים בקרית שלום, הביאו עמם תופים ודגלים וביקשו מהשחקנים: "רק תביאו את הדרבי". בסופו של דבר לא התאפשרה פריצה של האוהדים לכר הדשא ובקבוצה הסבירו לראשי האוהדים שכר הדשא עבר שזרוע ופריצה של כמה מאות אוהדים תגרום לו נזק.

לראשונה מזה זמן רב, ישוחח הבעלים מיטש גולדהאר עם שחקני הקבוצה לפני ההתמודדות, ויישא מספר מלים לקראת הדרבי, בתקווה שהצהובים יחזרו לנצח לאחר שנת הפסקה. השחקנים ערכו אימון קל והמנג'ר אבי נמני תירגל את אותו הרכב שהריץ במהלך כל השבוע, כאשר הבוליביאני רונלד ראלדס תופקד במרכז ההגנה לצידו של איגור טומאסיץ'. בנוסף, ליאור ז'אן הוסט לעמדת הקשר האחורי לצידו של שרן ייני, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' יפתח בקישור הקדמי. מי שייאבד את מקומו כצפוי הוא הקשר ציון צמח, שימתין ביחד עם איליה יברויאן להזדמנות מהספסל. תמיר כחלון שוב ערך אימון מלא, אולם בהחלטה משותפת של הצוות הרופאי והצוות המקצועי, הוחלט שלא לסכנו והוא לא יכלל בסגל.

כ-5,000 אוהדים צהובים צפויים להגיע לבלומפילד, כאשר במהלך סוף השבוע נחטפו גם כ-100 כרטיסים ששוריינו עבור חיילים. אוהדי הקבוצה העבירו לשחקנים מכתב ובו נכתב בין השאר: "הגענו לרגע האמיתי, הדרבי. זו מילה שאומרת כל כך הרבה עבורנו, האוהדים. זו מילה שיש בה את כל מה שחשוב למכביסט מלידה. מתחילת השנה עמדנו מאחוריכם, הגענו למשחקים בצפון ובדרום, עמדנו לצידכם ומאחוריכם גם כאשר לא הפגנתם יכולת טובה, ועכשיו הגיע רגע האמת שלכם. אנחנו רוצים את הדרבי הזה, ויותר מזה, אנחנו רוצים להיזכר מהי מכבי תל אביב". בנוסף העבירו האוהדים גם מכתב אישי שמיועד לבעלים מיטש גולדהאר.

הרכב משוער: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונלד ראלדס, איגור טומאסיץ', רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, איביצ'ה אילייב, יוסי שבחון, גיז'רמו ישראלביץ', יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully