וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת למראדונה, מזל טוב לקמביאסו

מאמן נבחרת ארגנטינה חגג את יום הולדתו ה-49 וזימן לראשונה בקדנציה את הקשר. גם אנסלדי בסגל למשחק הידידות בספרד

אחרי העלייה המפרכת אך מתוקה למונדיאל עם נבחרת ארגנטינה וההעלבות שהטיח בעיתונאי ארצו, דייגו מראדונה יכול להתרווח למספר חודשים ולהתחיל בהכנות לקראת דרום אפריקה 2010. מאמן נבחרת ארגנטינה, שציין במזל טוב את יום הולדות ה-49, פירסם היום (שבת) את סגל האלביסלסטה לקראת משחק הידידות מול אלופת אירופה ספרד ב-14 בנובמבר.

מי שיכול לשלוח לדייגו מתנת יום הולדת מושקעת במיוחד הוא אסטבן קמביאסו, שקיבל זימון מחודש וראשון בעידן מראדונה. הקשר בן ה-29 של אינטר רשם 45 הופעות במדים הלאומיים (מבלי להשאיר חותם של ממש) ומקבל עכשיו הזדמנות כמעט אחרונה להראות שהוא מסוגל להבריק גם בכדורגל הבינלאומי.

הזימון המפתיע הגיע מכיוון רוסיה, שם זיהה דייגו את פריחתו של כריסטיאן אנסלדי, המגן/קשר של האלופה רובין קאזאן, שהפגין יכולת גבוהה בניצחון המפתיע של קבוצתו בברצלונה ונמצא בכושר טוב גם בליגה. אנסלדי הוא המגן הטבעי היחיד בסגל של דייגו, שלא קרא לשחקנים המקומיים כדי לא לפגוע במהלך התקין של הליגה והסתמך אך ורק על לגיונרים.

עוד בסגל ניתן למצוא את מרטין דמיקליס, פרננדו גאגו, פאבלו איימאר ואנחל די מאריה מבנפיקה, וכמובן בחלק הקדמי את הטריו הגמדי ליאונל מסי-קרלוס טבז-סרחיו אגוארו, שיתחרו על מקום בהרכב עם גונזאלו היגואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully