וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ניצחה 0:1 את אחי נצרת

הקבוצה של רוני לוי השיגה ניצחון שני העונה הודות לשער של רוביל סרסור בדקה ה-31. מג'ד יונס הורחק משורות האורחים

אחרי שלושה משחקים בהם השיגה הקבוצה נקודה אחת ושבועות קשים שכללו התפטרות של רוני לוי, שלא התקבלה על ידי ההנהלה, חזרה מכבי פתח לנצח כשגברה בביתה 0:1 על מכבי אחי נצרת. למרות זאת, המלאבסים היו רחוקים מלהרשים, כשהמאמן ספג גם קללות מהקהל.

רוני לוי המשיך להפגין אי שביעות רצון משחקניו. טל בן חיים, שננזף על יכולתו בשבוע שעבר, שילם את המחיר ועלה ליציע. הארגנטינאי ריינאלדו אלדרטה המאכזב אמנם פתח, אך הוחלף כבר בדקה ה-43. למזלו, השוער אוהד כהן היה במיטבו, רשם מספר הצלות נאות וחתום על הניצחון השני בסך הכל של פתח תקוה המאכזבת העונה.

אלי מחפוד, מאמן נצרת, חזר לדרבי פרטי במגרש בו גדל והקבוצה שלו תקפה ללא הפסקה בפתיחה. לוהאב כיאל ותומר חמד החמיצו ממצבים קורצים, ובדקה ה-31 כבשה פתח תקוה בהתקפה נדירה. אבי יחיאל, ששיחק כמגן ימני, פרץ וסידר בישול לרוביל סרסור שדחק מקרוב. גם במחצית השניה הגיעה נצרת להזדמנויות, אך לא מצאה את הרשת וגם איבדה את מג'ד יונס, ששוחרר ממכבי פתח תקוה בקיץ, בכרטיס אדום.

עבור אחי נצרת היה זה ההפסד השני ברציפות. אם זה מול הפועל תל אביב ביום ראשון עוד התקבל בהבנה, הפעם, במיוחד לאור ההחמצות הרבות, בקבוצה יכולים לראות עצמם מאוכזבים. אחי פספסה הזדמנות לאגור נקודות ליום סגריר, כשגם המארחת, אם לשפוט לפי רמתה, שייכת לחלק התחתון של הטבלה בליגת העל.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אבי יחיאל, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; דן רומן, ונצ'ו טריאנוב, רינאלדו אלדרטה (דני פרדה, 43), עומר בוקסנבוים, רוביל סרסור (דובב גבאי, 90); טומיסלאב בוסיץ' (עומר דמארי, 67).

הרכב מכבי אחי נצרת: רוסלאן ניגמטולין, לוהאב כיאל, אריק אקוטו (איב ג'ידה, 54), מרק גורמן, מג'ד יונס (הורחק, 86), ברכאת וואהב, מייקל טוקורה, יניב לוזון, אדהם האדיה, טצ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully