וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה ליוון 32:23

הנבחרת נוצחה במשחק האימון השלישי שלה לקראת מוקדמות אליפות אירופה. סמולר הוליך את הכובשים עם 6 שערים

נבחרת הגברים של ישראל בכדוריד, השוהה בימים אלו במחנה אימונים ביוון לקראת מוקדמות אליפות אירופה שייערכו בסלובקיה בינואר, שיחקה היום (שישי) את משחק האימון השלישי שלה במחנה. ישראל התמודדה עם הקבוצה הטובה ביותר מבין יריבות האימון, הנבחרת הבוגרת של יוון, שנחשבת לחזקה ופיזית הרבה יותר מישראל. בתום משחק שהיה צמוד ברוב שלביו ניצחו היוונים 23:32. כזכור, במשחק האימון הראשון נוצחו שלמה הופמן והשחקנים 29:25 על ידי קפריסין, ולאחר מכן ניצחו את נבחרת העתודה של יוון 21:28.

פערי הכוחות על הנייר לא התבטאו כמעט לאורך כל המשחק, למרות שישראל חסרה את חן פומרנץ, ששב אמש לקבוצתו הגרמנית האם. יוון אמנם הובילה מהפתיחה אך ישראל נשארה צמודה, כשהפער בין הנבחרות נע בין שלושה לארבעה שערים. במחצית הייתה התוצאה 15:18ליוונים.

שבע דקות לסיום המשחק הצליחו היוונים לכבוש ארבעה שערים רצופים ללא מענה, כשישראל סובלת מהחמצות רבות והפער צמח עד לשריקת הסיום. הרבו לכבוש לישראל: אבישי סמולר 6 שערים, תומר שמעוני 5, דן מירקוס 4. 200 צופים חזו במשחק. המשחק השני מול נבחרתה הבוגרת של יוון, שהיה אמור להתקיים מחר, בוטל לבקשת היוונים. הנבחרת תשוב במוצאי השבת ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully