וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: הושלמה תמונת חצי הגמר

יאנקוביץ' תתמודד נגד ונוס, שעלתה שלב הודות לניצחון של קוזנצובה על דמנטייבה. סרינה מחכה לווז'ניאקי

תמונת חצי הגמר של טורניר דוחא (סך פרסים 4.5 מיליון דולר), המפגיש בין שמונה הטניסאיות הטובות בעולם על פי הדירוג, התבהרה הערב (שישי), ובתום יום מותח נקבע כי ילנה יאנקוביץ' תתמודד נגד ונוס וויליאמס ואילו סרינה וויליאמס תתעמת עם קרוליין ווז'ניאקי.

הסרבית ילנה יאנקוביץ' עלתה לחצי הגמר אחרי שניצחה את קרוליין ווז'ניאקי 2:6, 2:6. הפציעה ממנה סבלה ווז'ניאקי השפיעה על יכולתה, אולם יאנקוביץ' לא נתנה לזה להפריע לה בדרך לניצחון ולהבטחת המקום הראשון ב"בית הלבן". עתה יאנקוביץ' רחוקה שני ניצחונות מזכייה בטורניר ובפרס הראשון על סך 1.5 מיליון דולר. "הייתי מאוד מאוכזבת אחרי שהפסדתי לויקטוריה אזרנקה, והטניס שלי היה לא טוב", אמרה יאנקוביץ', "אבל מה שטוב בטורניר כזה הוא לא איך מתחילים, אלא איך ממשיכים. שמרתי על עצמי חיובית ואופטימית והנה אני בחצי הגמר".

אבל ווז'ניאקי יכולה בכל זאת לסמן את היום הזה כאחד המאושרים בקריירה שלה, משום שהיא עלתה לחצי הגמר מהמקום השני בבית, וזאת בזכות תוצאת המשחק הדרמטי בין הפולניה אגנייסקה רדוואנסקה לבלארוסית ויקטוריה אזרנקה. במערכה הראשונה ניצחה אזרנקה 4:6, קדוואנסקה השוותה ל-1:1 עם ניצחון 5:7 במערכה הנייה, וניצלה פציעה של יריבתה. במערכה השלישית והמכרעת הוליכה רדוואנסקה 1:4, כשאזרנקה שוב נפצעה. הבלארוסית ניסתה לחזור לשחק, אך כאבים איומים ברגלה לא אפשרו לה להגיש כמו שצריך. עם דמעות בעיניים ניסתה אזרנקה לשחק בכל זאת, אך לאחר כמה חבטות הכריזה על פרישה.

ב"בית החום" הצטרפה ונוס וויליאמס לאחותה סרינה בחצי הגמר, הודות לניצחונה של סבטלנה קוזנצובה על אלנה דמנטייבה בתוצאה 3:6, 2:6. ונוס, קוזנצובה ודמנטייבה השיגו ניצחון אחד לכל אחת בבית זה, שנשלט על ידי סרינה ומאזנה המושלם, אבל ונוס הייתה זו שעלתה לשלב הבא בזכות העובדה שניצחה יותר מערכות משתי הרוסיות.

סאפין רק הולך ומשביח

מראט סאפין לא פורש כל כך מהר. הרוסי, שדורג בעבר ראשון בעולם, העפיל לחצי גמר טורניר סנט פטרסבורג (משטח קשה, סך פרסים 750 אלף דולר), לאחר שניצח את דניס איסטומין 0:6, 6:7. סאפין בן ה-29 השלים ניצחון במערכה הראשונה תוך 25 דקות בלבד, ובמערכה השנייה הגיש לניצחון ביתרון 4:5, אך איסטומין כפה שוויון ושובר שוויון בו ניצח הרוסי. בשלב הבא יתמודד סאפין נגד האוקראיני סרגיי סטאקובסקי. סאפין יחתום את הקריירה המפוארת שלו בטורניר המאסטרס בפריס, שייפתח ב-8 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully