וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: היגואין בתפקיד האספירין

צמד של הארגנטינאי הרגיע את הרוחות בברנבאו וסידר לריאל 0:2 על חטאפה. רק 1:1 לברצלונה באוסאסונה. ניצחון לסביליה

אחרי שבוע סוער אפילו בסטנדרטים שלה, הצליחה הערב (שבת) ריאל מדריד להתעלות מעל הכאוס אליו נקלעה הקבוצה ולחזור למסלול הניצחונות עם 0:2 ביתי על חטאפה.

הלבנים, שהושפלו באמצע השבוע על ידי אלקורקון בגביע המלך (4:0) וניצחו פעם אחת בלבד בחמשת משחקיהם האחרונים, שיחקו במשך כשעה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ראול אלביול אבל גונזאלו היגואין הצליח להרגיע את יושבי הסנטיאגו ברנבאו עם צמד בזק שהצמיד באותו זמן את ריאל לברצלונה שבפסגה עם 22 נקודות.

מאוחר קיוותה בארסה להחזיר את היתרון שלה מריאל לשלוש נקודות אבל 1:1 בחוץ נגד אוסאסונה העניק לה נקודה בלבד. גם סביליה השלישית שיחקה כבר הערב והיא אספה שלוש נקודות אחרי 0:2 על חרז. אתלטיק בילבאו גברה 0:1 על אתלטיקו מדריד בבכורה של קיקה סאנצ'ז פלורס על הקווים במשחק ליגה.

ריאל מדריד - חטאפה 0:2

אחרי שאיבד שליטה על שחקניו מול אלקורקון וראה את גוטי משתולל בחדר ההלבשה החליט מנואל פלגריני לעשות שריר, השאיר את הקשר הוותיק מחוץ לסגל ואף הותיר את ראול על הספסל. המאמן הצ'יליאני נאלץ להמשיך להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו אך החזיר את קאקה להרכב, ונהנה בעיקר מכושרו המשובח של גונזאלו היגואין.

בדקה ה-29 היה נדמה שדרכו של פלגריני החוצה מתקצרת כשראול אלביול הכשיל את רוברטו סולדאדו וספג כרטיס אדום, אך חטאפה התקשתה לנצל את יתרונה המספרי. אחרי ההפסקה העזו הלבנים לצאת יותר קדימה ובדקה ה-53 ניצל היגואין טעות בהגנת האורחים כדי להשתלט על כדור חלש של מרסלו ולכבוש את הראשון שלו. כעבור שלוש דקות בלבד הסתיימה מתפרצת של ריאל בבישול של קארים בנזמה להיגואין ששוב נותר לבד מול השער וחגג את השני שלו.

בדקה ה-77 פלגריני כבר הכניס את ראול, שהתפנה לחגוג יחד עם 80 אלף האוהדים בברנבאו 15 שנה להופעת הבכורה שלו בקבוצה, ולצאת בראש נקי יותר לשבוע הקשה הבא שצפוי לה, עם משחק החוץ בסן סירו מול מילאן בליגת האלופות והדרבי החם נגד אתלטיקו בויסנטה קלדרון בשבוע הבא.

אוסאסונה - ברצלונה 1:1

הקבוצה מפאמפלונה ידעה שהיא אנדרדוג ברור גם בבית, וגם אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, אבל הרוחיוס עשו לעצמם שם גם בזכות רוח הלחימה שלהם והערב בארסה למדה למה.

בארסה החזיקה הרבה יותר בכדור, אבל נתקלה ביריבה קשוחה של התביישה לצאת בעצמה קדימה ולנסות לעקוף בהתקפות מהירות. פפ גווארדיולה כמובן החזיר להרכב את כל הכוכבים הגדולים אחרי האתנחתא באמצע השבוע בגביע, אבל אף אחד מהם לא הצליח למצוא את השער עד שסיידו קייטה, האיש החם של האלופה בזמן האחרון, ניצל מסירה של קרלס פויול בדקה ה-72 כדי לכבוש מקרוב.

אוסאסונה ביקשה להשוות והלכה קדימה, ברצלונה יכולה הייתה לנצל זאת כדי להגדיל ל-0:2, אבל בתוספת הזמן הלחימה השתלמה למקומיים וטעות של רפא מארקז המחליף איפשרה לחאבייר קמוניאס להשתלט על כדור סמוך לקו החוץ ולהוציא כדור רוחב אותו דחק ג'רארד פיקה לשערו הוא. 1:1 דרמטי בסיום.

חרז - סביליה 2:0

אחרי פתיחת עונה קשה במיוחד הצליחה חרז להתחיל להתאקלם קצת בלה-ליגה, אבל המשוכה התורנית הייתה גבוהה מדי עבורה וסביליה ניצחה בדרבי האנדלוסי הזה. אלברו נגרדו, שהיה חולה במהלך השבוע, חזר לפעילות, עלה בהרכב ונגח את השער האשון במשחק בדקה ה-42 אחרי בישול של פרננדו נבארו. לואיס פביאנו הפנטסטי הכפיל בדקה ה-89 וסביליה מסרבת לאפשר לריאל מדריד וברצלונה לברוח יותר מדי.

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 0:1

שתי קבוצות במצב רע נפגשו בסן מאמס ובסיום, הבאסקים חגגו ניצחון ראשון לאחר חמישה משחקים. קיקה סאנצ'ז פלורס ערך בכורה על הקווים במשחק ליגה והקבוצה שלו נראתה לא רע, אבל כשלה שוב ושוב מול השער. אתטליקו פתחה טוב ומקסי רודריגז מצא את הקורה בדקה ה-13, אבל המארחים הצליחו לכבוש מנגיחה של חאבי מרטינז הצעיר בדקה ה-19. במחצית השניה הקולצ'ונרוס עשו הכל כדי להשוות ושכבו על השער של הבאסקים. דייגו פורלאן בעט לקורה, סרחיו אגוורו הפציץ את המשקוף וגורקה איראיסוס, שוער בילבאו, הדף מצוין בעיטה עוד ניסיון של פורלאן. בילבאו הצליחה לעמוד בפרץ ההתקפות ואתלטי תוכל לרדת בסיום המחזור מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully