וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': חדרה הציפה את כפר סבא

הגשם לא הטריד את מוליכת הדרום, שהביסה 1:4 את בית"ר כפ"ס, ושמרה על מאזן מושלם. צפון: קרב הצמרת בין עפולה לג'ת הסתיים ב-2:2

תחת גשם כבד בחלק מהמגרשים שוחק המחזור החמישי בליגה א'. באיזור השרון ירדו גשמים עזים, שגרמו לביטולו של המשחק בכפר יונה בין עירוני המקומית למכבי קרית מלאכי. אבל מלבד גשם, ירד גם גשם של שערים. מוליכת ליגה א' דרום, הפועל חדרה, שמרה על מאזנה המושלם כשהביסה בחוץ את בית"ר כפר סבא בתוצאה 1:4. לירון וילנר המשיך לכבוש בכל אחד ממחזורי הליגה, וחדרה נעזרה גם בצמד של עידן דוד ושער של יונתן אוחיון כדי להשיג את שלוש הנקודות.

מכבי השקמה/רמת חן רשמה ניצחון שלישי רצוף, הפעם 2:3 על נחלת יהודה, ושמרה על המקום השני בדרום. מכבי יבנה עלתה למקום השלישי הודות ל-0:4 המרשים שהנחילה בביתה למכבי עמישב פתח תקוה, שרשמה הפסד שלישי מתחילת העונה. אוראל אדרי, שחזר לקבוצת נעוריו העונה, כבש צמד (1 ו-88), שי מור יוסף (52) ושי בראון (70) הוסיפו.

הפועל כפר שלם איבדה נקודות בצמרת כשסיימה את משחק החוץ שלה נגד הפועל מבשרת ציון בתיקו 0:0. צפרירים חולון רשמה ניצחון שני העונה, כשגברה על הפועל הרצליה המידרדרת בתוצאה 0:1. מכבי קרית גת נעזרה בשער של נתי בן אבו בדקה ה-81, כדי לנצח 0:1 את עירוני נתיבות. שער של ניר חזות בדקה ה-60 העניק להפועל ערד שלוש נקודות וניצחון 0:1 על בני טייבה.

במוקד משחקי המחזור בליגה א' צפון עמד מפגש הצמרת בו אירחה הפועל עפולה את מכבי עירוני ג'ת. בתום משחק מותח השתיים התחלקו בנקודות כשסיימו בתיקו 2:2. עירוני אום אל פאחם ביססה את מקומה בראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על טירת הכרמל בתוצאה 0:2. אסי גלבוע רשמה ניצחון שני העונה כשגברה בביתה 1:2 על נועלת הטבלה הפועל כפר קנא, שספגה הפסד חמישי רצוף.

הפועל בני טמרה הצליחה להתרחק מהתחתית לאחר ניצחון 0:1 על הפועל בני ג'דידה. מכבי אום אל פאחם גברה במשחק חוץ 0:2 על מכבי צור שלום. מכבי כפר קנא ספגה הפסד ראשון העונה, לאחר שנוצחה בביתה 1:0 על ידי מ.ס כרמיאל צפת. בשבת נפרדו עירוני טבריה ועירוני קרית אתא ב-1:1, וגם המשחק בין מכבי כפר קרע למכבי טמרה לא הוכרע עם 0:0 חלש בו הורחק שחקן מכל קבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully