וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - בני סכנין: רפי כהן כשיר, דומב ייעדר

השוער, שסובל ממתיחה בכתף, צפוי לפתוח בין הקורות (שבת, 19:00). בלבול לשחקנים: "הדרך חשובה מהמשחק"

הפועל רמת גן תארח בשבת (19:00, וינטר) את בני סכנין לקרב תחתית חשוב, כאשר בקבוצה לא חושבים על שום תוצאה פרט לניצחון. הרמת גנים מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים רצופים לאחי נצרת ומכבי תל אביב, והשחקנים של המאמן יובל נעים מודעים היטב לחשיבות העצומה של המשחק, במיוחד בבית נגד יריבה מהתחתית.

על פי האימון המסכם שנערך ביום שישי נראה כי השוער רפי כהן, שסובל ממתיחה ברצועת הכתף, יהיה כשיר למשחק ויפתח בין הקורות. במהלך השבוע סבל כהן מכאבים והתקשה להתאמן אולם בצוות הרפואי עשו מאמצים גדולים בכדי להכשירו להתמודדות החשובה, כאשר שוער המשנה איתי ארקין נמצא בכל מקרה בכוננות למקרה שבשבת יהיה שינוי לרעה במצבו של כהן, השוער הבכיר.

החלוץ סרג' איילי יעדר בגלל פציעה ברגלו והוא צפוי לחזור בתוך שבועיים לאימונים. מי שכנראה לא יעמוד לרשותו של המאמן הוא הבלם אסי דומב שלא התאמן היום עקב מחלה. חיים מלכה וגולן חרמון יפתחו יחד במרכז ההגנה של העולה החדשה מהמכתש כאשר בשאר המערך לא צפויים שינויים. וויליאם סוארז יתופקד לצידם של הרוויה קובצ'ביץ ושי חדד בקישור האחורי ומור גולן יפתח יחד עם ג'ורג' דאטורו בהתקפה.

הרכב משוער: רפי כהן ( איתי ארקין), קובי מוסא, חיים מלכה, גולן חרמון, בני חדד, הרוויה קובצ'ביץ', וויליאם סוארז, שי חדד, קובי חסן, מור גולן, ג'ורג' דאטורו.

בלבול לשחקנים: "תצטרכו להתעלות"

לאחר הסערות בשבוע שעבר שכללו התפרעויות של אוהדים וחילופי מאמנים בבני סכנין, השבוע עבר באופן די רגוע על הקבוצה מהגליל כשההכנות למשחק נגד הפועל רמת גן עברו בצורה שקטה. בסכנין רוצים כבר לחזור ולהרגיש את טעם הניצחון, אך מודעים לקושי שיש לקבוצה במשחקי החוץ, בהם עד כה הצליחה לחלץ נקודה אחת בודדת מהפועל עכו החלשה.

עוד לפני האימון, שנערך היום בגשם זלעפות, אסף מרקו בלבול את שחקניו ודיבר על חשיבות הדרך שהתחיל בקבוצה בשבוע שעבר: "המשחק מחר מול רמת גן חשוב מאוד, אך הדרך חשובה יותר. זה לא סוף העולם אם נפסיד, אבל איך שנראה על המגרש זה הדבר הכי חשוב. רמת גן שנאבקת איתנו בתחתית תרצה את הנקודות בבית וצפוי לנו משחק מאוד קשה. אתם תצטרכו להתעלות בכדי לחזור משם עם נקודות. אם נפגין נחישות ולחימה, אפשר לחזור משם עם ניצחון".

בלבול לא מתכנן שינויים בהרכב לעומת השבוע שעבר. ראובן עובד, הסוחב פציעה ברגלו, ככל הנראה לא כשיר ולא ישחק מחר. כמוהו, גם שריף יעקובו לא ייכלל בסגל למשחק, אך במקרה שלו, הדברים נובעים מסיבות מקצועיות. אלי ביטון שלא נכלל בשבוע שעבר בסגל הקבוצה למשחק מול רעננה, יחזור מחר לשבת על הספסל של בלבול וימתין לדקות משחק מהמאמן.

הרכב משוער: מאיר כהן, באסם גנאים, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חאלד חלאילה, אחמד קאסום, קאדו, ג'קו ערפאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully