וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו - בני יהודה: להפיל את החומות

בני יהודה דרוכה לקראת עכו (ש', 19:00), שמחפשת ניצחון היסטורי בליגה. מגן: "אם נהיה שאננים, לא נחזור עם נקודות"

במהלך ההכנות למשחק הליגה הביתי נגד בני יהודה (שבת, 19:00), בהפועל עכו ניסו לשים בצד את פרשת עמנואל אמנגואה, השוהה באופן לא חוקי בארץ. למרות שבעכו יודעים כי בני יהודה העונה היא אחת מהקבוצות הטובות בליגה, במועדון מאמינים כי אפשר להשיג נגד הזהובים את הניצחון הראשון בליגת העל העונה. אצל העולה החדשה מרוצים מהעובדה שלא הפסידה כבר שלושה משחקים ברציפות, ובשבת ינסו לחלץ יותר מנקודה אחת משחקניו של גיא לוזון.

המאמן, ירון הוכנבוים, ערך ביום שישי אסיפת קבוצה לפני האימון ודיבר על אמונה והמון טקטיקה: "אני מאוד מרוצה מהחלק הגנתי בקבוצה, אבל אנחנו צריכים להוסיף לזה מחץ בהתקפה. אם תניעו את הכדור בצורה חכמה יותר ותאמינו ביכולת שלכם, אז נדע גם לנצח". לאחר מכן, הראה הוכנבוים וידאו של בני יהודה ושם דגש על הלחץ שחשוב להפעיל על הזהובים במרכז המגרש.

מלבד היעדרותו של אמנגואה, השרוי באבל על מות אחותו והעבודה כי לא יכול לשחק מכיוון שמחזיק ויזה עם אשרת תייר, להוכנבוים יש כאב ראש נוסף והוא אדק מ'בה הפצוע. המשמעות היא שלעכו יהיה רק זר אחד בלבד בסגל במשחק. את מקומו של מ'בה יתפוס ליעד אלמליח ועומאר עבדול עזיז ימשיך לקבל את הקרדיט בהתקפה לצידו של רועי דיין, שעדיין מחכה לשער ראשון בליגה.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, איציק כהן, גבע ברקאי, דודי פדלון, ג'וני טננבוים, ליעד אלמליח, בן בינימין, שחר סימנטוב, רועי דיין, עומאר עבדול עזיז.

מגן: "עכו תגיע בטירוף"

שחקני בני יהודה ערכו היום (שישי) אימון קל במזג האוויר החורפי והגשום וסיימו את ההכנות לקראת משחק החוץ של הקבוצה מחר (שבת, 19:00) נגד הפועל עכו באצטדיון בנצרת עילית. הזהובים רוצים להמשיך בתנופה אחרי הניצחון 0:2 על הפועל חיפה במחזור הקודם, ובמהלך כל השבוע הזהירו בצוות המקצועי את השחקנים מזלזול ביריבה מהתחתית והזכירו להם שהקבוצה בסך הכל צברה נצחון אחד בשלושת המשחקים האחרונים.

לפני האימון נערכה האסיפה הטקטית ובה צפו השחקנים בקטעים ערוכים מהניצחון על חיפה, כאשר המאמן גיא לוזון שם דגש גם על נקודות חיוביות וגם על מה שהיה טעון שיפור. למעט הקפטן אסי בלדוט, שסובל עדין משברים בצלעות, יעמדו כל השחקנים לרשותו של המאמן ועל פי התרגול הטקטי שנערך אמש נראה כי לוזון יערוך שינוי אחד והוא חזרתו להרכב של מהראן ראדי על חשבונו של סיניסה ליניץ' הקרואטי שמאכזב מאוד. משה ביטון ואלירן עטר שכבשו נגד חיפה יפתחו גם הפעם בצוותא בחוד ההתקפה.

בסיום האימון ערך היושב ראש חזי מגן את אסיפת המוטיבציה הקבועה שלו כאשר בנוסף לפרשת השבוע בתורה עליה הוא מספר בכל פעם לשחקניו, ביקש מהם לבוא מרוכזים ומוכנים גם למשחק מחר על אף היריבה שעל הנייר נראית חלשה יותר. "עכו תגיע בטירוף", אמר מגן לשחקנים. "הם יבואו להילחם על הנקודות כי המשחק הזה מאוד חשוב להם ומצפה לנו משחק מאוד קשה, אסור לנו להיות שאננים אחרת לא נוכל לחזור משם עם הנקודות", הוסיף היו"ר.

הקבוצה תצא בשבת בסביבות השעה 12:00 ותגיע לארוחת צהריים ומנוחה בבית המלון בנצרת. ארגון האוהדים "אריות יהודה" דאג בשיתוף עם עיריית תל אביב להסעות חינם עבור אוהדי הקבוצה שירצו להגיע למשחק. האוטובוסים ייצאו בשעה 16:00 מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, חסן אבו זייד, עומרי אפק, פדרו גלבאן, משה ביטון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully