וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: ראלדס יפתח בדרבי, כחלון ייעדר

30.10.2009 / 15:42

הקשר ערך אימון מלא, אך במכבי ת"א לא יסכנו אותו. הבוליביאני יערוך בכורה בדרבי כשליאור ז'אן יוסט לעמדת הקשר האחורי

תחת גשם שוטף ולעיניו של הבעלים מיטש גולדהאר, ערכו היום (שישי) שחקני מכבי תל אביב את האימון הטקטי לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב, שייערך ביום ראשון בבלומפילד. הקשר תמיר כחלון, שסובל מפגיעה במפשעה, ערך אימון מלא, אולם בעצת הצוות הרפואי הוחלט שעדיין מוקדם מדי עבורו לחזור לשחק והוא לא יהיה בסגל כדי לא להסתכן בפציעה ארוכה.

המנג'ר אבי נמני המשיך להריץ גם היום את אותו הרכב שתורגל במהלך כל אימוני השבוע, כאשר הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס תופקד לצידו של איגור טומאסיץ' במרכז ההגנה, מה שאומר שראלדס יערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים דווקא בדרבי הכל כך יוקרתי נגד האדומים. ליאור ז'אן תורגל שוב בקישור האחורי בצוותא עם שרן ייני כאשר גיז'רמו ישראלביץ' הוסט לעבר הקישור הקדמי ובמכבי מקווים שהארגנטינאי האנרגטי יוסיף מימד של טכניקה ומהירות למשחק ההתקפה ביחד עם הסרבי איביצ'ה אילייב בחלק הקדמי. גם היום תורגל יובל אבידור כחלוץ בודד כאשר איליה יברויאן שוב ימתין להזדמנות מהספסל.

כ-100 כרטיסים שנשמרו עבור חיילים הוצאו הבוקר למכירה בקרית שלום ונחטפו במהירות. כ-5000 צהובים הבטיחו את הגעתם למשחק ביניהם כמה מאות שרכשו כרטיסים לשער 13 שיאכלס את אוהדי הפועל ובמשטרה כבר הזהירו את אותם אוהדי מכבי שכניסתם לשער 13 לא תתאפשר גם אם יהיו בידם כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully