וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הרוב קובע

גלאדבך הפתיעה עם 2:3 בהמבורג, עם שער רוב פריינד, לברקוזן מעדה גם היא עם 2:2 בשאלקה. באיירן-שטוטגרט 0:0

המחזור ה-11 בבונדסליגה שמר כמו קודמיו על המתח בצמרת, כשכל שבע המוליכות איבדו נקודות. מי שלא הצליחה לנצל את המעידות כדי ליצור פער של שלוש נקודות בפסגה הייתה לברקוזן, שאיבדה יתרון של שני שערים בדקות הסיום בשאלקה וסיימה רק ב-2:2. השנייה בטבלה, המבורג, ניסתה לחזור למסלול הניצחונות מול מנשנגלאדבך, שמצידה לא ניצחה כבר שישה משחקים, והערב הדהימה עם 2:3 בנורדבנק ארנה.

באיירן מינכן, שצמצמה בשבועות האחרונים פערים, לא הצליחה לקזז עוד קצת מההפרש והסתפקה ב-0:0 אצל שטוטגרט עמוסת הבעיות. ורדר ברמן נעצרה עם 2:2 בנירנברג והאלופה וולפסבורג נפרדה ממיינץ ב-3:3. ביום שישי, נפתחו משחקי המחזור כשבורוסיה דורטמונד ניצחה בביתה 0:2 את הרטה ברלין, וסיבכה עוד יותר את האחרונה בטבלה.

שאלקה - לברקוזן 2:2

החבורה של פליקס מגאת נכנסה לכושר מצוין במחזורים האחרונים ולא הפסידה בארבעה משחקים ברציפות, וכשהמוליכה מלברקוזן הגיעה לבקר האמינו בשאלקה שהם מסוגלים למחוק את פער שתי הנקודות בין השתיים ולהתמקם בפסגה, אבל המציאות הייתה שונה.

טוני קרוס נתן לאורחים את היתרון בדקה ה-29 בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, ודקה לפני הירידה למחצית הרים טרנקילו בארנטה כדור חופשי הישר לראשו של סטפן קיסלינג שנגח לרשת של מנואל נוייר. השחקנים של יופ היינקס היו בטוחים שהם בדרכם לניצחון, אבל בדקה ה-83 הכניס קווין קוראני רוח חיים בשאלקה עם דחיקה אופיינית מקרוב, ובדקה ה-88 הגיע השוויון כשקוראני מצא את ויסנטה סאנצ'ז האורגוואי שנגח לרשת וסידר למגאת נקודה אחת לפחות.

שטוטגרט - באיירן מינכן 0:0

אחרי שלושה הפסדי ליגה, הדחה מהגביע הגרמני ותוצאות רעות בליגת האלופות, מעמדו המעורער של מרכוס באבל הפך לעובדה מוגמרת. על פי דיווחים, ביום רביעי התקיימה ישיבת חירום בה קיבל המאמן גיבוי זמני. אבל כדי לשמור על תפקידו, ההנהלה מצפה ממנו לניצחון על באיירן, קבוצה בשורותיה הופיע 182 פעמים.

באיירן נראתה טוב יותר לאחרונה והגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים, אך מתחת לפני השטח צצו התמרמרויות מצד מריו גומז ומרטין דמיקליס, שהצטרפו לפרנק ריברי ואנטולי טימושצ'וק שכבר ביקרו העונה את המאמן לואי ואן חאל. גומז עלה בהרכב של באיירן מול הקהל שכל כך אהב אותו בשבע שנותיו בשטוטגרט, אבל לא סיכן את שערו של יינס להמאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

המבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2

שני משחקי הצמרת האחרונים של המבורג הסתיימו בתוצאות תיקו עם לברקוזן (0:0) ושאלקה (3:3), ומנשנגלאדבך נראתה כיריבה הנוחה ביותר לחזור למסלול הניצחונות. אז נראתה. הקבוצה של מיכאל פרונצק, לא ניצחה מאז המחזור השלישי וסובלת מהגנה רעועה שספגה 18 שערי ליגה. אחרי חמישה הפסדים רצופים, גדלבאך עצרה את המפולת עם 0:0 ביתי מול קלן בשבוע שעבר, ובנורדבנק ארנה של המבורג היא המשיכה בהתאוששות ורשמה את הפתעת המחזור.

פיוטר טרוכובסקי העלה את המבורג ליתרון בדקה ה-13, אבל בדקה ה-39 בישל רוברטו קולאוטי למרקו רוס הצעיר שהרשית מעשרה מטרים. המילה האחרונה הייתה של המבורג, או יותר נכון של זה רוברטו, ששלח כדור חופשי נהדר לרשת של לוגאן ביילי בדקה ה-47. קולאוטי הוחלף בדקה ה-63 ו-13 דקות לאחר מכן השווה הבלם דאנטה בנגיחה מדויקת. המחליף רוב פריינד סידר לגלאדבך שלוש דקות חיוניות עם נגיחה לרשת של פרנק רוסט בדקה ה-82, והמבורג חווה הפסד ראשון העונה.

נירנברג - ורדר ברמן 2:2

הקבוצה של תומאס שאף הייתה הלהיט של הליגה בשבועות האחרונים. עד היום. ברמן לא הפסידה מאז המחזור הראשון והגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, אך דווקא קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה הצליחה לעצור אותה והייתה רחוקה שניות מניצחון. כבר בדקה השלישית כריסטיאן אייגלר הכניע את טים ויזה שהפגין יכולת נהדרת במחזורים האחרונים. חצי שעה אחר כך הגיע השני, כשאלברט בוניאקו נגח פנימה. ארון האנט נגח בדקה ה-72 והחזיר את ברמן לתמונה, ובתוך תוספת הזמן השלים צמד וחילץ נקודה לקבוצתו.

וולפסבורג - מיינץ 3:3

אחרי שבוע חופשה בברזיל, חזר גראפיט הנהדר לגרמניה, אבל המאמן ארמין פה החליט להשאירו מחוץ לסגל ושם מבטחו באובפמי מרטינס. החלוץ הניגרי נתן תמורה מיידית כשבדקה השביעית נגח לרשת מבישול של זבזדאן מיסימוביץ' ובדקה ה-20 השלים צמד אישי. מיינץ לא ויתרה, ובדקה ה-35 אנדראס איבנשיץ בישל לצ'דלי אמרי את השער המצמק. וולפסבורג איבדה את השליטה במרכז המגרש ואיבנשיץ העניש עם שיוויון בדקה ה-41, אחרי כדור חופשי אדיר. מיסימוביץ' הבוסני החזיר את החיוך לוולפסבורג בדקה ה-64, אבל טים הוגלנד איזן בדקה ה-85 וקבע חלוקת נקודות.

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 0:2

המארחת שלטה בשדה במחצית הראשונה, שהייתה חלשה והסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה תרגמה דורטמונד את השליטה לשערים, כשנורי שאהין הטורקי דייק בדקה ה-59 מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 לדרוטמונד. בתוספת הזמן לוקאס בריוס קבע את תוצאת המשחק, כשכבש את שער הליגה הרביעי שלו לאחר שקיבל כדור במרכז הרחבה, הסתובב במהירות ובעט בעוצמה לחלק העליון של הפינה הקרובה.

משחק נוסף:

קלן - האנובר 1:0
להאנובר: יאן רוזנטל (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully