וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן השנה של פיפ"א: עוד סופר קלאסיקו

לאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו שוב יעמדו במרכז המאבק על תואר שחקן השנה, תשעה מתוך 23 המועמדים מריאל וברצלונה

פיפ"א פרסמה היום (שישי) את 23 המועמדים לתואר שחקן השנה, ונדמה שגם השנה המאבק יתרכז בין כריסטיאנו רונאלדו, שחקן השנה שעברה (2008), לבין לאונל מסי, זה שעבור רבים אמור היה לזכות בפרס על חשבונו של הפורטוגלי.

אך המאבק בין מסי לרונאלדו הוא לא היחיד שמכניס את הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, מכיוון שגם קאקה הברזילאי (שחקן השנה של 2007), איקר קסיאס. תיירי הנרי, זלאטן איברהימוביץ', אנדרס אינייסטה, קרלס פויול וצ'אבי נכללים ברשימת ה-23 (תשעה שחקנים בסך הכל משתי הגדולות של ספרד). גם לצ'לסי, אגב, ישנם חמישה מועמדים ברשימה.

לאלופת אירופה ספרד יש שישה נציגים בסך הכל, לאנגליה ארבעה מועמדים, לברזיל שלושה שחקנים ברשימה ולצרפת שניים. הזוכה יוכרז רשמית בטקס הגאלה שיערך ב-21 בדצמבר בציריך. הפרס של פיפ"א, בניגוד ל"נעל הזהב", מוענק החל משנת 1991, כשהזוכה הראשון היה לותר מתיאוס.

הרשימה המלאה

מיכאל באלאק (צ'לסי, גרמניה), ג'יאנלואיג'י בופון (יובנטוס, איטליה), איקר קסיאס (ריאל מדריד, ספרד), כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד, פורטוגל), דייגו (יובנטוס, ברזיל), דידייה דרוגבה (צ'לסי, חוף השנהב), מייקל אסיין (צ'לסי, גאנה), סמואל אטו (אינטר, קמרון), סטיבן ג'רארד (ליברפול, אנגליה), תיירי הנרי (ברצלונה, צרפת), זלאטן איברהימוביץ' (ברצלונה, שבדיה), אנדרס אינייסטה (ברצלונה, ספרד), קאקה (ריאל מדריד, ברזיל), פרנק למפארד (צ'לסי, אנגליה), לואיס פביאנו (סביליה, ברזיל), לאונל מסי (ברצלונה, ארגנטינה), קרלס פויול (ברצלונה, ספרד), פרנק ריברי (באיירן מינכן, צרפת), ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד, אנגליה), ג'ון טרי (צ'לסי, אנגליה), פרננדו טורס (ליברפול, ספרד), דויד וייה (ולנסיה, ספרד), צ'אבי (ברצלונה, ספרד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully