וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אני מרגיש יותר ביטחון"

לקראת המשחק נגד פולהאם (שבת, 17:00, ספורט 2) התראיין יוסי בניון לתקשורת בליברפול והתייחס למצבה של הקבוצה

עד למחזור האחרון בפרמיירליג כולם זכרו לליברפול ארבעה הפסדים מתשעה משחקים, אבל אחרי הניצחון המשכנע 0:2 על מנצ'סטר יונייטד, חזרו לדבר על האדומים כעל קבוצה איכותית, שיכולה להגיע רחוק גם השנה. יוסי בניון, שבישל את אחד השערים לטורס באותו המשחק, הוגדר בליברפול כארכיטקט של הניצחון. מאז ליברפול כבר הספיקה להפסיד לארסנל 2:1 ולסיים את חלקה בגביע הליגה האנגלי, אבל במרסיסייד מתרכזים בליגה, ובמשחק ביום שבת נגד פולהאם (17:00, ספורט 2). לקראת המשחק הזה העניק בניון ראיון ל"ליברפול אקו", בו התייחס בעיקר למצבה של הקבוצה בעקבות הניצחון הגדול של היונייטד. יוסי בניון מבוקש על ידי התקשורת המקומית לא רק בגלל ההופעה מול היונייטד, אלא גם בגלל הופעתו במשחה הקודם של ליברפול נגד פולהאם, אז הבקיע שער בתוספת הזמן, שסימן על מאבק עיקש על האליפות מול מנצ'סטר יונייטד.

"אני מקווה שהפעם נשיג את השער מוקדם יותר, אבל בכל מקרה נצטרך לעבוד קשה כמו מול היונייטד, יש עלינו המון לחץ עכשיו, אבל אם נדע להמשיך ולנצל את האיכויות שלנו, נוכל להעניק לאוהדים את מה שהם רוצים", אמר בניון כשהתייחס למשחק בשבת. "הצלחנו לעלות ברמה במשחק נגד היונייטד, אבל בסך הכל חזרנו לרמה של העונה שעברה. שמענו שאמרו שליברפול לא מסוגלת להתמודד מול קבוצה כמו היונייטד, אבל הוכחנו שאנחנו עדיין קבוצה באיכות גבוהה. בכל מקרה, אסור לנו לבזבז את מה שעשינו במשחק הבא", הוסיף הקשר הישראלי.

יוסי בניון התייחס גם ליכולת האישית שלו ולהרגשה הכללית בליברפול ואמר: "נהניתי מארבעת החודשים האחרונים של העונה שעברה והרגשתי ששיחקתי טוב. כעת אני משחק יותר משחקים, ואני מרגיש יותר ביטחון. כשיש לידך שחקנים כל כך טובים, זה הופך את העניין להרבה יותר קל. זו הסיבה שחשוב כל כך שיהיה לידך חלוץ כמו פרננדו טורס, אני רק מחכה שסטיבן ג'רארד יצטרף אליו בקרוב - מה שיהפוך אותנו לקבוצה הרבה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully