וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם סיסוקו יחמיץ את מכבי חיפה

אחרי יאקווניטה ומרקיזיו, נפצע הקשר ממאלי בשריר הירך ולא יגיע לישראל. מוריניו פרגן לזנגה אחרי הניצחון על פאלרמו

חוסר המזל ממשיך לפקוד את יובנטוס. הניצחון הגדול 1:5 על ספמדוריה ביום רביעי, שהיה השלישי ברציפות מאז המשחק נגד מכבי חיפה בליגת האלופות, גבה מחיר. הקשר האחורי מוחמד סיסוקו, שרק חזר מפציעה ארוכה לא מזמן, סובל מפציעה בשריר הירך וייעדר כחודש. המשמעות היא שסיסוקו יחמיץ את המשחק בישראל ביום שלישי.

הקשר ממאלי חזר רק לפני מספר שבועות לפעילות לאחר פציעה שהשביתה מספר חודשים. נראה כי הפציעה של סיסוקו תחייב את פרארה להציב את כריסטיאן פולסן הדני בעמדת הקשר האחורי לצידו של פליפה מלו. סיסוקו מצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים שיחמיצו את המפגש מול הירוקים: וינצ'נזו יאקווינטה, קלאודיו מרקיזיו, טיאגו וחסן סאלהימידז'יץ'. סיכוייו של אלסנדרו דל פיירו לחזור מפציעה נראים קלושים כשגם ג'ונתן זבינה ומרטין קאסרס לא נמצאים בשיא הבריאות.

"זנגה רוצה להחליף אותי? נדבר ב-2013"

למרות שהשחקנים שלו הורידו לו את הלב לתחתונים, ואולי קיצרו לו עוד כמה שעות מהחיים, מאמן אינטר ז'וזה מוריניו נשמע בסך הכל מרוצה אחרי הניצחון 3:5 על פאלרמו, שסגר את המחזור העשירי בליגה האיטלקית. הנרהזורי הובילו 0:4 במשחק והכל נראה גמור, אלא שאז הבקיעה החבורה של וולטר זנגה שלושה שערים ברציפות, והפכה את המשחק הזה לקרב הדרמטי ביותר של הליגה האיטלקית עד לחלק זה של העונה.

מוריניו סיפר בסיום המשחק: "לא הייתי לחוץ, הייתי כעוס ועצבני כי המשחק הזה כבר היה גמור. קורה לפעמים שקבוצה מאבדת ריכוז, אבל פאלרמו ניצלה את זה בצורה מדהימה. העובדה שהם הבקיעו שער מהיר במחצית השניה העניקה להם אומץ. החמאתי לוולטר זנגה ופבריציו מיקולי שניהלו את המשחק שלהם בצורה מושלמת. במחצית השניה הם יכלו לעבור ולשחק הגנתי יותר, אבל הם החליטו ללכת על כל הקופה במטרה להבקיע עוד".

בסך הכל, ז'וזה מוריניו מאמין שאינטר עושה את הצעדים הבטוחים כדי למצות את היכולת שלה באיטליה ובאירופה, כלומר הוא רומז על תארים בכל הזירות: "השנה אנחנו משחקים מעולה, לצערי יש הרבה מגרשים באיטליה שבהם זה לא יכול לבוא לידי ביטוי. מה שקרה לנו נגד פאלרמו זה נורמלי, זה יכול לקרות כשמתחילים לחשוב מוקדם מדי על המשחק הבא בליגת האלופות. בסופו של דבר השגנו את ארבע הנקודות, ובפעם הראשונה אנחנו מקדימים את יובנטס בארבע נקודות". מוריניו גם התייחס לספקולציות לפיהן מאמנה הנוכחי של פאלרמו יהיה מאמנה הבא של אינטר ואמר: "האם זנגה יחליף אותי? אם הוא מעוניין להגיע ב-2013, כשהחוזה שלי יסתיים, אני מוכן לדבר עם הנשיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully