וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הכרמלו

אנתוני המשיך להפציץ וקלע הפעם 41 ב-94:97 של דנבר על פורטלנד. שיקגו פתחה את העונה עם 85:92 על סן אנטוניו

שני משחקים בלבד נערכו לפנות בוקר (שישי) באנ.בי.איי. שיקגו פתחה את העונה מצויין וגברה על סן אנטוניו 85:92, כשדרק רוז חזר מפציעה והיה הגורם המרכזי בניצחון של הבולס. דנבר השיגה ניצחון שני משני משחקים, כשהפעם היא גברה על פורטלנד 94:97 עם 41 נקודות של כרמלו אנתוני.

שיקגו - סן אנטוניו 85:92

דרק רוז החמיץ את רוב משחקי ההכנה בגלל כאבים בקרסול ימין, אבל ברגע האמת הוא הוכיח כמה שהמנוחה הייתה נכונה, כשקלע 13 נקודות והוסיף 7 אסיסטים כדי להוביל את הבולס לניצחון במשחק פתיחת העונה שלהם. לואל דנג, עוד שחקן שהפסיד לא מעט משחקים של הבולס בגלל פציעה, עזר לו והוביל את שיקגו עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים. המחצית הראשונה הייתה צמודה לגמרי, אבל ברבע השלישי הצליחה שיקגו לברוח, למרות שטים דאנקן לא ממש נעצר, ולפתוח פער דו ספרתי. מכאן ועד לסיום נותר לה רק לשמור על ההפרש. ארבעה שחקנים נוספים של הבולס קלעו בדאבל-פיגרס: קירק היינריך 14, טיירוס תומאס 13, ג'ואקים נואה וג'ון סאלמונס 10 כל אחד. דאנקן הוביל את הספרס עם 28 נקודות ו-16 ריבאונדים, מנו ג'ינובילי הוסיף 12.

פורטלנד - דנבר 97:94

גם ברוז גארדן שבפורטלנד נרשם משחק צמוד, ובמקרה הזה הוא גם הוכרע ברבע הרביעי, לא מעט בזכות 19 מ-41 הנקודות של כרמלו אנתוני שנקלעו בפרק הזמן הזה. בסך הכל, לאנתוני כבר יש 71 נקודות משני משחקים ונראה שיש לו עוד הרבה רעב. זה יכל להיגמר אחרת, אלא שגרג אודן החמיץ פעמיים מהעונשין כשנותרו 4.6 שניות לסיום, מה שהבטיח את הניצחון של הנאגטס. צ'ונסי בילאפס הצטרף לחגיגה של אנתוני וסיים עם 22 נקודות ו-6 אסיסטים. ברנדון רוי הוביל את הבלייזרס עם 30 נקודות, רודי פרננדז הוסיף 22.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully